subota, 08.12.2012.

The Walking Dead S03E08 - Made to Suffer




Ocjena epizode: 4,5 / 5 thumbup

Rick, Daryl, Oscar i Michonne ulaze u gradić u potrazi za Glenn i Maggie. Nakon što počne pucnjava, ekipa se polako razdvaja i izlaže opasnosti, a Michonne se iskrala i ošla u guvernerove odaje, gdje je zatekla nešto što nikako nije očekivala...u međuvremenu, u zatvor počinju dolaziti novi ljudi o kojima će kasnije više biti riječi...




Prvi dio treće sezone približava se kraju, negdje sredinom veljače prikazivat će se preostalih osam epizoda. Ako pratite moje recenzije ove sezone, primjetit ćete da sam jako zadovoljan i da sam u nekoliko navrata ovu sezonu stavio na vrh serije. Kako je serija odmicala, tako se i moj dojam ipak smanjio i atmosfera i naboj koji sam imao svakom epizodom se nažalost smanjivala. No na svu sreću nikako ne pretjerano i zato je serija i dalje ostala vrlo dobra.
Ovo je jedna od najbrutalnijih epizoda, događa se dosta stvari koje oku nisu ugodne za gledati, a akcije nikako ne manjka. Kraj je jako zanimljiv i redatelj je pametnim manevrima natjerao gledatelje da iščekuju drugi dio sezone. Nova ekipa koja dolazi možda mi se čini too much i nadam se da neće otići ni u kakvu konfuziju oko likova i da će se nova ekipa ubrzo razriješiti. Jedino što ovdje manjka je količina zombija. Borba između ljudi je nažalost prešla borbu protiv zombija i nadam se da će se uskoro stanje stabilizirati...
odlična epizoda, jedva čekam nastavak.

13:18 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>