petak, 01.01.2010.

The Texas Chainsaw Massacre 4: The Next Generation (1994)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 1 / 5 burninmad
Više o filmu: Imdb.com
Video

The American legend returns, to bring you back to the cutting edge of terror...

Četvero studenata sa maturalne noći odlazi autom u nepoznatom smjeru i zapnu u šumi gdje su dospjeli na imanje poznate manijakalne teksaške obitelji...

Image Hosted by ImageShack.us


Dakle...sada sam konačno odgledao cijeli serijal sa našim dobro znanim Leatherfaceom, i slobodno mogu reći da nisam mogao dobiti gori završetak. Ovo je u najmanju ruku čisti proljev od filma. Teksački masakr je s ovim (ne)djelom pao na dno dna, jer ama baš ništa ne valja u filmu. NIŠTA. Iako je ovaj serijal u samo četiri glavna nastavka imao svojih raznih izleta u nepoznato, većinom u negativnost, mislim da se sa ovim pokazalo kako se stvarno svašta može dogoditi jednom solidnom serijalu...prvi dio je bio odličan, drugi je bio više zabavnog karaktera, većinom glupog, a treći je bio sasvim solidan. Ovo jednostavno nije normalno...znam da sam sto puta već ovo ponovio u par rečenica, ali ovo je stvarno, dragi čitatelji, sranje. Ja sam ispao glup i neposlušan kada su mi prijatelji i forumaši govorili da ovo u širokom luku zaobiđem, ali sam jednostavno morao dovršiti serijal i to je jednostavno bilo jače od pameti i razuma.

Image Hosted by ImageShack.us


A sada ću vam u par crta objasniti zašto je ovo promašaj promašaja:
- pod broj jedan tu je priča. Mislim, nakon što se par u filmu posvađao, bolja polovica je ošla u auto svojeg dečka i nakon par minuta ga je pustila u auto, gdje je bio još jedan par, tko zna odakle. Onda se odvezu u tu šumetinu, ne znam kako su došli do tamo, ali su bili preblizu civilizaciji a da naiđu na mjesto gdje živi Leatherfaceova obitelj, jer su po svim pričama oni otkačeni od svijeta negdje u Teksasu. Dalje možemo vidjeti samo kako scenarist nije imao apsolutno nikakvih ideja te je radio gluposti sa pričom samo kako bi se nešto događalo...a to što se događalo, preporučam da ne saznajete.
- pod broj dva tu su glumci. Renee Zellweger je nasprem ovih govana najbolja glumica, ali i ona je totalan šit ovdje. Tako da apsolutno ni ovdje ništa ne valja.
- Leatherface. Kako ogromno razočaranje na horror ikonu. Mislim, on je u ovom filmu postao TRANSVESTIT. Da, dobro ste pročitali...oblači se u ženu i šminka se. Pa dobro...čemu? Osim toga kroz cijeli film se dere kao da njega netko kolje a ne on druge.

Image Hosted by ImageShack.us


- Dijalozi. Aaaaaa, na ovo sam se najviše smijao...ovako što se ne priča ni u realnom životu, u bilo kojim trenutcima, osim toga, te glupe rečenice nadopunjuje i izrazito nekvalitetna gluma. Pa što da više kažem? Ovo je definitivno zasad najgori film kojeg sam komentirao i odgledao, te je barem po nečemu broj 1 na ovom blogu. Ne dao Bog većeg zla pa da opet gledam nešto ovako slično. Strašno...ajmo dalje...što dalje...Eto s čime sam ja krenuo u novu 2010. godinu...
Btw sretna vam nova 2010. i puno, puno dobrih filmova neka vam se pojavi u DVD-u. Sve najbolje! :)))

17:55 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>