Dnevnik toka misli

ponedjeljak, 14.01.2019.

Umjetne trepavice


Kad me nešto zanima, pitam. Naivno primjenjujem sve narodne poslovice, a jedna kaže - Tko pita, ne skita.

Ovog vikenda moj se klub opet sastao. Knjiga večeri je bila povijesni roman, po stvarnom događaju, standardne kvalitete, ali ništa specijalno preporučljivo, iako jako razvikan na tržištu i napravljena je odlična serija po njemu. Članice koje prošlog puta nisu mogle sudjelovati, nakon što smo izrešetale glavni lik i temu knjige, vratile su se na pitanje ljubavnika. Meni je to sad već lanjski snijeg, temu sam apsolvirala, više nije napeta, ali moram priznati da su njihova razmišljanja i iskustva bila puno konkretnija i razumnija od svega što smo mi ostale zadnji put rekle.

Posložena kaže:

- Dovoljno je dati mig, i većina muškaraca će biti spremna na avanturu. Meni je na poslu čak došao jedan i direktno pitao, bez prethodnog zavođenja. Voditi će me na vikende, plaćati sve. Odbila sam, jer je oženjen.

Duhovita, koja ovaj put bila savršeno ozbiljna, rekla je:

- Tko traži naći će, ili će biti nađen. Jedna moja prijateljica radi u bolnici, i tamo je to neizbježno. Svima nama godi tuđa pažnja, a tamo te toliko oblijeću, da ako imaš imalo problema u braku i ako nisi najjači karakter, samo je pitanje vremena kad ćeš postati nečija ljubavnica.

Eto. Kao što rekoh, lanjski snijeg. Sad me muči nešto drugo.

Umjetne trepavice.

Naime, kao i svaka druga ljudska spodoba, donijela sam novogodišnje odluke. Obično uspješno ostvarujem svoje odluke, ali ima jedna koju recikliram već godinama i nikako. Možda mi se ove godine posreći, ako ništa imam snažniji motiv.

U pitanju je odluka postati ženom, sa svime što podrazumijeva, a šminka je općepoznati sastojak.

Do sada sam se izvlačila na mladost, kao mladosti ne treba šminka, iako današnja mladost hoda sa tri kile žbuke na sebi, i gubeći vrijeme na Instagramu sad sam već poprilično upućena u teoriju postupka kako svoje autentične i originalne crte lica pretvoriti u copy paste ljepotu. Također, sam pokušala krivnju svaliti na svoju mamu koja se nikada nije šminkala, niti lakirala nokte. Međutim, moram biti iskrena i priznati sama sebi da sam lijena. Svaka vještina zahtjeva vrijeme i trud, a ja bih radije otišla u dućan po elektrode za varenje i ključ broj 13, nego po puder i ono … kako se to zove… rumenilo. Doduše, moram priznati i postojanje stanovite količine straha i srama.

Međutim, sada imam kćer i htjela bih joj omogućiti da sama odluči da li će hodati naokolo sa tri kile žbuke na sebi, ili bez maskare kao njena mama, a da potonja odluka ne bude rezultat straha od šarenih posudica i sjajnih bočica. Što znači da u kućanske potrepštine s kojima se ona susreće moram ubaciti i šminku, jer čovjek se boji onog što ne poznaje, a ako od malena bude čeprkala po tim prozirnim kutijicama možda neće biti hendikepirana kao njena mama.

Stoga pitam u klubu:

- Što ide prvo, da li staviš maskaru na svoje trepavice pa onda nalijepiš umjetne, ili prvo umjetne trepavice pa na sve maskara?

Praktična odmah odgovara:

- Prvo staviš umjetne trepavice, a onda s maskarom prikriješ prijelaz.

Odlično, zvuči jednostavno.

Iiii… onda su stvari krenule nizbrdo. Počele su nabrajati različite marke, pa vrste od onih za svaki dan do onih glamuroznih, da bi na kraju počele o ugrađivanju trepavica! Neka žešća znanstvena fantastika.

Na kraju se ubacila Duhovita:

- A zašto ne počneš s nečim jednostavnim, kao tuš i maskara, nego ti odmah na umjetne trepavice?

Savršeno razuman argument.

Nemam ništa za reći u svoju obranu.

14.01.2019. u 09:04 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< siječanj, 2019 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2020 (7)
Veljača 2020 (8)
Siječanj 2020 (6)
Prosinac 2019 (7)
Studeni 2019 (9)
Listopad 2019 (32)
Rujan 2019 (9)
Kolovoz 2019 (16)
Srpanj 2019 (16)
Lipanj 2019 (8)
Svibanj 2019 (12)
Travanj 2019 (9)
Ožujak 2019 (10)
Veljača 2019 (6)
Siječanj 2019 (11)
Prosinac 2018 (5)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (2)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Lipanj 2018 (3)
Svibanj 2018 (7)
Travanj 2018 (11)
Ožujak 2018 (14)
Veljača 2018 (13)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (3)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (3)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (4)
Studeni 2013 (10)
Listopad 2013 (9)
Rujan 2013 (6)
Kolovoz 2013 (5)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (11)
Travanj 2013 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pišem,
jer se ne želim izgubiti,
potonuti pod težinom misli,
zaboraviti.
Želim se prisjetiti,
ostaviti trag,
želim se izliječiti.

Pišem,
jer vjerujem u riječi,
u njihovu jetkost,
punoću,
nježnost,
britkost,
bogatstvo
i moć,

da pokreću,
gase,
tješe,
podižu,

mame osmjehe
i suze.

Pišem.
Postojim.





Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi. Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti. Jednostavno hodaj kraj mene i budi mi prijatelj.

Albert Camus

Ne boj se savršenosti - nikad je nećeš doseći.

Salvador Dali

Linkovi


dtokamisli@yahoo.com

Copyright ©
Sva prava pridržana.
Nije dozvoljeno korištenje materijala s bloga bez odobrenja autora