09

utorak

listopad

2018

Jedi, jedi, pa još malo jedi

Glazbeni ekspoze o Rovinju smo riješili jučer. Saćemo malo o količini hrane pojedenoj u dva dana, a koja bi mi trebala dat dovoljno energije za idućih tjedan dana.

Dan prvi:
Obzirom da sam se probudila u tri i petnajst u noći i nisam više mogla zaspat, pojela sam doma nešta malo graničarske, sira, ajvara i kruha dok sam pravila sendviće za put i slagala nareske za drvoslagače. Pa sam onda pojela još jednu bananu, valjda mi je pao kalij pa organizam detektiro manjak. Putem do naših prostorija pojela sam i jedan kupovni sendvićak s kuhanom šunkom, taj najmijedraži od svih kupovnih.
E onda se krenulo putovat. Nakon cca pol sata vožnje pojela sam jedan svoj sendvićak. Pa jel neko šušne nečim, odma ko zvečarka u napad; daj nekih pogačica, pa dva komadića pice, pa par šaka čipsa, malo štapića sa sezamom, malo štapića bez sezama. Sjetim se da imam Kiki bombona u torbi, pa udri i po njima. Bubnem i jednu bananu od Vlaste, kupila žena grozd banana težine jedno sedam kila pa da ne propadnu. Pa kad smo ušli na istarski ipsilon još jedan svoj sendvićak i još par šaka čipsa.
Stigli u apartman, skuvala se kava, al za vraga se iznijelo na stol i nekakvih narezaka i sira; pa malo i toga treba pojest da se ne baci, i još jedan svoj sendvićak, i malo kikirikija.
Nakon nastupa pred komisijom jedva živa dočekala večeru, smorilo me pjevanje. Pa zdjelica paradajz juhe, hrpa pečenog krumpira, dva komada mesa nepoznatog podrijetla i tanjur salate, i za kraj zdjelica kompota od ananasa.
Pa malo afterpartija, koji su u moj probavni sustav donijeli još par šaka kikirikija i nešta manje Smokija. Krenuli leć oko pol tri u noći, pojela u sobi još dva - tri Kiki bombona dok sam oblačila pidžamu.
Dan drugi:
Popila se kava, pa juriš na doručak, izrijekom dva jaja na oko, dvije hrenovke, jedan kroasan, jedna palaćinka i malo sira. U autobusu do Rovinja još jedna Vlastina banana i par Kikija, biće mi pao šećer.
Revijalni dio završio mislim oko pola tri, jedva se dovukla do restorana na ručak. Pa zdjelica goveđe juhe, hrpa pečenog krumpira, dva manja komada mesa i šopska salata; tri kolača jer nije bilo kompota od ananasa.
Krenulo se doma; opet sistem zvečarka, nešta pojedenih napolitanki, malo čokolade, par šaka čipsa ( ovaj put sam ja otvorila megaturbo pakiranje ), štapići sa sezamom i još jedna Vlastina banana; dovršila i Kiki bombone.

Ko mi vjerovo - ko ne, ja još uvijek varim sve ovo izjedeno tokom dva dana rovinjske rapsodije, plus ručak od jučer - paradajz juha, pečeni krmenadli, krumpir i salata od cikle. Plus popijena nepoznata količina mineralne i Kokakole, nebil varenje završilo do petka, da mogu dalje normalno nastavit jest.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.