07

srijeda

siječanj

2015

NA KRAJU POČETKA

Jedna od pesama Dajane Diverno koju ste vrlo voleli ''Na kraju početka''

Ljubav na početku, ljubav s kraja
Čas vidi se bledilo, crvenilo, i sjaj
Uvek neka spona nas će da spaja
I kad svi protutnje – mene čuvaj za kraj.

I puštam da misle šta već ko hoće
Jer nakon svega mogu ti još dati sebe
Uragan mi dođe, al znam da proće
I na kraju svega – naći ću tebe..

I da li me vole il ne, baš nije mi bitno
I baš mi dobro dok usne su mi neme
Al zato ove reči ti zapamti hitno
Na kraju početka – ti imaš mene.

I dok kroz život tutnje oluje
Čas vidi se bledilo, crnilo, pa sjaj
Svi smerovi urgana srcem protutnje
Tebe ja opet čuvam za kraj.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.