02

petak

srpanj

2021

Master - nemaster

Danas imam u planu jurišno razjasnit razliku između masteršefa i mene ko kuvarice prokušanih vrlina.

A razlika je više nego drastična. Jer masteršef više vremena izgubi dok sve te drljobe iščmrlji po tanjuru nego na samo kuvanje. Trebaš ti sine prvo penzlom razvuć to nešta smeđe preko tanjura, pa nakapat te zelene i žute tufne sa ovlaš dodanim smeđim tufnicama i golom oku skoro nevidljivim crvenim pojavnostima. Jel bi vi znali bez da vam ja sad to kažem da je to pjenica od dimljene ribe, slagana barem pola sata e da bi vaš gastrodoživljaj bio nenadjebiv? Jer meni ovo izgleda ko da je konobaru tanjur bubno na pod, pa on žlicom samo popravio te drljobe da ga masteršef ne ubije u kuhinji kad mu dođe reć da mu je tanjur baš dobro ispo. Pa iza osam sati ovakvog drljanja po tanjurima masteršefa ruke bole ko da je oslikavo Sikstinsku kapelu. Plus šta to kad pojedeš ko da si prek ramena bacio ( znam da je predjelo u igri, al ne znaš jel bi plako il bi jeo il bi gledo u to čudo na tanjuru ).

E zato ja recimo nikad nisam bila i neću bit masteršef. Ja zdravoseljački ogulim tikvice, skuvam ih na čušpajz i napravim mladi krumpir sa peršinom i koprom, pa jedem dok mi ne pozli. Dok kuvam, sjetim se mog taje koji tikvanju ni na slici nije podnosio a kamoli u tanjuru, i kad bi bila tikvanja na čušpajz mama bi uvijek spekla faširane šnicle, da on može ručat bez da se nasekira. I onda se mama i ja davimo u tikvanji, a on jede samo mladi krumpir i faširance i samo mrmlja - pa ja je ne bi pojeo da mi neko pištolj prisloni na čelo.
Nemam recimo problema ni sa mrljanjem penzlom tog nečeg smeđeg po tanjuru; šta ću mrljat kad u tanjur moram ugrabit krumpir i stavit barem pet šeflji tikvanje, uglavnom se prelijeva preko ruba pa to bude ukras al na stolnjaku. I sad da to donesem pred masteršefa, čovjeka bi fras sastavio. Nit dekoracije, nit tufni, nit upitnika iznad glave jer pojma nemaš šta si dobio za jest. Vidi se jasno ko dan da je to mladi krumpir sa koprom i peršinom i tikvanja na čušpajz.

Masteršef bi to vjerojatno nazvo krumpir na mekoj posteljici od kopra i peršina, u mirisnom umaku od nježne tikvanje ( bonus nazivu - kuvarica je donijela tanjur sva isprolijevana mirisnim umakom jer je nagrabila da troje ljudi ima šta jest ).
Nikad od mene masteršefa. Neće me penzl i tufne i gotovo.

( fotke - Gastro i moja kraljica čušpajza )



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.