morsky blog

petak, 11.01.2008.

putopisna reportaža

ODLAZAK

Kad je Velika bila Mala, gledala televiziju i skužila jednu čudnu stvar. Liči u brod, samo ima krila i leti po zraku. Majetibožje čuda!
Pa je onda poželila i ona u ton čudu letit.
Pa je mama obećala svon zlatu da će je povest. Kud dite okon, mater skokon.
I sad, obećanje je obećanje. Moraš bit dosljedan i vjerodostajan ka roditelj.
Ka mater koja stoji iza svoje riči čvrsto ka stina, maloj je ispunjena želja.
Je da ima priko sedamnaest godin sada, al nećemo sad sve gledat...
Evo ćerce moja, ka svi letu i mater će tebi kupit jedan let, neš ti meni bit jedina u razredu koja nije letila. A ne.
I neće tebi samo rođaci iz Zagreba s materon direktoricon letit, i onda se ovdi falit seljacima. Ne, ne.
Marš, pravac aerodrom. Ilitiga - zračna luka.

Photobucket

Zadnji pogled na zoru rodne grude. Vidi ćerce, dobro pogledaj, svugdi ćeš tražit, ali vakvu neš nać.

Photobucket

Pogled na Hrvatsku iz zraka:
Istočna strana:

Photobucket

Zapadna strana:

Photobucket

METROPOLA

Mala pošla kod prijateljice, a ja ostala. Mala provincijalka, sama u velikon gradu. Prvo san išla u trafiku i kupila mapu grada. I krenula, polako i mukotrpno. U osvajanje metropole.
Možete me zvati Ivica Kičmanović. Dečko stiga iz vukojebine i svih po putu pozdravlja s "Hvaljen Isus!"
Vrimena su se ipak malo prominila od kad je Ante Kovačić pisa "U registraturi". Pa onda ja nisan govorila faljen isus, ali san isto ka on išla po putu i pitala ljude. Gnjavila. Di je ovo, ono, kako ću do tamo, koji tramvaj...
A Zagrebčanci ljubazni. Susretjivi. Strpljivi.
Misle da ćemo im mi uzvratiti istom mjerom kad se spuste na more.
A ne, taj film ne bute gledali.
Nezahvalnici obični, to smo.

Photobucket

A šta da van kažen, lipo bilo. Dan i po sama. Guzica puta vidila. Mali odmor. Preporučam prakticirati češće. Destinacija i nije toliko važna.
A Zagreb je OK.

Iz ovih stopa iden doktorici da mi propiše nekoliko putovanja godišnje. Ko preventivnu terapiju.
Da ne ispalin na živce.

Photobucket


A kad san se vratila....ajme meni. Našla dva izbezumljena muškarca. Veliki i mali. Samohrani otac i Mamin sin. Slinavi i balavi.
Neću van ni pričat...

Photobucket

Nije mi nešto ovaj post....al neću brisat...

- 18:59 - Komentari (21) - Isprintaj - #