17

ponedjeljak

svibanj

2021

Šeron u nastajanju

E pa od danas više nema labavo. Pa neću ja majci, kad krenem čupat obrve, gledat po licu kojekakve gužvotine. Sve se nešta nagužvalo i sfafuljalo, i skužila sam da opet ne koristim nikakvu kremu za lice. Kupim pa onda stoji dok joj ne dođe vrijeme da se baci; zaboravim se natrackat i to je glavni razlog šta vidim svaštanešta nagužvano na licu.

E pa od danas mijenjam taktiku. Po ko zna koji put, kupila sam kremu za lice na čijoj kutiji izrijekom piše da su prvi rezultati vidljivi već nakon tjedan dana uporabe, da je skroz kontra bora i da turbojako učvršćuje kožu lica. Veli i da hidratizira kožu i jača njenu zaštitnu barijeru. Pa meni će se od lica ko od gume odbijat ko me nedajbože krene poljubit, još ću se morat izvinjavat šta imam zaštitnu barijeru jebote. Dok ja objasnim o čemu se radi naljutiće se na mene...ma ustvari šta se ko ima ljutit, pa koronarna je situacija i nema ljubljenja, jel tako - tako je. Veli i da hidratizira i sprečava gubitak vlage; znači i da cijelo dopodne nema vode ne moram ni lokat jer sam se natrackala kremom i dok ne dođe voda sam mirna.

I još jedna vrlo bitna stavka; ja sam stalno tvrdila da ću iza korištenja tih bivših nepotrošenih krema izgledat ko Hajdi Klum. Sto posto sam fulala; e pa saću izgledat ko Šeron Stoun i to za tjedan dana, ako je vjerovat kremi, već bi trebala krenut transformacija u željenom pravcu.

Eto sam se natrackala prije sat vremena. Bila maloprije u kupaoni, i ko da mi se lice al trunčicu promijenilo. Upalila najveće svjetlo, nemre bit greške.
Jedva čekam ustat ujutro da vidim jel Šeron u nastajanju napredovala i jel se veseli umivanju pa trackanju novog sloja kreme.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.