04

petak

lipanj

2021

Pouka priče - šuti i jedi

E sad kad sam odgledala finale ovotjednog kuvarskog šouprograma koji je eskaliro u teži verbalni delikt, sad se mogu ja malo pozabavit šta jelovnicima, šta glavnm akterima. Jerbo sam malo pročačkala da vidim šta su kuvali ostali kandidati.

Prvi kandidat Sven je sve podredio batatu jer uzgaja to čudo, pa su imali za predjelo kruh od batata, rolice od faširanog i umak od sira. Masteršef je prigovorio da je predjelo siromašno. Za glavno jelo metno je pred konkurenciju pileću roladu s nadjevom, punjene šampinjone i naravno pečeni batat. Za desert - pazi sad - su išle kremšnite od ljubičastog batata s domaćim korama. Masteršef je prigovorio da su kore žilave.
E onda su drugi dan jeli kod Nedjeljke. Ona je za predjelo složila špek, buđolu, sir i kruh od tikve. Masteršef je prigovorio da se čeri paradajzi trebaju presjeć po pola da ne pršću kad ih sam kreneš rezat. Za glavno jelo išla je punjena piletina s prilogom ( šta je bilo punjenje a šta prilog nemam pojma, jedva sam i ovo iščačkala ). Za desert opet kremšnite, ovaj put klasične. Masteršef je kod ocjenjivanja reko da kak su jela prejednostavna i da on vidi detalje koje drugi ne vide zbog očobolje.
Treći dan je kuvala Sanela. Predjelo - pohane rolice sa šunkom i sirom i njena verzija francuske salate. Masteršefa je mučio tanjur 22 u koji je još nakrvala zdjelicu sa francuskom. Glavno jelo - teleća koljenica sa krumpirom i graškom; masteršefu se nije dopala prezentacija jela na tanjuru. Za desert čizkejk, gdje je masteršefu falila želatina.
I onda četvrti dan kod Matea, koji je za predjelo natrpo košarice od lisnatog tijesta sa piletinom, majonezom, vrhnjem, kukuruzom, paprikom i jajima, znači falilo je možda batata. Masteršefa je u predjelu mučio matovilac. Za glavno jelo poserviro je pečenu vratinu s grahom, a masteršef je objašnjavo na koju stranu ide meso a na koju prilog i da grah mora bit ljući. Za desert su išli nekakvi biskviti u čaši sa preljevom od šumskog voća.

Alzo da je doveo Stevu Karapandžu il Matu Jankovića da kuva umjesto njega - svejedno bi jednako završilo. Jer kad četri dana ljudima skačeš po glavi, a onda im još prije nego šta krenu jest ono šta si skuvo podijeliš uputstva kako servirat i šta sa čime paše...to je u startu osuđeno na propast. Džabe rižoto od sedam vrsta gljiva i laks kare punjen svačimnečim pa pohan i serviran po peesu. Ljudi samo imali u glavama žive slike sa svojih večera i preslikali ih na njegovu večeru. Neslavno je završilo, osto na zadnjem mjestu a računo je da je prvi i nedodirljiv.

Pouka priče? Ne valja stalno govorit ja, pa ja, pa opet malo ja. To se ne radi tako neg ovako, daj da vas ja naučim. Matovilac je višak. Nije dobra prezentacija. Ne vole ljudi prigovarače, pa to ti je.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.