21

subota

srpanj

2012

S ČAROLIJOM POBEDE

S ČAROLIJOM TRAJEM, I TRAJEM...




  Jedna rečenica koju sam zapazila me inspirisala da napišem
jedan mali blog. U filmu ''Moja grčka avantura'' je pomenuta rečenica ''Mnogi ljudi u ljubavi traže prepreke,
umesto da traže čaroliju'
'. Osvrnula bih se ovim putem na to se i u samom
životu dok idemo prema nekom cilju, pred nama javljaju prepreke. Neke se
javljaju jer nam ih drugi ljudi, društvo, sistem nameću, a neke jer  ih pred sebe postavljamo upravo mi sami (samograničavanjem i sumnjama).



Ponekad me pitaju kako ti uspeva da pored svega što je bilo
upereno u tebe, i dalje uspevaš da s jednakom snagom ideš napred?



Poslužila bih se sada s ovim rečima, uklanjam prepreke i
trudim se da svojim mislima ne postavljam pred sebe neke nove u vidu straha od
onog što mi dolazi u susret. Nakon raznih previranja i svega, i dalje stvaram,
i trajem. U epohi književnosti za bilo kog mrtvog ili živog pisca bitno je da
traje i traje, da opstaje. Uklanjam prepreke koje se javljaju preda mnom, i u
svemu se trudim da pronađem upravo to – čaroliju, nešto što će me kao s nekim
magičnim štapićem nositi dalje, u neka nova previranja pred nove nametnute i
moje prepreke. Život je takav, večita borba, pitanje je šta želimo biti u
njemu, da li želimo vlast ili biti pognute glave.



Tako da dok ulazite u neke nove ljubavne vode, nemojte pred
sebe postavljati prepreke. Uklonite ih i tražite čaroliju.



A ukoliko ste u poslovnim vodama, budite istrajni i čarolija
pobede će vremenom doći do vas.





Dianna Anastasia Diverno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.