morsky blog

subota, 12.01.2008.

kad mali narastu...

Upozorenje za buduće roditelje ili za one koji imaju bebe i malu djecu, koje nećete naći na originalnom pakiranju, niti sitnim slovima napisano:

Ovi mali leptirići prolaze obrnutu transformaciju. Od gadnih gusjenica nastaje prekrasan leptir, a ova preslatka stvorenja pretvaraju se u - bijesne tinejđere.
Neukrotive.
Roditeljomrsce.
U stvorove radi kojih se po sto puta dnevno pitamo: Gdje smo to pogriješili?
A pravi užas nastaje po spoznaji da NISMO POGRIJEŠILI, da proizvod nije greška nego standard. Nije iznimka nego pravilo.

Dakle, ako ste si nabavili ovako nešto:

Photobucket

Nemojte se zavaravati da ćete baš VI izbjeći sudbinu nas jadnih roditelja adolescenata.
Što je to uopće adolescent?
Ni dijete ni odrastao. Stanje u kome neki ostaju do poznih godina treće dobi. Direktno iz adolescencije odlaze u mirovinu.

Na ovom proizvodu nećete naći garanciju. Nitko vam ne može ponuditi jamstveni list.

Photobucket

Ma kako bajkovito stvari izgledale, ma kako zaljubljeno ih gledali, pred našim očima odvija se transformacija kojoj ne možemo naslutiti rezultat.

Photobucket

I nema lijeka za tu bolest. Ni za njih ni za nas.
Ne postoji preparat koji bi ublažio bolove odrastanja i kidanja lanaca. Boli njih, a boli i nas.
Po drugi put. Jer i mi smo rasli i odrastali.
Bolila nas briga što je s našim roditeljima.
Spirala se nastavlja.

Ali ipak, kad postaneš svjestan te boli, kad je malo analiziraš i shvatiš neminovnost i prirodnost događaja koji je izazivaju, postaje ipak malo lakše.

(Apdejt:
Ustvari, htjela sam napisati šaljivi post na ovu temu, ali kako sam odmicala prema kraju, tako mi je neki grop u grlu rastao i duša me zabolila...
Što se ja imam žaliti, kad se osvrnem oko sebe i pogledam što sve našu djecu vreba iz mraka...
Kad bi mogli uvijek ostati mali i zaštićeni....
Ma neću dalje.)

.

- 18:30 - Komentari (28) - Isprintaj - #