četvrtak, 05.11.2009.

The Texas Chainsaw Massacre 3: Leatherface (1990)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 3,1 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Brat i sestra se voze cestom kroz Teksas i putem nailaze na benzinsku crpku gdje ih jedan kauboj usmjerava na jednu nepoznatu cestu. Nakon što su ga poslušali, na toj cesti doživjeli su nesreću gdje ih je na kraju našao Leatherface sa željom da ih izmasakrira...

Image Hosted by ImageShack.us


Kako je original iz 1974. godine na mene ostavio jako dobar, jezovit i impresivan dojam, tako me je i dvojka poprilično razočarala. Remake je opet uzdigao serijal, a onaj prequel je spustio. No što se dogodilo između dvojke i remakea gdje se nalaze trojka i četvorka? Odmah mogu reći kako je trojka znatno poboljšala serijal nakon dvojke. Redatelj Jeff Burr je malo vratio onu pravu atmosferu kakva treba biti: radnja u nekoj nedodžiji, psihotična obitelj i jezivi Leatherface, koji je ovaj nastavak malo podbacio, jer sam očekivao malo snažnijeg i psihotičnijeg lika, jer je i sam nastavak ime posvetio njemu.

Image Hosted by ImageShack.us


Kako radnja dalje i dalje odmiče, sve se više sranja događa i sve se više upoznajemo sa Leatherfaceovom širom obitelji, koja je i u ovom nastavku jednako bolesna i opasna. Glumci su prilično šeprtljavi, ali ovi protagonisti, nekako kao da se nisu dovoljno uživjeli u svojeg lika i to mi je malo stvaralo dosadu kod gledanja. Antagonisti su na nivou. Kraj filma mi je također poprilično zanimljiv i intrigantan.

Image Hosted by ImageShack.us


Kad pogledam malo bolje, jedino su mi Leatherface i glumci malo spustili ovaj film, inače je sve u principu bilo dobro. Solidno. Drago mi je da sam ovo pogledao nakon blesave dvojke. Vrijeme je za četvorku.

15:24 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>