27

srijeda

svibanj

2015

UBITI S STILOM - DAJANA DIVERNO - ODLOMAK ROMANA


Roman Ubiti s stilom Dajane Diverno je kriminalističko delo. U samom početku dela odigrava se ubistvo, I polaganim tokom istrage otkriva se ubica, ali i način na koji se ubistvo odigralo.

ODLOMAK ROMANA
On je nemo posmatrao par trenutaka.
- Da?
- I deluješ tako. Viđala sam te kad izađeš iz mrtvačnice, posebno nakon autopisije. Uvek deluješ zgranuto i pomalo zblenuto, kao da si video duha ili vampira i priviđaju ti se koještarije – rekla je svoje iskreno mišljenje. – Nisam ovde zbog toga.
Konobar ih je opet prekinuo i doneo Džonatanovu narudžbu. Potom se povukao do šanka odakle je video dvadesetak stolova u toj prostoranoj sali.
- Doista Rozmeri – istražitelj je vrteo svoju čašu u ruci. Bio je pomalo nevrozan. – A zašto si ti ovde?
Ona je opet nestašno zatreptala
- Sećaš li se kad sam ti obećala cunami promena?
- Da. Nezaboravno je
- E promenila sam sve!
- Sve?
- Sve što sam mogla – frizera, odeću butik gde sam se oblačila, muziku koju sam slušala, renovirala sam stan, kupila sam kineske lepeze. Ne znam da li si dalje od uređenja mtvačnice i tvog automobila ikad i došao do zaključka koliko je feng-šui bitan u ljudskom svetu?
- Molim?
- Pardon, promene su bitne za ženski rod – govorila je kao navijena. – Postavila sam portrete i pisca Perl Baka i sve presvlake su mi u kariranom stilu. Počela sam izlaziti na druga mesta.
- Druga mesta? – on kao da je hvatao svaku petu reč koju je govorila s toliko elana, da je zaključio da ona nikad s toliko elana nije govorila o njemu i njihovoj vezi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.