31

četvrtak

ožujak

2016

KAKO SE OSEĆA NEKO KO IMA TOLIKO DELA IZA SEBE?

Pre nekog vremena bila su postavljana pitanja kako se oseća neko ko ima toliko dela iza sebe kao Dajana Diverno? Iako je još mnogo tog pred njom, iako ima mnoga dela koja nisu objavljena, ona kaže da bi lepo bilo sve to videti napokon odštampano.
Jednom prilikom Dajana je rekla: ''Dok sam bila mala, maštala sam da objavim jednu ili dve zbirke pesama i možda dva-tri romana i tu da bude moj vrhunac. Međutim napisala sam preko 100 književnih dela, imala sam brojne promocije svojih knjiga u proteklih deset godina i neko sam ko je i dalje i uvek na neki način prisutan. I iskreno ne osećam se ni malo drugačije nego što sam se osećala i kad sam počinjala.A sigurno ću se tako osećati i u budućnosti. Mislim da je to najvažnije u ovom poslu - ne zanositi se uspesima!''
Na pitanja koja su joj omiljena dela, rekla je da ih sve vidi na jednak način. Međutim od klasičnih dela izdvaja ''Tajne markize de Šampanj'' a od kriminalističkih romana ''Zemlja Zi Monka''.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.