morsky blog

srijeda, 23.04.2008.

dileme i prioriteti

Bemti pamet koju neman!
Bemti cili život uređivat kuće i kućišta. Jedno završiš, drugo ostari. A sve nezavršeno. Oš stan, oš kuća, sve napola lipo, napola cirkus.
Bemti život vaki sa nekoliko adresa! I uvik san na krivoj. Uvik na onoj na kojoj neki vrag fali. Jer na svakoj fali. Miljun "sitnica".

Bemti, u šta potrošit šolde kojih neman? Al ima banka, a dobra ona, pa posudi. A nadavali i kartica, svakojakih, raznolikih, šarenih. Čudno se zovu, kreditne, debirne, rivolving, vakve, nakve. Vratit kako ću? To ću mislit kad vratin ovo šta su mi dali prije, tj. to san već vratila, sad ostaje ona polovica priko onog šta su dali. Oni lihvari? Neeee, nego ja blesava, sve bi tila dok san živa. Umisto lipo štedit cili život, pa kupovat kad umreš.
I kako sad rišit ove moje dileme?

Cipelice ili metar i po ograde od kovanog željeza?
Dizajnerske oćale ili par kubika cimenta i prašine?
Mantil od MaxMare ili 50 metara pločica za taracu?
Vešta ili dvi dnevnice zidaru?
Diesel-gaće ili pitura za fasadu?
Sandale ili žbuka na nadogradnji?

Photobucket

Ovo je samo početak moje liste s dvi kolone...

I sve bi to bilo lako da ove moje muke ne traju već dvadeset godina...
U međuvremenu hodan gola i bosa.(wave levant, mašen ti!)
A bojin se da ću tako i nastaviti...
cry A ništa, uveseljavan sugrađane...

Bemti cimenat i kamen i zidare i kuće i bauštelu i ko me je namirija na sve to!
headbang

A mogla san lipo šetat okolo skockana tip-top, puna zlata i srebra, u dizajnerskoj robi, vidljivo potpisanoj, frizuru da niti ne spominjen. Kozmetičarke, manikure, pedikure, ekstenzije, masaže, anticelulitne terapije, depilacije, plastične operacije, saloni ljepote, solariji, bazeni....popis je beskonačan.
A ono iza četri zida ne bi niko vidija.
Eeee, di mi je pamet bila? Di?!

A kako bi bilo da vi, dragi blogeri, organizirate humanitarnu akciju za mene pod nazivom "Dajmo da se obuče, obuje i frizira"? Sve uplaćeno preko očekivanog iznosa uplatit će se u fond "Dajmo da ode Glumičiću".
Nije da se falin, ali mislin da mi je to baš mudra ideja.
Ili van je tako, ili van ostaje da me pošaljete u hrvacki sabor. A to bi bilo manje mudro, virujte.

- 09:50 - Komentari (13) - Isprintaj - #