morsky blog

četvrtak, 14.02.2008.

ah, to Valentinovo....

E moja ekipo, lako je bit junak kad je sve tralala, al na muci se poznaju pravi heroji bloga. Pod pritiskom ko ne popusti., taj je pravi.
A vidi vas, malo vas pritislo i svi odoste u romantiku.
Valentinovo? Ma gluposti, zapadnjačko smeće, komercijalizirana ljubav, to mene ne dira, to su zvizdarije, "triba se volit svaki dan" (ne znan kako vi, ja na ovo odmah osip dobijen!), i tako dalje i bliže...
A vidi ih danas! Svi o ljubavi pišu.
Ma ljudi božji, šta se petljate? Nije to za ozbiljne blogere ka šta smo mi. To pustite mulcima, onima šta ostavljaju komentare tipa: super ti je blog, navrati na moj, pozz, kiss, bla, bla. Za njih prištave je to!
Za nas su ozbiljne teme: politička situacija u zemlji i inozemstvu, nemiri na bliskom i srednjem istoku, naftna kriza, ubijanje kitova, narušavanje prirodne ravnoteže, ozonski omotač, ima li Iran nuklearno naoružanje, napredak u kardiokirurgiji, farmacijske novosti (sitite se svojih godina!), i da ne nabrajam teme kojima obiluje bremenita situacija na Zemlji i okolici.
Ljubavi se oni uvatili!
Lako tako!

Ljubavne pričice. Pih!
Nemate pojma kako ste sritni da van ja svoju nisan napisala. Bilo bi tu svašta.
Neću vas šokirati, ljubičice moje.
Dica cvića. Love and piece. Pih.

Ovaj telegram ću završiti s jednon muzičkon porukom.
I nek bude u tonu Valentinova.
Nek van bude.


- 14:48 - Komentari (83) - Isprintaj - #