10

srijeda

travanj

2013

DECEMBAR U BEČU - Pesma


Decembar u Beču, vatra u kaminu
i dve čaše vina u rukama tvojim
Strast me vuče k’o da hodim na planinu
Zašto podrhtavam, kao da se bojim?

Decembar u Beču, koferi u uglu
i nekoliko reči što mi oduzimaju dah.
Sve je odjednom odnelo neku moju tugu
i sav jad koji mi je ledio strah.

Decembar u Beču, rominja i kiša
i zvuk buke što tiho dopire do nas.
A moja čežnja odjednom čini mi se viša
Uz vatru što pucketa sad slušam ti glas.

Strast me vuče tebi ko da idem na planinu
i uranjam ko u more u tvoje oči snene
Na tren pogledam vatru što pucketa u kaminu,
a znam decembar u Beču je decembar za mene

06.12.2011
Wien, Austria

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.