01

subota

lipanj

2013

MOGLA SAM ZAVOLETI NEKOG UČENIKA KAO ŠTO SAM JA - DIANNA DIVERNOE


Mogla sam zavoleti nekog učenika kao što sam ja
i s njim pričati o utakmicama školskog tima.
Nositi mrežaste hulahopke tek da se zna,
i snivati o maturi, dičiti se tim snima.

Mogla sam zavoleti nekog studenta iz grada
Nekog ko voli muziku, Mocarta i dirke.
Srce bi tad drugim snima htelo da se nada
Čitala bih književne novine i zbirke.

Mogla sam zavoleti nekog ko je kao ja
Nekog ko voli da sniva dok se nebo plavi.
Voleti mesec mlad i zvezdu što sja
Uživati u Severnjači onda kad se javi.

I ko zna ko će mojim srcem da hoda
dok nosim hulahopke od mreže da se zna.
Ko će dobiti više dva pobedonosna boda
Mogla sam zavoleti nekog učenika kao što sam ja.


Fenomenalna mladalačka pesma iz zbirke Srce od kristala. Da se podsetimo zbirke Srce od kristala i Sce od kiše su u kompletu s naslovicama već na jednom konkursu, ali očekuje se kako će biti na još nekim konkurisma koje raspisuje Zagreb, u skladu s zaštitom autoskog prava na delo. Do sada su se neke pesme već izdvojile iz ovih zbirki.
Dajana bi volela da ih vidi odštampane u novembru 2013 godine, oko njenog rođendana, ili u toku Valentinova sledeće godine.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.