Pogledajte pozadinu slike a) i b):
a)
b)
Slika mrtvaca sa stonogom:
Mel Stuart kao redatelj i Gene Wilder kao Willy Wonka, a sve prema knjizi Roalda Dahla. Rekli biste da je ovo tipični dječiji film, no prevarili ste se ljudovi moji, jer i ovaj film kao skoro većina dječijih filmova skriva neku strašnu scenu za koju se ne može pomisliti da se uopće može naći u takvom žanru.
Zanemarimo da je ovo zvonak i melodičan, te tipični dječiji mjuzikl, sa vrlo rafiniranim i odličnim genijem komike Geneom Wilderom (koji je svoje najbolje radove ostvario sa Mel Brooksom i svojim komičarski partnerom Richardom Pryorom) i osvrnimo se na jednu scenu koja je kasnije koliko čujem izrezana, iako se ponekad može naći na TV verzijama (toliko o tome koliko cenzori gledaju i brinu o našem zdravlju). U sceni kad Willie Wonka povede ekipu dječurlije na putovanje brodom počnu se redati scene kao da su izašle iz radionice nekog LSD hipija.
No te scene su tako depresivne i uznemirujuće za starije gledatelje a kamoli za djecu predškolske uzrasti, pa tako imamo scenu gdje se vidi kako kokoš ostaje bez glave kad ju netko otkine mesarskom sjekiricom (slike a) i b), dobro pogledate pozadinu, a zanemarite likove), uz tu scenu imamo još jednu gdje je mrtvac sa stonogom koja mu plazi po licu (a sve to prati suluda poezija Willia Wonke i njegov luđački pogled).
Ne znam kako vi reagirate na to, no ovaj propust studija i cenzora je stvarno bio neshvatljiv (sam film spada u svijetu među 10 najboljih obiteljskih filmova svih vremena), jer gledao sam masu horora koji su imali mnogo krvavije scene pa nisu toliko bile jezovite kao što su ove dvije (a zamislite da sad imate recimo 6 ili 7 godina). Tako ovo bi bilo predstavljanje strašne scene, ali također i upozorenje mladim roditeljima da znaju što puštaju svojoj djeci (da vam kasnije tijekom te iste večeri ta ista djeca ne bi plačući došla u krevet, a vi se baš mislili opustiti uz malo dobrog starog nutra-van), pa zato preporučam Gooniese (to je filmčina za cijelu obitelj)....
Autostoper (1986)
Produkcija: HBO/Silver Screen Partners/Feldman-Meeker Co.
Redatelj: Robert Harmon
Scenarij: Eric Red
Montaža: Frank J. Urioste
Fotografija: John Seale
Glume:
C. Thomas Howell.......... Jim Halsey
Rutger Hauer................ John Ryder
Jennifer Jason Leigh....... konobarica Nash
Film je pušten u kina 23 veljače, 1986 godine
Trajanje: 95 minuta
Buđet: 6 miliona $
Zarada: 5,844,868 $
Nagrade:
1986 godina
- na filmskom festivalu "Cognac Festival du Film Policier" Robert Harmon osvojio nagradu kritike, Grand Prix i specijalnu nagradu TF1
Utjecaji: The Duel (1971), Cape Fear (1953), The Devil Thumbs a Ride (1947), The Hitch-Hiker (1953)
Usporediv sa: Wolf Creek (2005)
SADRŽAJ:
"- Mladi ljepotan Jim Halsey vozi se diljem zemlje od Chicaga do San Diega da bi izvršio primopredaju novog automobila, za koji će dobiti pozamašnu svotu dolara koja bi mu pomogla u novčanoj besparici. Put je ponekad naporan i iscrpljujuć, pa ne ćudi kad mladić zaspe tijekom vožnje i skoro ne doživi saobračajnu nesreću.
Samo zbog toga on u auto prima zagonetnog autostopera Johna Rydera, koji se ubrzo pokazuje kao psihotični serijski ubojica. Samim čudom spašava svoju ludu mladu glavu (i sam je rekao:"- Majka mi je rekla da nikada to ne radim.") i nastavlja vožnju, no kako biva nevoljama nije kraj jer za petama mu je na svakom koraku njegov 'autostoper' koji mu putem smješta ubojstva izazivajući ga da ga pokuša zaustaviti. Uz pomoć novostečene prijateljice Nash (koja mu jedina vjeruje da nije ubojica), on se pokušava sabrati da ne poludi, a uz to su mu za petama i policija i serial killer...
Hoće li Jim uspjeti stati nemilosrdnom ubojici na kraj i tako dokazati svoju nevinost pred policijom ili će ubojica izvući sretniji kraj?"
John Ryden (Rutger Hauer)
RECENZIJA:
"- Definitivno jedan od najboljih filmova u 80-tima i po mojoj ocjeni uz "Night of the Hunter", "TCM" (74' verzija) i "Wolf Creek" najbolji film o serijskim ubojicama, koji nisu nekako fantazijske naravi (čitaj Jason, Myersi i Kruegeri).
Sram me reći ali film sa tek pogledao prije dvije godine kad sam ga nabavio na divx-u i odamh sam ostao očaran filmom.
Kao prvo u filmu glumi sigurno jedan od najboljih glumaca današnjice (koji se nažalost malo izgubio u mutnim vodama niže B lige filmova, no ipak se vraća u A ligu a sve zahvaljujući George Clooneyu) Rutger Hauer i moj osobno drag glumac i stvarno ne bih mogao zamilsiti niti jednog drugog glumca u ulozi psihopata Johna Rydera.
Hauer je odglumio taj lik perfektno i dao mu ono što većina filmova o serijskim ubojicama nema, a to je da mu je dao onu potrebitu relanost ili da si dozvolim reći koliku toliku čovječnu crtu (koliko god bio lud on ipak dobiva ožiljke, krvari i td.. a sve se to vidi u sceni kad Jim Johna izbaci iz auta, a ovaj ostane ležati u nesvjesti na cesti).
Same Hauerove crte lica i magleni pogled ocrtavaju jaku inteligenciju iza koje je osoba koja uživa u ubijanju, pa tako samo njegova mimika govori puno toga prije nego njegov lik i izgovori riječ. Jednom riječju Hauerova dojmljiva gluma nam prikazuje jednog opakog 'bez puno zajebavanja' i jezivog bad guya.
I ostali su glumci odglumili vrlo dobro svoje uloge (izdvojio bih slatku J. J. Leigh, koja je bila na početku svoje bogate karijere; dok je C. Thomas Howell utonio u B produkciju i ovaj film će mu izgleda biti vrhunac karijere) pa kad se to posloži sa odličnim scenarijem (Eric Redov prvjenac), režijom (također R. Harmonov redateljski prvjenac) i montažom (Urioste), te predivnom fotografijom (Seale) imamo vrlo napet (predivna slow motion scena na benzijskoj pumpi, jezovita scena čerečenja) film od početka do kraja, sa dosta napetih i "bu" scena (prst u krupirićima scena)...
Tko nije gledao film morao bi što prije, jer ovako nešto se ne smije prepuštati...
za ljubitelje andrenalinske akcije
Zanimljivosti u vezi filma (TRIVIA):
1) Sam Elliott i Terrence Stamp su bili razmatrani za ulogu Johna Rydera
2) Sačmarka koju John Ryder koristi na kraju filma je taktička automatska spas-12 borbena sačamrka; kamion za koji je vezana Nash i kojem Ryder polako daje gas je Dodge Ramcharger
3) Film je u originalu trebao trajati 3 sata (?!), ali je kasnije montažom skraćen na prihvatljvih nešto više od sat ipol
4) Film je skoro dobio X predikat jer je Jim trebao hladnokrvno ubiti Rydera dok je ležao na cesto, no malom izmjenom (Ryder se pridigao pa ga je onda Jim ubio..neš ti razlike) dobiva R predikat
5) C. Thomas Howell koji je glumio Jima je kasnije priznao da se bojao Hauera i tijekom snimanja i poslije snimanja zbog toga što se ovaj tako uživio u ulogu da je bio jeziv
6) Film je nastao inspiraciom pjesme " Riders on the Storm" legendarne rock grupe "The Doors"
7) Eric Red je poslije ovog filma radio scenarij za "Near Dark" (ugođaj filma sličan Autostoperu)
8) Armin Shimerman se pojavljuje u cameo ulozi (poznat kao Quark ferengi u DS9
THE SCENA:
1) Prst u prženim krupirićima
2) Jeziva scena čerečenja
Pamtljive izjave (Quotes):
John Ryder: "- Benzinske pumpe imaju cigarete."
Jim Halsey: "- A što je s gorivom?"
John Ryder: "- Ne trebam gorivo."
Jim Halsey: "- Što želite?"
John Ryden počne se luđački smijati
Jim Halsey: "- Što je tako smješno?"
John Ryder: [prekida smijeh] "- To isto je rekao i onaj drugi momak."
Jim Halsey: "- Koji drugi momak?"
John Ryder: "- Onaj momak iza nas, kojeg smo maloprije prošli. Momak koji me je pokupio prije tebe."
Jim Halsey: "- To je on bio?"
John Ryder: "- Naravno da jeste. Nije baš mogao mnogo propješaćiti."
Jim Halsey: "- Zbog čega?"
John Ryder: "- Zato što sam mu odsjekao njegove noge...i njegove ruke...i njegovu glavu. I učinit ću to isto i tebi."
(definitivno jedan od najzastrašujućih razgovora u filmskoj povjesti)
Nakon podužeg vremena (čitaj prezaposlenost na poslu i neka viroza) nastavljamo galopom...
Living Dead Girl (2007)
Redatelj: Eric Tessier
Temeljen na originalnom scenariju T.S. Faulla; Blue Star Pictures i Mandalay Pictures su iza ovog obećavajućeg projekta (nadamo se bolje nego "Boy Eats Girl")
SADRŽAJ:
"- Film prati mrtvu ženu koja je uskrsnula iz groba kao zombi da bi ubila svog ubojicu i da također spasi njegovu zadnju žrtvu, a sve uz pomoć zgodnog vlasnika pogrebne kuće koji ne krije simpatije prema njoj (uz to pomaže joj da joj se meso ne truli).
evo i postera za novu horor poslasticu (Black Sheep)
Dead West (2008)
Redatelj: Adam Green
Film se temelji na grafičkoj noveli Ricka Spearsa i Roba G; Stephen L’Heureux producira film pod svojom kućom Solipsist Films; Scenarij Adam Green (Hatchet); ovo bi trebao biti zombi film
SADRŽAJ:
"- Film prati lovca na glave koji uđe u grad duhova po imenu Lazarus (sve se odvija na starom dobrom Divljem Zapadu) koji je sagrađen na nekadašnjem indijanskom selu. Uskoro oskrvnuće tog mjesta oslobađa nemirne dohove poginulih indijanaca te se pokreću u osvetu bljedolikima..."
- Tužna je vijest da Hollywoodske pametne glave rade nastavak "Uklete Kuće" - Return to House on Haunted Hill (negdje polovicom 2007)
Lost Squad (2008)
- Produkciju rade Adrian Askarieh i Daniel Alter, te Josh Blaylock.
- Rogue Pictures ima prava.
- Temelji se na Chris Kirbyevom stripu izdavačke kuće Devil's Due Publishing.
SADRŽAJ:
"- Film prati grupu savezničkih vojnika koji se bore protiv okultnih sila i Hitlerovih specijalnih agenata okultnog (sve mi ovo miriše na mješavinu video igre "Return to the Castle Wolfestein" i odličnog "Hellboya")
Malo vijesti iz književnog svijeta (za one koje vole stravu i u pisanom obliku)
Mobitel (The Cell) - Stephen King
Sadržaj:
"- Clayton Riddell, mladi crtač stripova, upravo je prodao svoj autorski projekt jednoj od najvećih izdavačkih kuća, Dark Horse, kada je Impuls počeo svoj ubojiti pohod. U prvim satima užasa Clayton će pokušati naći put kući iz poludjelog Bostona gdje svatko ubija svakog, do gradića u Novoj Engleskoj gdje su njegova žena i sinčić možda preživjeli opću ludnicu."
- knjiga se može kupiti (upravo izašla) u Algoritma za 79 kn (366 str.)
i za kraj još jedna sličica iz novodolazećeg obećavajućeg hororca... The Litlle Evil Sheep vs. Scared Human
Muha (1958)
Produkcija: 20th Century Fox
Redatelj: Kurt Neumann
Scenarij: James Clavell
Prema kratkoj Sf priči: George Langelaan (najpoznatiji po Shogun knjigama)
Montažerski efekti: L.B. Abbott
Šminka i maska: Ben Nye
Glume: Patricia Owens........Helene Delambre
Vincent Price..........Francois Delambre
Al Hedison.............Andre Delambre
Herbert Marshall.....Inspektor Charas
Charles Herbert......Philippe Delambre
Film je pušten u kina 16. 07. 1958 godine.
Trajanje: 94 minute
Buđet: 500 000 $
Zarada: 3 miliona $
Nagrade:
1959 godina - nominacija za nagradu Hugo za najbolju dramsku izvedbu
SADRŽAJ:
"- Briliantni znanstvenik Andre Delambre napravio je teleportacijsku napravu sa kojom može prebacivati bilo koju organsku tvar sa jednog mjesta na drugo. Nakon par pokusnih testova siguran da je sa njegovim izumom sve u redu on sam isprobava stroj na sebi, no ne primjećiva da mu je u kabinu za teleportaciju ušla i muha.
Iako je uspio sa prebacivanjem samoga sebe sa jednog mjesta na drugo, pokus kreće u drugom smjeru kad se materija muhe i čovjeka izmješaju. Uz podršku svoje vjerne žene Helene pokušava vratiti stvari u prvobitno stanje i ispraviti svoj izobličeni izgled koji ga je pretvorio u čovjeka sa glavom muhe, dok je muha dobila ljudsku glavu. Problem nastaje kad muha pobjegne. Vrijeme protijeće, a nada u spas kopni dok insektovi instikti u Andreu sve više počinju izlaziti na površinu i tako se otimaju polako kontroli.
Njegova jedina šansa je da mu obitelj nađe muhu sa kojom bi sve vratio u prvobitno stanje."
Ljepotica i The MuvaMan
RECENZIJA:
"- Evo smo se još jednom vratili u nezaboravne 50-te godine prošloga stoljeća, kad su snimljeni neki od najviećih SF klasika. Tako je i skoro zaboravljena "Muha" iz 58' (prema kojoj je Cronenberg snimio svoj vrlo uspješni remake 28 godina kasnije) nastala u tom plodnom razdoblju.
Malo ljudi zna za ovaj originalni film prema kojoj je nastao slavniji remake. Iako je vidljiva razlika u skoro tri desetljeća, oba filma funkcioniraju odlično i to svako na svoj specifičan način. Spomenimo samo da je ovo djelo nabolje u karijeri Kurta Neumanna (drugi filmofili znaju ga i kao redatelja nekoliko filmova o Tarzanu sa Johnnyem Weissmullerom), te da sam film ima jednu od ikona horor žanra - Vincenta Pricea, koji je u jednoj od svojih rijetkih netipičnih uloga (ova ide uz bok onoj u "10 Božjih Zapovjedi"), ali opet vrlo pamtljivih jer dosta ljudi kad govore o ovom filmu sjete se i njega.
Nadalje ostala podjela uloga je više nego odlična, ponajviše bih napomenuo glumu Patricie Owens (zar vam ne liči pomalo na Jeanne Tripplehorn??) koja je lijepo interpretirala ženu koja je odana svom mužu iako je on doživio nesretnu transformaciju, također vrijedno spomena je i ime dječaka Charlesa Herberta (poznatiji kao Buck Zorba u "13 Ghosts"(1960)) koji je nenametljivo odglumio Philippea (inače u većini drugih filmova iste tematike su djeca neverojatno glupava i nadasve iritantna) Delambrea.
Sama priča filma (ispričana sa iz pogleda Andreove žene Helene i to većinom u flashbackovima) je vrlo napeta i zanimljiva od početka do kraja; efekti su odlični za ono doba, te također i montaža je zadovoljavajuća. Film čak ima i par jezovitih momenata kao recimo sam početak filma kad Helena ubije muža/muhu pod hidrauličnom presom, te cijelim njegovim trajanjem u zraku lebdi i osnovna poruka - etika znanstvenih proučavanja, te njihova možebitna kršenja moralnih načela (u današnje vrijeme ta tema i sama poruka ponajviše dolazi do izražaja).
heksagonalni pogled muhe
- jedini minus ako bi cjepidlačili i bili nekako znanstveno orijentirani bi bilo to da kako čovjek ako ima glavu muhe može svjesno razmišljati i što je najvažnije kako diše (znamo da kukci drugačije konzumiraju zrak nego ostala živa bića), no za mene je važna poanta priče da se ponekad čovjek ne bi trebao zajebavati sa nekim znanstvenim smicalicama (pogledaj primjer "28 Days Later") -
Za nostalgičare i ljubitelje dobrog starog SF-a iz 50-tih ovaj film je obavezno štivo za pogledati."
Zanimljivosti u vezi filma (TRIVIA):
1) Kritika je primjetila da obje glave (ljudska na muhi i insektova na ljudskom tijelu) imaju ljudske mozgove, pa su se pitali gdje je mozak u muhe
2) u kratkoj Langelaanovoj priči je jedina razlika prema filmu to što Helena izvrši samoubistvo na kraju, i kad Andre skine maramu sa glave otkrije deformiranu mješavinu mačke (koja je nestala u prijašnjem eksperimentu) i muhe
3) tijekom scene 'muha u paukovoj mreži' Price i Marshall su nekoliko puta ponavljali scenu jer nisu mogli zadržati smijeh
4) George Langelaan je svoju priču izdao u lipanjskom izdanju "Playboya", 1957 godine
5) scenografija laboratorija je koštala samo mizernih 28 000 $, dok je cijelokupna zarada filma bila najveća za Fox studio te godine
6) Michaelu Rennieu je bila ponuđena glavna uloga, no on je to odbio jer se većinom filma nije moglo vidjeti njegovo lice;također Fox je zaslužan za vedri 'happy end' filma
7) Patricia Owens je imala urođeni strah od insekata, pa je redatelj to iskoristio da ne vidi masku sve dok ne dođe scena otkrivanja deformirane znanstvenikove glave
8) redatelj Kurt Neumann nije doživio saznanje da je ovaj film njegov najveći hit jer je umro mjesec dana prije premijere
THE SCENA:
"- Help me! Help me!"
koliko god bila karikaturna, toliko je jaka i jeziva zbog sudbine nesretnog znastvenika
Nastavci:
Return of the Fly (1959)
Curse of the Fly (1965).
Dee Wallace Stone
Pravo ime: Deanna Bowers
Rođena: 14. prosinca, 1949 godine
Mjesto: Kansas City, Kansas (negdje piše Missouri)
Otac: Robert Stanley Bowers
Majka: Maxine Bowers
Muž: Christopher Stone (od 28. 06. 1980 - 20. 10. 1995; umro od srčanog udara); Skip Belyea (od 1998)
Djeca: kćer Gabrielle Stone (od Christophera)
Zanimljivosti o Dee Wallace:
- prva uloga: "Merry Gentlmen: Lucas Tanner"(1974); u toj seriji glumila konobaricu
- prva filmska uloga: "The Stepfor Wives" (1975)
- prva glavna uloga: "The Howlling" (1981)
- najbolju ulogu ostvarila: Donna Trenton u filmu "Cujo" (1983)
- uloge po kojima je pamtimo (uz ovu gore navednu u "Cuji"): Karen White (The Howlling), Mary (E.T, 1982), Helen Brown (Critters, 1986) i kao Patricia Ann Bradley (The Frighteners, 1996)
- nagrada: 1983 godine nominacija za Saturn nagradu za najbolju glavnu žensku ulogu u "E.T"
Biografija:
"- U djetinstvu ovoj odličnoj karakternoj i vrlo priznatoj filmskoj glumici nisi nimalo cvale ruže. Što zbog vremena u kojem se našla (netom poslije II sv. rata), a što ponajviše zbog oca koji je bio kronični alkoholičar (zato je vrlo jako aktivna na raznim programima koji liječe od alkoholne ovisnosti i programa koji spriječava razne vrste nasilja u obitelji) i koji je dugo ponajviše psihički zlostavljao nju i njenu majku. Da se makne od takvih nedaća mala Deanna se odaje glumi (tu su je roditelji u svemu podržavali, a ona sama je glumila u nekim TV reklamam) i ponajviše baletu. Ubrzo nakon prvih uspjeha u reklamama, njen se otac odlučuje na samoubojstvo.
u svojoj najboljoj ulozi "Cujo"(1983)
U tom trenutku o njoj se uz shrvanu majku se brinu i njeni djed i baka (koji su ponajviše odgovorni za njen jaki karakter). Nakon što diplomira na Kansas univerzitetu (specijalnost podučavanje glumi), odlazi u New York gdje 1972 upoznaje poznatog producenta i redatelja na Broadwayu (sve kazališne predstave) Hala Princea koji joj skoro ponudi glavnu ulogu u mjuziklu "Maloj Noćnoj Muzici", no iako odlična plesačica slabo se iskazala u pjevanju (sramotno traženje pjevanja "Sretan Rođendan") pa gubi ulogu, no nije odustajala nego sse zadržala u tim vodama što joj se na kraju mnogostruko isplatilo.
Najprije počinje sa malim epizodnim ulogama u nekim serijama, da bi odamah potom 1975 godine dobila i svoju prvu filmsku ulogu u "The Stepford Wives" i to je bilo dovoljno da ju primjeti Wes Craven i da joj jednu od uloga u svom novom filmu "The Hills Have Eyes"(1977), koji je ubrzo postati kultnim. Sama uloga je bila mala, ali efektna zbog dvije stvari koje će je pratiti u filmskoj karijeri:
prvo je bilo da je film bio horor (u tom je žanru mnogo uloga ostvarila), a drugo je da je glumila mladu majku (što ju je okarakteriziralo u većini drugih sličnih uloga). Također moram spomenuti i njenu ulogu usamljene žene (u baru) u Blake Edwardsovoj odličnoj komediji "10" gdje je glumila rame uz rame sa legendarnim komičarem Dudleyom Mooreom.
U seriji "Lassie" glumila sa mužem Christopherom (prvi zdesna), koji pomalo liči na Toma Atkinsa...
Njeno najplodnije razdoblje je bilo od 1980 - 1983 gdje je u to kratko vrijeme ostvarila mnogobrojne nezaboravne uloge (vidi gore za popis) u kojima je prikazala svoj cjelokupni talent i kao glumica i kao osoba koja zna izabrati ljude sa kojima će raditi na nekom od projekata. Meni samome njena uloga u "E.T"-ju je bila solidno odglumljena, ali gledajući realno bila je više dekoracija djeci i E.T-ju, malom vanzemaljcu nego što je mogla nešto bolje prikazati (bolje je to napravila u "Crittersima" par godina kasnije, a samo zbog toga jer je film bio nezavisan i niskobuđetan).
Cujo vs. Dee Wallace
Prije njene najbolje uloge u "Cuji", odigrala je TV reporterku u jednom od dva najbolja werewolf filma ikada - u Danteovom "Urlikanju", gdje se dobro nosila sa beštijama i to sve do vrlo tužnoga kraja. I tad je došao "Cujo", koji je rađen prema kultnoj knjizi Stephena Kinga. Tu je glumila opet majku, koja je bila u ljubavnoj vezi i koja se polako gubi kao žena usred nesređenog i hladnog odnosa sa svojim mužem. Njeni glumački prikazi od početka, pa do kraja su bili zadivljujući gdje se od zbunjene i slabašne (i fizički i psihički) žene pretvara u snažnu ženu, koja još ima toga da ostvari sa svojom obitelji. Vjera joj se vraća (u obitelj, muža a i u život kao takav) u onom trenutku kad nju i njenog malog sina napadne bjesno Bernardinac od kojih 120kg. Jedan predivan film i predivno glumačko osvarenje. Kasnije je za nju bilo sve lako, glumila je u mnogim filmovima ("The Plague" i "Abominable" su joj za sada najnoviji) i gostovala u mnogim TV serijama. Vedrog lica i predivne vanjštine, sa uvijek neodoljivim smješkom, ta plavokosa glumica (164cm visoka) uvijek je plijenila pažnju u svim svojim filmovima i uvijek će biti rado gledana glumica, bez obzira glumila u SF i Horor filmovima ili nekim drugim žanrovima.
Još neke zanimljive stvari o njoj:
- pojavila se u serijama "Together We Stand" (1986 — 1987) i "The New Lassie" (1989 — 1992)
- od 2002 godine vodi jedan od glumačkih škola u Hollywoodu
- išla u istu srednju školu sa glumcem Edwardom Asneru
- njen pokojni muž Christopher umro je u vrijeme kad je Dee snimala "Zastrašivače" Petera Jacksona, gdje radnja filma ima sličnosti (i u filmu su ljudi umirali od srčanih udara, ali sve na misteriozan način)
Dee & Christopher tandem:
"Murder, She Wrote" (1984) {Fire Burn}
"New Lassie, The" (1989)
Bialy smok (1987)
Cujo (1983)
Howling, The (1981)
Huck and the King of Hearts (1993)
Invisible Mom (1997) (V)
Runaway Daughters (1994) (TV)
Svi SF i Horor filmovi Dee Wallace:
1. The Plague (2006) Nora
2. Abominable (2006) Ethel Hoss
3. The Eden Formula (2006) (TV)
4. Voodoo Moon (2005)
5. Headspace (2005)
6. Scar (2005)
7. Boo (2005)
8. "The 100 Scariest Movie Moments" (2004) (mini) TV Series
9. Dead End Road (2004)
10. Killer Instinct (2000/I)
11. Black Circle Boys (1997)
12. The Frighteners (1996) Patricia Ann Bradley
13. Subliminal Seduction (1996) (TV)
14. Popcorn (1991)
15. Alligator II: The Mutation (1991)
16. I'm Dangerous Tonight (1990) (TV)
17. Critters (1986) Helen Brown
18. "The Twilight Zone"
- Little Boy Lost/Wish Bank/Nightcrawlers (1985) TV Episode
19. Cujo (1983) Donna Trenton
20. E.T. the Extra-Terrestrial (1982) Mary
21. The Howling (1981) Karen White
22. The Hills Have Eyes (1977) Lynne Wood
23. "The Man from Atlantis"
- Melt Down (1977) TV Epizoda
24. The Stepford Wives (1975)
Redatelj: Roman Polanski
Glume:
Roman Polanski.......Trelkovsky
Isabelle Adjani.........Stella
SADRŽAJ : "- Miran i povučen čovjek Trelkovsky unajmljuje stan u naizgled mirnom Pariškom kvartu, no sve i nije baš onako kako se čini, jer u stanu koji mu je iznajmljen prijašnji se stanar ubio bacivši se sa prozora. No, niti susjedi nisu ono što se čini, pa Trelkovskog počinju proganjati sumnje da su se svi stanari urotili protiv njega i da ga žele ubiti. Da li on to samo umišlja, pa pati od halucinacija ili je urota stvarna?"
Prvi korak prema samoubojstvu jadnog Trelkovskog
Trelkovsky: "- Simone Choule nikad ne razočarava!"
Korak br. II
Guzovi R. Polanskog u gro planu
Trelkovsky: "- Želite da to učinim ponovo? Učinit ću to opet! Nije vam se svidio prvi put."
Posljednji korak samouništenja
"- I Trelkovsky se onako izrezan i krvav sa jednom nogom otvorenog preloma (noga se skroz izvrnula u drugom smjeru brr) vraća u svoj stan, te se sa teškom mukom još jednom baca... Scena nad scenama!"
Repulsion (1965), Rosemary's Baby (1968) i The Tenant (1976) su dio magične trilogije Romana Polanskog koji su za temu uzeli postanarstvo i mračne sile.
Vrlo spor (nešto više od 2 sata), ali nikada dosadan film (odlična scena ševe Polanskog i preslatke Adjani) sa izraženom, intezivnom i nepodnošljivom depresivnom atmosferom, te sa primjerenom dozom paranoje uz plus odličnu kameru. Definitivno nije za depresivne ljude. Toplo preporučam za one kojima se svidjela mnogo poznatija "Rosemaryna Beba"...
Gledajući prošle postove i ujedno većinu tema koje se tiču žanra strave i užasa, primjetio sam da se već dugo razglaba po raznoraznim forumima o jednom sasvim novom i vrlo zanimljivom trendu - remakomaniji filmova. Pošto se mi na ovom blogu bavimo samo jednim žanrom tako ćemo izostaviti ostale i priječi na glavnu stvar...
Da najprije objasnimo što to uopće znači riječ remake i što točno ona obuhvaća, jednostavnim riječnikom to bi bila definicija da je svaki film koji je nova verzija prijašnjeg filma (The Fly iz 58' i 86') ili malo prerađena verzija ("The Virgin Spring" iz 60' i "Last House on the Left" iz 72').
No, postoje i neka male sitnice koja ta pravila izobličuju pa ne možemo tvrditi da su ti filmovi remake. Najpoznatiji primjer su filmovi od Drakuli ili Frankensteinu, koji su uvijek rađeni prema romanu, a kao filmovi su rađeni prema viđenju svog redatelja (dok recimo za "Nosferatu" iz 22' koji ima svoj remake iz 79' i podpada pod ovo prije navedeno) pa tako barem po meni ne spadaju pod remake nego pod slobodnu adaptaciju (malo zamršeno netko će reći) pisanog djela.
U današnje vrijeme svakih 3 mjeseca otprilike izađe jedan remake, pa bi se trebali zapitati trebali nam sve to i kuda vodi takvo bezumno (u većini slučajeva) 'farbanje isto obojane ograde'. Sve je započelo prije 8 godina kad je pametnjaković po imenu Gus van Sant odlučio dirati u Hitchovo remek djelo "Psiho" i to tako da ga snimi kadar po kadar (znači preslika cijeloga filma sa iznimkom i jedinom razlikom ujedno u tome što je imao druge glumce i što je film dobio kolorit). Ja sam bio protivnik od početka takve ideje (iako sam koncept kadar po kadar daje lijepu ideju za neku vrst ekperimentiranja, ali samo sa odličnim redateljom koji bi i to okrenu u svoju korist) kao i svi filmoljubci. Naravno film je unatoč odličnoj glumačkoj postavi propao (jupii).
Zanimljivo je da iako je taj film neslavno nestao nije nestala i ideja remakea kao nešto novo i profitabilno. I tako lavinu nitko nije mogao više zaustaviti... Dakako da je i u prošlosti bilo nekoliko remakova (ali skoro je svaki bio dobar ako ne i odličan i to u više navrata, što nije baš slučaj sa današnjim (ne)djelima). Tako smo zapljusnuti, a govorim za zadnjih 8 god, stvarno katrastofalnim filmovima (House of Wax recimo) i ponekim iznenađenjem (prvenstveno «TCM» i «DOTD») .
Neću nabrajati sve te puste remakove, ali da spomenemo samo par njih. Kao u slučaju "Psiha netko se odlučio dirati i u Carpenterovu fenomenalnu "Maglu" i opet je i taj film propao, dok Snyderov remake Romerove "Zore..." smatram najboljim remakom do sada uz naravno "The Texas Chainsaw Massacre".
Zašto je tome tako? Pa jednostavno neke filmove se ne može davati bilo kakvim redateljima koji od filma naprave MTV spot sa par sisa, malo akcije i dosta bezrazložne krvi 'čitaj: to se zove u većini slučajeva prodavanje magle ili mazanje očiju gledateljstva a sve zbog lake zarade na nečemu već viđenom'.
Da zaključim: "- Ja definitivno jesam za remake filmova, ali da se pazi na produkciju (birani redatelji, glumci i sl.) i da se pomno biraju oni naslovi koji se mogu doraditi (Black Christmas ili Silent Night, Deadly Night...Stepfather), a ne da se film snimi zbrda zdola radi brze zarade (slično se sada dešava sa The Wicker Man filmom na box- officeu) i to najbolje u prvom vikendu.
Nadalje filmovi kojima vrijeme nikako da našteti i koji imaju nezamjenjivu glumačku ekipu (tu mislim na remake "Predatora" i "Halloween" ili čak novoga "The Thing") nikako nisu materijal za remake (dajte zamislite nekakvog jebivjetra Johna Cenu (??!!) u Arnijevoj ulozi u Predatoru, ma dajte..).
Isto tako neki producenti misle da će uspjeti napraviti odlične remakove filmova legende Williama Castlea, ali se varaju..grdno se varaju (pogledajte "13 Ghosts", "House on haunted Hill" i "Haunted" pa sami prosudite na što sam mislio) jer nisu računali na jedno - da su ti filmovi imali najveću legendu žanra jedinoga i neponovljivoga Vincenta Pricea (iako je Rush izgledom bio pljunuti Price u "Kući Straha"), koji je bio leđna moždina svakog filma i davao mu onu potrebitu moć.
Isto tako bi trebala doći na preradu i djela velikoga Rogera Cormana, no i to bi trebalo po meni sve propasti, jer sigurno filmovi koji budu rađeni (Maska Crvene Smrti) neće imati njegove genijalne mogućnosti da gledatelju predoči cijeli filmski ugođaj. Opet se zapričah, pa da završim...evo i moje liste najboljih remakova dosad (računam samo one koje sam gledao) i također najgore:
Najboljih 10 remakova dosad:
1. The Thing (1982) - jedan od rijetkih koji je nadmašio original, koji je odličan
2. Night of the Living Dead (1990) - ko bi rekao da je će film ispasti tako moćno; najbolji izgled zombija do sada
3. Invasion of Body Snatchers (1978) - nije bolji ali je jednak originalu
4. The Fly (1986) - film na kojem se još lome koplja oko toga jel dobar ili nije
5. Dawn of the Dead (2004) - ravan Romerovom originalu
6. The Texas Chainsaw Massacre (2003) - uspjelo djelce i to po mnogo stvari
7. The Hills Have Eyes (2006) - bolji od originala za cz..
8. House of Wax (1953) - Vincent Price što reći više
9. Nosferatu (1979) - Klaus Kinski dovoljno rečeno
10. The Puppet Masters (1994) ili Omega Man (1971) - eto ugurao sam oba hehehehehh
Najgorih 10 remakova dosad:
1. The Fog (2006) - e moj Rade di si se ti uvalio, ali lova je lova to se poštuje; film glup kao k...
2. 13 Ghosts (2001) - što im je to trebalo?
3. House of Wax (2005) - glupo i dosadno uz dvije odlične sscene (odsjecanje glave i prsta)
4. The Island of Dr. Moreau (1996) - Fairuza Balk i Ron Perlman plus FX efekti je jedino što vrijedi
5. 2001 Maniacs - takvu glupost još nisam vidio (svaka čast na dvije odlične scene - prosut mozak i čelična žica vs. dvije lijepe glave pri brzini od 80km/h)
6. The Haunting (1999) - efekti sve pokvarili...šteta glumačke ekipe
7. House on Haunted Hill (1999) - Jeffrey Combs pojave su mrak, a sve ostalo za plakati
8. Red Dragon (2002) - neije baš tako strašno, no ako ćete gledati fledajte Manhunt
9. Godzilla (1998) - skupa sraćka sa dvi možda tri dobre scene, dobar početak
10. Ring 2 (2005) - film pojeli efekti, nigdje jeze (Samara postala glavna tema, što ne valja)
Očekuju se:
"Evil Dead", "I am Legend", "Hitcher", "The Visinting", "Warriors" (ups! zabuna), "Westworld" (baš me zanima kako bi bilo da je to preuzeo tandem Arni/Cameron)...
Filmovi koji bi bili najbolji za remake su «Screamers» i «Night of the Hunter», po meni.
Evo vrućih vijesti (ovih ih dana ima svarno puno i svakim danom nešto novo). Prije nego krene Hellreiser II...
The Undead (ex The Condemned) - izlazi 2007
Redatelj: Michael Bafaro
Uloge: Luis Guzman, Liane Balaban, Warren Christie, Jennifer Copping, Charles Zuckermann
Računajte da će film biti mješavina "Reanimatora" i malo "ROTLD", ali hej iako film ne bude uspješan imamo u jednoj od glavnih uloga Luisa Guzmana
jedan od zombija iz "The Undead"
28 Weeks Later
Evo i cijele podjele uloga:
Jeremy Renner
Robert Carlyle
Rose Byrne
Harold Perrineau
Catherine McCormack
Imogen Poots
Idris Elba
Mackintosh Muggleton
Diary of the Dead - izlazi 2007
Redatelj i scenarij: G. A. Romero (a tko drugi)
- snimanje počinje 11. listopada ove godine
- način snimanja kao u Blair Witch filmu (camcoder look)
- low budget i više slobode za Romera da radi kako je on zamislio (zato zamišljaju da film čak ide ravno na DVD)
- Produkciju preuzima Romero-Grunwald Productions i Artfire Films
Moje mišljenje je da bi film mogao biti veliko iznenađenje, jer to je ipak jedan Romero a sigurno je i da će onda tu biti njegov stari pajdaš Tom Savini. Sljedeće je da me predosjećaj rijetko kada prevari kad su u pitanju hororci.
Mislim da je na ovakvu ideju došao Romero kad je vidio remake "Zore.." i kad je pogledao kraj kad se ekipa iskrcava na otok (sve je pratio pogled kamere dok je lagano iaš credits).. Zato horror imaj malo vjere u Romera, jer ako film i bude loš barem neće biti kao "Dead Man Walking" ili "Day of the Dead2"
Za kraj najnoviji plakat novog TCM:
DICK MILLER
PRAVO IME: Richard Miller
ROĐEN: 25. prosinca, 1928
MJESTO: Bronx, New York, SAD
NADIMAK: One Take Miller (zbog toga što bi odmah zapamtio svoje rečenice koje je u narednoj sceni trebao izgovoriti i to bez pogreške)
PRVA ULOGA: Apache Woman (1955)
PRVI HIT: Piranha (1978)
KULTNI FILM: A Bucket of Blood (1959)
NAJPOZNATIJA FILMSKA SCENA: scena gdje se pojavljuje kao prodavač okultnih knjiga u "The Howling" (1981)
NAJPOZNATIJA FILMSKA SMRT: u filmu "Terminator" (1984)
NAJPOZNATIJA FILMSKA ULOGA: kao gospodin Murray Futterman u "Gremlinima" (1984)
NAGRADE: nominacija SATURN za najboljeg sporednog glumca u "Gremlinima"
TRADEMARK: Glumljenje Waltera Paisleya i kultne scene od 1,5-3min u brdo filmova, te uvijek cinične i čangrizave osobe sa naravno uvijek drugačijim pristupom ulozi
TRIVIA: Kao Walter Paisley se spominje čak u 4 filma
"It Conquered the World" (1956) kao Sgt. Neil
Dick Miller je sigurno jedan od najpoznatijih epizodnih glumaca današnjice i također vrlo poznato lice mnogih filmova uglavnom horor ili SF tematike (koji su većinom dozirani sa nekom vrstom ugodnog i pomalo mračnog humora), no kao i tako poznato lice on je vrlo slabo pamtljivog imena u većini slučajeva (kao primjer tom aspektu spomenimo i jednu odličnu Anne Ramsey; ime većini ništa ne govori ali kad bi joj vidjeli lice odmah bi znali na koga se misli...evo mala pomoć glumila je u "Baci Mamu sa Vlaka" i "Goonies").
Da se vratimo na našu živu legendu Millera...Iako u već poznim godinama (78) i načet bolešću (40% pluća mu je odstranjeno zbog raka i ima trostruki bypass na srcu) stara lisica se ne da nego i dalje neumorno snima film za filmom (do sada ih je snimio više od 135!!) i neda da mu bilo što zasmeta u poslu. Da bi saznali kakva je osoba i kako je uopće on kao takav došao do današnjeg statusa jednog od kultnih ikona B-filmova valjalo bi se vratiti daleko unazad sve do vremena kad je u naponu snage bjesnio II svj. rat...
Iako sasvim mlad i još vrlo zelen prijavljuje se u mornaricu (lagao godine) i tako dobiva priliku da se bori u velikom ratu. Također se u to vrijeme bavio i boksom, te osvojio titulu u poluteškoj kategoriji (neki njegovi suborci su govorili da je bio srčan i vrlo izdržljiv borac, te vrlo talentiran boksač).
Bio je od malih nogu talentiran i nije bilo onoga čega bi se uhvatio a da nije to tako dobro usavršio da bi čak bio i ponekad iznad prosjeka, pa tako u srednjoj je školi bio vrsan bubnjar. Nakon rata radio je mnoge poslove da bi početkom 50-tih počeo raditi kao suvoditelj Bobbyu Sherwoodu na lokalnoj CBS stanici u emisiji "Midnight Snack" (prva emisija takvog koncepta u SAD-u).
Poslije toga radio je još drugih raznih poslova koji su obuhvaćali od radio DJ-a i čak poluprofesionalnog igrača ragbija do pomoćnika u bolnici za mentalno poremećene osobe u Bellevueu. Negdje baš u to vrijeme upoznaje glumca Jonathana Hazea sa kojim postaje odličan prijatelj, te ga ovaj odmah potom upoznaje sa već tada ambicoznim redateljem i producentom niskobuđetnih filmova Rogerom Cormanom. Dick je mislio u filmski svijet zagaziti kao scenarista (jer kao glumcu su mu većina glavnih studija u to vrijeme odgovarali : "Mislim da vas nažalost ne možemo uporabiti."), no Corman mu je rekao da već ima i previše dobrih scenarista, na što mu je odmah niski (165cm) Miller mudro uzvratio: "- Ja sam i glumac!" (iako glumačkog iskustva nije imao ni g).
Cormana je taj odgovor uzvratio tako što mu je podario ne jednu nego čak i tri uloge u svom novom filmu "Apache Woman" (1955), pa je tako glumio Indijanca Tall Tree (Visoko stablo), kauboja i jednoga od člana potjere. Odmah se Richard Cormanu svidio sa svojim pristupom glumi te postaje njegov stalni i najdraži glumac (bok uz tada nepoznatom Jacku Nicholsonu, koji i sam ima puno zahvaliti samom Rogeru što je prepoznao njegov neosporivi talent i uveo ga na mala vrata u Hollywoodski panteon).
Nije prošlo mnogo vremena a eto našeg Dicka u glavnoj (i do sada jedinoj u svojoj dugoj karijeri) ulozi u filmu pod nazivom "A Bucket of Blood" a godina je 1959. Kako biva kad se odvažni i sa petljom nađu i sa malo novca čine čuda, pa tako film odmah doživljava kultni status (definitivno za mene samoga uz bok "Night of Hunter") kako kod tineđera tako i kod kritičara koji su film objeručke prihvatili. Navedimo samo jedan primjer...evo št kaže VARIETY: "- ...Dick Millerova mogućnost da suzdrži gorčinu dok glumi uobraženost čineći grozote odgovorna je za veilki dio filmskog uspjeha...".
Sa Cormanom je snimio 22 filma od kojih bi uz ABOB izdvojio i "The Little Shop of Horrors" (1960), te "The Terror" (1963) gdje je glumio uz bok sa Nicholsonom. Tandem njih dvojice koji je obuhvaćao dobrih 20 godina je potrajao sve do sredine 70-tih kad Corman prihvaća posao glavnog šefa novonastalog filmoskog studija New World Picturesa.
Tandem Corman & Miller:
Apache Woman (1955)..............................Gunslinger (1956)
It Conquered the World (1956).................Oklahoma Woman, The (1956)
Naked Paradise (1957)..............................Not of This Earth (1957)
Carnival Rock (1957).................................Rock All Night (1957)
Sorority Girl (1957)....................................Undead, The (1957)
War of the Satellites (1958)......................Bucket of Blood, A (1959)
The Little Shop of Horrors (1960)........ Atlas (1961)
Premature Burial, The (1962).....................X (1963)
The Terror (1963)......................................The Wild Angels (1966)
The Trip (1967)......................................... A Time for Killing (1967)
The St. Valentine's Day Massacre (1967),,,,,,The Wild Racers (1968)
Dick u još jednoj pamtljivoj sceni i to kao iskusni prodavač oružja, koji završava kao treća slavna žrtva u nizu (poslije Briana Thompsona i Bill Paxtona) kiborga Arnia ....Terminator (1984)
No, iako je Corman otišao za svojim poslom Miller se nije trebao brinuti za daljni tijek svoje karijere, jer počeo je dobivati brojne ponude od mladih i vrlo talentiranih redatelja (M. Scorsese (2 filma), Jonathan Kaplan (10), S. Spilberg (2)...i da ne nabrajam poveći spisak) koji su voljeli njegove uloge u tim Cormanovim malim i niskobuđetnim SF filmovima. Sam nije nikada odbio niti jednu ponudu koja mu je bila ponuđena. Ono što je za njega bilo najvažnije tijekom perioda kraj 70-tih i sve do današnjih dana jeste suradnja sa malim 'Spilbergom' - Joeom Danteom, koji mu je tako bio prvržen da mu je dao ulogu u svakom svom filmu, te je tako ujedno postao Danteov kućni glumac (uz Roberta Picarda, Kennetha Tobeya, Wendy Schaal, William Schallert...), ali isto tako i jedini koji se pojavljuje u svim ali baš svim filmovima.
Tandem Dante & Miller:
Hollywood Boulevard (1976)
Piranha (1978)
Rock 'n' Roll High School (1979)
*Howling, The (1981)
Twilight Zone: The Movie (1983)
Gremlins (1984)
*Explorers (1985)
"Amazing Stories" (1985) {epizoda: "The Greibble"}
*Innerspace (1987)
*Amazon Women on the Moon (1987)
*`burbs, The (1989)
*Gremlins 2: The New Batch (1990)
"Eerie, Indiana" (1991) {epizoda:The Losers }
*Matinee (1993)
*Runaway Daughters (1994) (TV)
*Second Civil War, The (1997) (TV)
*Small Soldiers (1998)
Warlord: Battle for the Galaxy, The (1998) (TV)
*Looney Tunes: Back in Action (2003)
--------------------------------------------------
(filmovi označeni (*) su oni kojima se u gore spomenuti tandem uključio i simpatični Roberto Picardo sa kojim je Dick Miller snimio i tri filma bez Danteove režije, a to su redom: "Get Crazy" (1983), "Dead Heat" (1988) i "Motorama" (1991); podebljani filmovi su must see filmovi i koje sigurno ne treba propustiti onaj filmofil koji drži do sebe)
Tako smo došli i do današnjih dana kad je One Take Miller još u punoj formi glede snimanja filmova, TV serija, dok je iza njega mnoštvo odličnih uloga, no kako uvjek biva bilo bi poželjno izdvojiti i poneke koje su najbolje po mojoj ocjeni:
1.) Uloga gospodina Murraya Futtermana u oba nastavka Gremlina je tako nezaboravna da sam uživao i u isto vrijeme žalio što nije imao više prostora za pojavljivanje (dobro u drugom dijelu je ipak poboljšao svoju pojavu)...također da napomenem da je to i prva njegova uloga koju sam zapamtio..
2.) Također uloga vrjedna spomena je i gdje glumi prodavača okultnih knjiga u "Urlikanju"
3.) Pošto sam ulogu u Terminatoru već spomenuo (vidi gornju sliku) spomenut ću onu gdje se pojavljuje sa Robertom Picardom gdje obojica glume smetlare (vidi donju sliku)
4) I kao šećer na kraju svidjela mi se njegova pojava u "Night of the Creeps" gdje je glumio Waltera Wolfa...
"The Burbs" (1989) Picardo i Miller kao smetlari u urnebesnoj sceni kad im Bruce Dern raskopava smeće...
Bez obzira na starosnu dob i žanrovsku orijentaciju širokog gledateljstva filmski veteran Dick Miller zahvaljujući svom specifičnom pristupu glumi (recimo u sličnom elementu bih usporedio sa takvim djelovanjem i karizmatikom koju ima i naš Ivo Gregurović) ostvaruje da (u onih mizernih i trićavih par minuta filma u kojem se pojavi) ga jednostavno svi prihvatimo kao svoga tj. jednog običnog čovjeka od krvi i mesa sa svim onim manama i nedostatcima, te tako on zablista jer sigurno da u tih par trenutaka se ne možemo poistovjetiti sa njim niti u bilo kojem smislu. Ono što njemu ide ponajviše u prilog jeste izgled njegovog lica: duge bafe, izraženi nos, kovrđava kosa i naborano, povjeljivo lice kao u dobrohotnog susjeda sa kojim se ide u duge ribičije. Tog kradljivca scena (zar ne liči pomalo na Petera 'Colomba? Falka?) pamtit ćemo dugo i nakon što ne bude sa nama a sve zbog njegovih cinično nastrojenih likova sa neobičnim smislom za humor... Zato poželimo mu još mnogo filmskih uloga i da unatoč zdrastvenim tegobama poživi barem kao Glenn Ford...
Mala Trivia Dicka Millera:
- napisao scenarij za film Jerrya Lewisa " Witch Way to the Front?"
- studirao "NY Shool of Dramatic Arts" gdje su mu tutori bile glumačke veličine poput Jasona Robardsa
- režirao jednu epizodu "Poroka Miamija" (epizoda "The Fix" (1986))
- jedno vrijeme je vodio i svoj show "The Dick Miller Show"
- pojavio se na početku "12 Žigosanih" (scena vješanja, jedan od vojnika)
Walter Paisley Filmovi:
"A Bucket of Blood" (1959) - lik koji ga je proslavio
"Hollywood Boulevard" (1976)
"The Twilight Zone - The Movie" (1983)
"The Howlling" (1981)
"Chopping Mall" (1986)
Prvi program HTV, subota, 02.09.2006. (preporučam oba dva filma)
22:50h Gospodari pakla, britanski film
Larry Cotton i njegova supruga Julia odluče useliti se u bivšu obiteljsku kuću Cottonovih u kojoj je zadnji živio Larryjev nestali polubrat Frank, inače Julijin bivši ljubavnik. Larry poziva i svoju kćer iz prvog braka Kirsty da dođe živjeti s njima. Julia ubrzo otkrije da u potkrovlju kuće živi Frank, ili bolje rečeno njegova tjelesna olupina: Frank je naime, u potrazi za krajnim granicama koje bi mogao prekoračiti, uspio pomoću tajanstvene kocke slagalice otvoriti vrata pakla, gdje su ga, izloživši ga strašnim mukama, dezintegrirali demoni Cenobiti. Međutim, kad su se Larry i Julia uselili u kuću, Larry se porezao, a iz kapi njegove krvi Frank je ponovno počeo sklapati svoje tijelo. Sad traži od Julije da mu pomogne da se potpuno fizički obnovi, a to je moguće samo ako mu Julia bude dovodila ljude od čije će se krvi obnavljati. Ona je užasnuta, ali pristaje, jer ju Frank neodoljivo privlači i sve bi učinila za njega...
Trajanje: 90' min.
Uloge: Andrew Robinson, Clare Higgins, Ashley Laurence, Sean Chapman, Oliver Smith, Robert Hines
Scenarij: Clive Barker (prema vlastitom romanu)
Redatelj: Clive Barker
00:25h Gospodari pakla 2., britanski film
Nakon što joj oca i majku ubiju paklenska bića Cenobiti, mladoj Kirsty Cotton (A. Lawrence) nitko ne vjeruje te je poslana na liječenje u psihijatrijsku kliniku. Kliniku vodi neobičan, tajanstveni ali i briljantni psihijatar, dr. Channard (K. Cranham), koji zapravo godinama potajno traži ključ kako bi prodro u drugu dimenziju. Stoga on itekako vjeruje Kirstynim pričama i po njezinim uputama oživi lijepu i zlu Kirstynu maćehu Juliju (C. Higgins). Ona se vraća bez kože, koja će joj narasti tek nakon nekog vremena i upućuje doktora u tajne onozemnog. No one nisu tako bezazlene kao što se na prvi pogled čini. U Kirstynu priču je uvjeren i mladi Channardov asistent Kyle MacRae (W. Hope) koji joj svim srcem pokušava pomoći, no i on postane žrtva paklenske Julije. Kirsty je ipak uporna u namjeri da uništi Cenobite, a u tome joj je velika pomoć nijema, autistična djevojčica Tiffany (I. Boorman), uma naprosto stvorena za rješavanje zagonetki, pa tako i one o tajanstvenoj kutiji...
Trajanje: 96' min.
Uloge: Doug Bradley, Clare Higgins, Ashley Laurence, Kenneth Cranham, Imogen Boorman, Sean Chapman, William Hope
Scenarij: Peter Atkins prema priči Clive Barkera
Redatelj: Tony Randel
RTL televizija
20. 55h Anakonda
Dok snimaju dokumentarac u džungli, članovi filmske ekipe bivaju progutani jedan po jedan. Zvuči li vam poznat ovaj početak, vidite li paralele sa zloglasnim talijanskim hororima? "Anakonda" je besramni eksploatacijski akcijski film koji vas neće razočarati!
Na brzinu skupljena filmska ekipa krenula je Amazonom u potrazi za izgubljenim plemenom. Redateljica Terri Florez (Jennifer Lopez) pokušava održati atmosferu na visini, no prijeteća džungla i nedostatak tekovina civilizacije polako erodiraju ionako slab moral. Kad skupina sretne tajanstvenog lovca na zmije, Saronea (Jon Voight), stvari kreću na gore zapanjujućom brzinom. Naime, Sarone proganja mitsku anakondu, koja odlučuje ne ostati dužna i napada svoje dvonožne protivnike punom smrtonosnom žestinom!
- vrlo slab animal attack film sa odličnom glumačkom postavom, a što reći nego da je film dobio i još gluplji nastavak (samo za one koje se vole smijati glupim i nerealnim i toliko banalnim scenama...) Eh da su barem pustili "Otrov Crne Mambe" sa Oliverom Reedom
Prvi program HTV, petak, 08.09.2006
14:55h Jurski park 3., američki film (gledati ako vam se da)
Osam godina nakon zapanjujućeg susreta s prethistorijskim životinjama na istraživačkom poligonu kompanije InGen na izoliranom otoku, dr. Alan Grant živi mirnim životom i dalje istražujući ponašanje prethistorijskih vrsta te održavajući prijateljski odnos s dr. Ellie Sattler. Međutim, istraživački fondovi dr. Granta su prilično tanki, pa on i njegov suradnik Billy Brennan prihvate ponudu bračnog para Kirby, Paula i Amande, da im budu vodiči prilikom zračne ture iznad izoliranog otoka Isla Sorna, bivšem B-poligonu kompanije InGen. No, avion kojim kruže iznad otoka na Grantovo se iznenađenje prizemlji, jer pravi cilj Kirbyjevih, koji su zapravo razvedeni, jest da pronađu svog 14-godišnjeg sina Erika koji je tu bio prisiljen sletjeti nakon nesreće koja ga je zadesila dok je paraglajdirao..."
Uloge: Sam Neill, William H. Macy, Téa Leoni, Alessandro Nivola, Trevis Morgan, Laura Dern, Michael Jeter, John DiehlScenaristi: Peter Buchman, Alexandre Payne, Jim Taylor
Redatelj: Joe Johnston
Trajanje: 89'
Prvi program HTV, subota, 09.09.2006
00:40h Ljudi mačke (1982), američki film (toplo preporučam)
Mlada i atraktivna Irena Gallier (N. Kinski) zbunjena je i pomalo nesigurna djevojka koja stiže u New Orleans u posjet svom bratu blizancu Paulu (M. McDowell), kojeg dugo nije vidjela. Nakon njihova srdačnog susreta počne primjećivati bratovo neobično ponašanje. On je muškarac naglašenog libida i ponekad gotovo životinjskih nagona, koji Irenu uskoro iznenadi prilično otvorenim seksualnim aluzijama. Paulova sluškinja (R. Dee) drži se pomalo rezervirano i na distanci, kao da od Irene nešto skriva. Sutradan Irena ode u zoološki vrt i duže se zadrži kod kaveza s leopardom. Prestraši je snaga divlje životinje čime privuče pozornost upravitelja ZOO-a, markantnog Olivera Yatesa (J. Heard). Zaintrigiran lijepom djevojkom koju privlači opasna zvijer, Oliver se s njom upozna. Međutim, Irena već sljedećeg dana isprovocira leoparda koji nasrne na čuvara i ubije ga. Oliver shvati da ona skriva neku tajnu, ali i da ga mačkasta cura izuzetno privlači. Time nije zadovoljna njegova djevojka i kolegica Alice Perrin (A. O´Toole). Dok se polako zbližava s Oliverom, Irenu sve više čudi bratovo ponašanje, koji svake noći odlazi od kuće i vraća se pred zoru. Ona ne zna da se Paul noću pretvara u leoparda, i da u gradu ubija prostitutke i slučajne prolaznice. A onda joj brat jedne večeri odluči otkriti strašnu tajnu o njihovu podrijetlu...
Trajanje: 90 min.
Uloge: Nastassja Kinski, Malcolm McDowell, John Heard, Annette O´Toole, Ruby Dee, Ed Begley Jr., Scott Paulin, Frankie Faison, Ron Diamond
Scenarij: Alan Ormsby i (nepotpisan) Paul Schrader, prema priči i scenariju DeWitta Bodeena
Redatelj: Paul Schrader
02:10h Dnevnik Ellen Rimbauer, američki film
Prequel Rose Red i to bi bilo i najkraćim crtama...
To bi bilo sve za ovaj put...
< | rujan, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv