morsky blog

utorak, 01.04.2008.

ancient history

Hehe, naučila filipinka skenirati slike.
Pa sad filipinka može dokazati da ne potiče iz doba dinosaurusa, niti se rodila u plemenu špiljskog medvjeda. Ako ste sumnjali. Ka moja dica.
Moj sin rođen prije sedam godina ima slike od kad je bija u posteljici. Današnje bebe vjerojatno imaju slike spajanja jajašca i spermija, ne znam. A ja imam samo desetak slika iz ranog djetinjstva.
Od toga par u boji.
Zamislite, već je postojala fotografija u boji!

Ali zato imam jedno deset miljuna fotografija iz predigitalne ere. Ljudi moji, nadrljali ste. Dok sve to objavim...

Evo filipinke od jedno četri-pet godina
Ne zamirite šta je malo mutna. Ovo je samo početak jedne velike karijere.

Photobucket

A evo jedna još starija.
Radi ovakvih sam i instalirala skener. Planiram pokupiti sve ove prastare iz šire obitelji i napraviti sebi arhivu.
I povišati ih po zidu.
Samo nemam dovoljno zidova. Moraću još jednu kuću napraviti. Ajme meni.

Photobucket


Update:
Ups! Primijetili ste da sam naturalna plavuša. Razotkrila me slika. Đabe sam posli potamnila i đabe se ja piturivan u smeđu, ne moš pobić od onog što ti priroda namijeni. A meni je očito namijenila "plavu pamet". Što je vidljivo iz mog današnjeg rada. Cilo božje jutro razbijam ovu moju jadnu ograničenu glavu oko nekih brojeva i ne mogu na kraj. Ili je glup pogram u kome radim ili san ja. A biće prije...
Javiću vam rezultat natjecanja. Kako je plavuša pobijedila aplikaciju.

Update 2:
Nakon 8 sati kopanja, napokon - bingo!
Uštimala sam.
Pobijedila san glupu škatulu!
Toliko san po njoj kopala da je jadnica popustila.
Uvik je bilo tako. Pametniji popušta.
Nemoš ti plavuši dokazat da je glupa. Jer onaj ko kuži da je glup ustvari nije glup.

- 09:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #