15

petak

ožujak

2013

RECEPT ZA LJUBAV - pesma iz zbirke POSLEDNJE JUTRO U BEČU



Prva zbirka Dajane Diverno je zbirka koja je nastala u austrijskoj prestonici, Poslednje jutro u Beču. Broji 60 prelepih čeznuljivih pesama

RECEPT ZA LJUBAV

Napiši mi najbolji recept za ljubav
I kako da stvorim u sebi taj mir.
Kako da me manje opseda tuga.
Napiši mi recept. Napiši mi zbir.

U kulinarskim sposobnostima ljubavi prave
Već bih htela da promenim i plafon i pod.
Već bih dušom da zađem u vrtove plave.
Napiši mi: recept, upustvo i bod.

Ostavi s strane ceduljče za sreću
O ljubavi što u nama beskrajem spava.
Dok prema meni iskre žudnje doleću
Napiši mi šta je recept i razlika prava.

Podeliću ljubav u nekoliko sfera
Da razlučim za sreću: čežnju, bol i mir.
Treba da se odredi prava mera.
Napiši mi recept. Napiši mi zbir.
07.12.2011
Wien, Austria

Oznake: Recept za ljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.