30

nedjelja

prosinac

2018

Doček sa principom

Koji doček Nove pamtite?

Ja sam imala svakakvih, al jedan sam zapamtila zbog smijurije, da čega drugog, prije ne smijem ni reć kolko godina.
Sestrična i ja se uglancale ( frizure, flajbanje, oprave, ales) pa za Zagreb na doček. Kud bi, šta bi, ajmo na cigansku živu svirku ( idealno, to ima prolaz i kad si loš i kad si dobar u glavi ). Dođemo tamo, sve puno ko čep, al ajde stvore odnikuda stol za nas dvije. Sviraju maheri da se raspametiš, ponijelo bome i mene pa se ja rasplesala na najjače. Pa u tom skakanju skužim odma iza nas al hrpu Roma, obučeni markirano, vidi se da su pernati; pod stolovima spavaju deca kojoj se spavalo, ostala rušu sve pred sobom. Pušu svi stariji od 10 godina. Žene sedu al kad zasvira ono što volu op na stolac i ožeži. A u jedno ćoše razlupali za dvoje tačke tanjura i čaša, al kulturno ( samo u to ćoše, pa kasnije kad su pošli kapo di tuti kapi platio sav lom; kad je otvorio novčanik najsitnija novčanica 500 maraka, prestrašno).

Al to nije sve. Pauza za svirači, kad eto klavijaturiste k nama; širok osmijeh i zlatan zub, kaže meni:
- Izvini gospoja, jel mogu nešta da pitam al da se ne naljutiš?
- Pucaj, majstore.
- Pa malo mi je nezgodno, kako da ti kažem... jel to prirodno il je silikon?
- Koje? - pitam ja.
On rukama pokazuje poprsje ( svoje srećom).
- Prirodno, jel ti izgledam da imam para za silikon?
On se okrene prema stolu sa sviračima i viče tamo nekom:
- Jesam ti reko, jebotimatersvoju, pa to se vidi da nije silikonsko, jebemteuoči. Fala gospoja, saće kelner piće da vam donese. A ti vadi pare, nema labavo, jesčuo?
- Čekaj, gdje sam ja u toj priči, pa ja sam ti donijela pare? - pitam.
- Gospoja, ma i nisu neke pare, pedest marki, al nije do para nego do principa. Saće kelner, fala ti ko sestri. I ajde nešta da odsviramo tebi za dušu.
- Pa to te pitam, majstore. "Sosnicu" čim se primite instrumenata. Jel ide?
- Ide gospoja, kako ne, dobar ti je ukus za muziku - bljesne zlatni zub i ode on po svojih pedest marki.

I odsvirali mi "Sosnicu", zbog informacije i principa.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.