utorak, 14.10.2014.

The Deadly Spawn (1983)



Sve u svemu: 2,5 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Neobjašnjiva svjetlost srušila se u obližnjoj šumi gdje se nevolje počinju događati kada neobična stvorenja počinju terorizirati lokalne stanovnike, tinejdžere i jednog dječaka koji izgleda jedini zna što napraviti kako bi se teror spriječio...



Ponovno krećemo sa sličnim uvodom - komet koji pada kod lokalnog stanovništva već je stvarno postao toliko nevjerojatno prisutan da se stvarno možete zapitati što se svega nalazi u tom širokom svemiru. Ovoga puta ponudio nam se stvor koji izgledom podsjeća na Aliena, a po svim ostalim karakteristikama značajno se približio alien attack filmovima koji su žarili i palili par desetljeća prije snimanja. Jeftinoća koja se očituje u filmu i nepripremljenost za neke zahtjevnije scene veoma su primjetni i značajno mogu utjecati na samoga gledatelja, a jedan od tih gledatelja sam ja, kojega u ovome filmu nimalo nije privukla atmosfera osamdesetih, već me pri početnim scenama sve to nekako odbilo, slično bi bilo i s filmom Humanoids from the Deep koji mi nikako nije sjeo, dok su recimo neki drugi slični filmovi ovome bili pun pogodak. Prilično subjektivno, ali gledano s objektivne strane, Deadly Spawn opet nije nešto posebno niti je učinio neke žanrovske promjene, niti je poradio na nekoj inovativnosti, da ostane po barem nečemu poznat. Zarada u kinu (da, prikazivao se i u kinu, što mi je nepojmljivo) impozantno je visoka s obzirom na sam budžet filma, a film je tek kasnije postao nešto popularniji kada je VHS uzeo velikog zamaha. Puno slabe glume, slabih efekata i prilično skučena radnja učinili su mi ovaj film ispodprosječnim, unatoč nekim pozitivno odrađenim scenama i zanimljivo napravljenim stvorenjima.



Početak filma prikazuje već nekoliko nelogičnosti koje se kasnije odražavaju na sam tijek filma, pogotovo kada sam pročitao triviu da se film snimao samo vikendima (?) pa se primjećuju i mnoge promjene na glumcima ovisno o vremenskoj udaljenosti između dva snimanja. No dobro...nadalje, sam motiv monstruma da se krene skrivati u podrumu jedne specifične kuće nije objašnjen i tu već gubite volju za daljnjim shvaćanjem filma. ''Čudno ponašanje'' filma nastavlja se s mnogim nelogičnim dijalozima, kao da gledate neke loše sapunice koje su toliko low-budget da izgleda kao da se i normalna komunikacija silovito naplaćuje. No, da ne bi bilo da film nema pozitivnih trenutaka, izgled monstruma stvarno je dohvatio razinu nekih stvorenja iz tog razdoblja, vidi se određeni trud na samoj realizaciji čudovišta koje se za svoje financijske i ostale prilike pojavljuje dosta često u filmu, taman kada poželite ugasiti film nakon neinteresantnih i čudljivih dijaloga. Osim toga, ubojstva su odrađena u neku ruku smiješno, a u drugu ruku interesantno i prilično splatterski brutalno. Za ono vrijeme vjerujem da film nije bio za svačije oči, no sada kada to vidite nećete se dati impresionirati, no sve treba gledati sa stajališta razdoblja i mogućnosti u kojima je film nastajao.



Iako ima svoje zanimljive trenutke i neke korisne utjecaje, Deadly Spawn je jako mlak i dosta opterećen film, opterećen brojnim nekvalitetnim stvarima koje su me u ovom filmu zasmetale, što možda neće tako biti u nekom sličnom filmu iz tih godina. Jednostavno mi nije sjeo onako kako sam očekivao.

17:17 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>