01

subota

veljača

2020

Kulturno sam neosviještena

I tak je Rijeka danas postala evropskom prijestolnicom kulture. A ja sam definitivno, stoprocentno kulturno i modno i kak god okrenem zaostala, da ne kažem zanesviještena, jer nikako nemrem prokuhat kulturološku spoznaju da je svečanost u haenka vodio muškarac u prljavoroza opravi sa naznakama crne čipke, sa perikom mahagonij boje, dovoljno visok da sa poda mijenja žarulju u plafonjeri.

Da se razumijemo - nošenje oprava načeo je još u pradavna vremena Demis Rusos, moj omiljeni pjevač iz djetinjeg doba, nije to baš tak nešta skroz novo. Lani je jedan od glumaca na dodjelu Oskara došo u crnoj haljini sa tolikim šlepom da uopće ne znam jel stao u limuzinu il su ga vozili u nekakvoj prikolici. Ima se i onih koji na dekoltiranu haljinu nose i bradu.
Pa ja sad nešta razmišljam - obzirom na sve te ekscese u opravama, možda zapravo ne bi bilo loše uvest da za kojekakve fensišmensi ivente muškarci obavezno nose oprave. Ak ništa drugo, za početak barem za otvaranje kojekakvih festivala i kulturnih događanja. Pa jel to ne bi bilo divno, vidjet recimo dva muška voditelja kak u dugačkim večernjim haljinama i sa perikama vode bilo šta? Čisto usporedbe radi sa ženskim načinom nošenja haljina.
Kasnije, kad se mi kulturno i modno neosviješteni malo dobijemo, možda to sa kulture proširit i na kojekakve političke samite i brifinge. Kanadski premijer bi recimo izgledo ko milion dolara, on da obuče jutenu vreću izgledo bi sjajno a kak onda ne bi u nekoj naprimjer naglocrvenoj haljini? Naše neću uopće spominjat, ne usuđujem se razmišljat jer sam onak vizualni tip pa odma vidim to šta pišem; bojim se da mi ne dođe slabo od slika pred rođenim očima.

Uglavnom ispada da sam zaostala sto na sat; šta se može, nemremo svi bit kulturološki i na sve druge načine prosvijetljeni.

( photo by FaH )


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.