morsky blog

utorak, 01.01.2008.

prvi prvoga


Sva sam usporena, mozak radi na rezervi...
Malo se pojelo, malo više, malo se i popilo, malo se nije spavalo.... Malo se bilo i na blogu, nas nekolicina najblesavijih.
Ko da će nam neko kapu skinut što smo radili dok su drugi bančili...

Danas je kauč-dan.
Take-it-easy-day.

Nova godina došla i onima koji je nisu čekali ni zvali.
Probudili se ljudi, a ono slijedeća godina.
Petarde ispucane, vatrometi otišli u zrak. Mirnovec ide na kolektivni godišnji. Oni su svoje odradili.

I tako dok se mi oporavljamo i polako dolazimo sebi, nismo ni svjesni što se dogodilo tamo daleko na pučini našeg lijepog plavog mora.

Jutros smo se probudili sa zaštićenim ekološko-ribolovnim pojasom!
Ljudi, imamo ZERP!
Osvanuo jutros! Sam samcat. Bez ičije pomoći, došo.

I dok briselski činovnici još liječe glavobolje od Dom Perignona i piju Gastale zbog žgaravice od prevelikih količina ruskog kavijara i istarskih tartufa i sličnih egzotičnih delicija, naš pojas šepiri se po sredini Jadrana!
I baš ga briga za Talijane i Slovence, on se samoproglasio.

Kad se svi oni Olli Rheni i ostali balkanski gubernatori sastanu nakon božićno-novogodišnjih blagdana, mogu samo nemoćno gledati naš pojas kako se rasprostire i lješkari na morskim valićima.
Da mi je vidit njihova zblenuta lica kad shvate što se dogodilo!
Kad uzviknu: Vide Hrvatima pojasa, majketimile, koliki im je!
Pa kad počnu sumanuto telefonirati.
Pa Mesiću, jesmo ti rekli da ne smiš sam ništa radit dok ti mi ne kažemo, jesmo ti rekli...bla, bla, bla!!
Sanaderu, majku ti, šta napravi!?

A oni će obojica pasti u nesvijest od iznenađenja.
"Prvi put čujem!" reći će Mesić "čujte, vidit ćemo što se to dogodilo, institucije sistema morat će odraditi svoj posao!Osnovaćemo povjerenstvo za istragu."
"Ja!? Ma nisam ja" reći će Sanader "nisam ja ništa, sam je on, nemam ja pojma o tome! Uostalom, ja još nemam Vladu, još ih sakupljam po birtijama!"

A Slovenci i Talijani kad se vrate s blagdana, ajme majko, što li će oni reći?
Kad nam se zapadni susjedi naljute, biće belaja.

A sad šalu na stranu, stvarno, od danas imamo taj famozni ZERP.
Kako i čime će se on provoditi, drugo je pitanje, što su oni naši izobećavali tamo po Europi pitaj Boga, ali ipak je bolje da ga napokon imamo.
Jer sva ova događanja oko toga... bilo je to teško za pratiti. Slušati. Podnositi.
Previše ponižavajuće.
Cijelo vrijeme mi se motalo samo jedno pitanje: Ma, tko je ovdi lud? Jel vi to mene zajebavate, ljudi?


Photobucket

- 21:30 - Komentari (17) - Isprintaj - #