09

subota

ožujak

2013

SANJAJ ME NOĆAS MOJA LUTKO LEPA - Dajana Diverno


Postelja bela, a ja bez ičeg na sebi
Ko da na počinak večiti sad ispraćam dan
Toliko tog odjednom me vodi tebi
Al bez tebe ovog puta odlazim u san.

Lepo spavaj moja lutko lepa
Tvoje reči me opijaju u zvon zore rane
Tako volim kad mi neko tako nežno tepa
A jedna zora od ovih i nama će da svane

Bez tebe sad gole kože idem u san
Dok vode me neke senzualne strasti
Toliko si mi odjednom i i bitan i znan
Tvoj dah od svega mogao bi me spasti.

Zvezdano kolo, duh ljubavi za nas
A noć je na moje želje i gluva i slepa
Dok spuštam glavu na jastuk ko da čujem ti glas:
''Sanjaj me noćas moja lutko lepa''

Oznake: sanjaj me nocas moja lutko lepa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.