nedjelja, 22.11.2009.

Bad Taste (1987)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 3,6 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Populacija malog gradića u Novom Zelandu nestaje i to mjesto nastanjuju izvanzemaljci koji uzimaju ljudske dijelove tijela za svoj lanac fast-food restorana u svemiru...jedini koji mogu spriječiti katastrofu su četiri prijatelja, jedini preživjeli u mjestu...

Image Hosted by ImageShack.us


Više se puta dogodilo da kada sam skidao druge filmove da sam došao u napast da skinem i ovaj film...i eto, volja me poslužila pa sam uz Chopping Mall (vidi dolje), skinuo i The Vineyard, City of the Living Dead, The Changeling i ovo djelce. Malo infoa o filmu: Peter Jackson, danas jedan od najpoznatijih i najkvalitetnijih redatelja, zaslužan je za Lord of the Rings serijal, The Hobbit film, i par horrora poput Braindead iz 1992. ili The Frighteners. Svaki njegov horror ima podžanr komedija, jer napravi od horrora praktički sprdačinu. S ovim filmom je također to napravio i pogodite što: uspio je, jer film me baš pošteno nasmijao i gledao sam ga netremice bez ikakvog osjećaja dosade. Kako se i sam redatelj pojavljuje kao glavni glumac u priči, napravio je od sebe nekog glupog nespretnog lika koji je baš zbog toga ispao jedan od najsmješnijih likova.

Image Hosted by ImageShack.us


Kako film ima odvratnih splatter scena i napravljen je baš s velikim ciljem da takve scene budu u svakom slučaju obavezno prikazane, nekima sa slabijim želucem to se nikako neće dopasti. A inače je to baš i jedna od specifičnosti filma. Kako film ima budalastu radnju, mislim, alieni su preludi, obični ljudi koji pri kraju pokažu svoje pravo lice: pod još jednom nekvalitetnom maskom. Ne bih to uopće uzimao za minus filma jer je redatelj s namjerom napravio trash atmosferu. Savršen tajming filma, savršeno mjesto snimanja, savršena nesavršenost, uglavnom sve je jako zabavno složeno.

Image Hosted by ImageShack.us


Naravno, da nije toliko razmišljao da napravi zajebanciju, ovo bi ispao dosta loš film sa lošim efektima. Ali, hej, ako ste totalno u moodu da pustite mozak na pašu i nekako se nasmijete i zabavite, ovaj film je prava poslastica za vas. Palac gore.

01:43 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>