Dnevnik toka misli

petak, 13.04.2018.

Piši me!

Pijem jutarnju kavu. Kiša će. Prigušena svjetlost i mlado paperjasto lišće kupa se u mirisu iščekivanja. Moja psiha je zadnjih tjedan dan pretrpjela popriličan broj udaraca, korijenje krvari, ližu se rane, rastežu vratni mišići i opušta napetost u šaci, sve da bih ju opet stisla u obrambenom stavu spremna za idući val.

Nevažno, proći će. Za pet godina vrebati će drugi demoni iz tamnih kutova mojeg životnog prostora. Riješit ću ih se s jednakim pristupom neuračunjivog zbunjivanja kao i ove do sada.

Ponekad igram igru i dok drugi varaju, vjerujući da sam naivna i ne primjećujem to, ali ne znaju da igra ide u smjeru koji meni odgovara, da su moje pobude dijagonalno suprotne njihovima, kao i da ponekad igram samo da bih se igrala, jer i zabava je snažan motiv.

Malo je osnovnih motiva ljudskog djelovanja, novac, sex, moć, častohleplje... Možda još pokoji. U hrvačkom meču s tim ljudima, oni polaze od pretpostavke da i tebe motivira isto što i njih, jer ljude sudimo prema sebi, pa ostaju zbunjeni kad shvate da njihovi udarci ili podmazivanje ne pogađa cilj.

Koji su moji motivi? Objektivne činjenične zadatosti i unutarnji mir, spoj koji me čini defektnim suradnikom, prijateljem pa čak i suprugom. Ne možeš me kupiti ni prodati, ne možeš me pomaknuti ni lijevo ni desno, potpuno neupotrebljiv komad ljudskog postojanja. Jednostavno odbijam biti katalogizirana.

Nedavno me kolegica koja aspirira za šefovsko mjesto pitala da li bih htjela biti zamjenik šefa, moj odgovor je bio kategorički "ne". Zašto sam rekla "ne", nemam pojma, tu je i meni samoj motiv ostao potpuno nejasan, moguće da ponekad nemam nikakvog motiva već čisto stihijski funkcioniram. Kolegica se zbunila i nadodala:

- ... ali onda dobivaš šefovsku plaću dok si zamjenik.

- Zar zbilja! Ma može, odmah, piši me! – odgovaram u zafrkanciji.

I onda jadni ljudi ne znaju što sa mnom.

Na jednoj kavi, ima tome već neko vrijeme, sa čovjekom visoke inteligencije, ali i cijelim spetljanim skupom psihopatoloških promjena od narcisoidnosti na dalje, provela sam sat vremena lutajući s njim kroz njegove asocijativne tijekove, koji u konačnici više nisu imali veze ni sa čime. Tako smo se dotakli i vrijeđanja, teoretskog, ne međusobnog. Naime, tvrdila sam da me se ne može uvrijediti.

- Ako je nešto istina, kao bi me istina mogla uvrijediti? A ako je nešto laž, onda nije istina, zašto bi me uvrijedilo nešto što nije istina?

On kako bi svrgnuo moju tvrdnju dao mi je primjer, navodeći što bih napravila kad bi mi netko rekao nešto ružno ... (ovdje sad ubacite nešto ružno, jer je on to ružno zaista i rekao, time prelazeći zonu teoretskog i zadirući u pravo vrijeđanje, što mu je i bila namjera, jer je znao moju obiteljsku pozadinu, pa je bio uvjeren kako će tim primjerom pokazati kako moja tvrdnja ne stoji) .... o Hrvatskoj.

Slegnula sam ramenima i ponovila isto što sam mu već rekla.

- Ako je to istina onda je istina, koju doduše treba promijeniti, ako je laž, a Bože moj, onda nisi dobro upućen i dopusti da te rasvijetlim.

Gledao me razočaranim pogledom, pokušaj nije uspio.

Po političkoj orijentaciji sam Hrvatica. Nema kod mene lokal patriotizma ( iako jako volim svoj rodni grad i nemam namjeru iseljavati u veći), niti opsesije čistokrvnim rodoslovljima od stoljeća sedmog, ako ti je Hrvatska dom koji braniš i kojem činiš dobro, onda si Hrvat, zaje... sve ostalo.

I tako razočaravam i zbunjujem ljude na svim poljima u svim smjerovima već godinama. A jedino što doista želim je u miru popiti jutarnju kavu.

13.04.2018. u 08:42 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2018 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2020 (7)
Veljača 2020 (8)
Siječanj 2020 (6)
Prosinac 2019 (7)
Studeni 2019 (9)
Listopad 2019 (32)
Rujan 2019 (9)
Kolovoz 2019 (16)
Srpanj 2019 (16)
Lipanj 2019 (8)
Svibanj 2019 (12)
Travanj 2019 (9)
Ožujak 2019 (10)
Veljača 2019 (6)
Siječanj 2019 (11)
Prosinac 2018 (5)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (2)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Lipanj 2018 (3)
Svibanj 2018 (7)
Travanj 2018 (11)
Ožujak 2018 (14)
Veljača 2018 (13)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (3)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (3)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (4)
Studeni 2013 (10)
Listopad 2013 (9)
Rujan 2013 (6)
Kolovoz 2013 (5)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (11)
Travanj 2013 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pišem,
jer se ne želim izgubiti,
potonuti pod težinom misli,
zaboraviti.
Želim se prisjetiti,
ostaviti trag,
želim se izliječiti.

Pišem,
jer vjerujem u riječi,
u njihovu jetkost,
punoću,
nježnost,
britkost,
bogatstvo
i moć,

da pokreću,
gase,
tješe,
podižu,

mame osmjehe
i suze.

Pišem.
Postojim.





Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi. Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti. Jednostavno hodaj kraj mene i budi mi prijatelj.

Albert Camus

Ne boj se savršenosti - nikad je nećeš doseći.

Salvador Dali

Linkovi


dtokamisli@yahoo.com

Copyright ©
Sva prava pridržana.
Nije dozvoljeno korištenje materijala s bloga bez odobrenja autora