AnaM

četvrtak, 07.06.2018.

Na Dunavu kafić...


Dan kao izmišljen, vedro sa po nekim crtastim oblakom, sunašce prži kao da je august. Istušarala se, skuhala kavicu, podigla noge (što je strogo zabranjeno ostalima) na stočić i taman da srknem
Zvrrrrrrrrrr…
-Gde si ti??
-Kako gde sam? Ako se javljam na fiksni sigurno sam na Havajima ili na Sejšelima.
-Ne odgovaraš na mobitel.
-Mobitel je… dobro, gde gori??
-Odmah da si se nacrtala na Dunavu u našoj kavani. Mi ti već naručili kavicu.
Juriš pešadija. Navlačim paradnu uniformu, izvlačim čist veš, i hvatam kvaku. Silazim kao svaka dama iz kuće sa vrećicom smeća i osetim nešto čudno malo niže struka. Po ovoj vrućini ne nosim traperice, nego suknjicu.
Zavrljačim gracilno smeće u kantu opet nešto čudno. Kao svaka plavuša, napnem sve vijuge…i…
Tu si, olabavile mi lastiš gaćica. Vraćati se ili ne, pitanje je sad. Okrenem se prema zgradi, odmakla sam 50metara, ne isplati se.
Pridržavam one gaće da ne skliznu i polako krećem ka busu. Skinuću ih, pa u torbu. Hm… kako izvršiti tu operaciju??
Soliter ima jednu zvaničnu kameru kojom snima okolinu, i jedno stotinjak i više nadzornih organa na svakom prozoru. Na smeću neko kopa, nema šanse ni tu se sakriti. Idem dalje… naćiću neki haustor, pa skočiti iz tih puzećih gaćetina. Šipak sam našla. Svi zaključani kao da su trezor banke.
Kad sam ulazila u bus pala sam iskušenje da uskočim u bus, a gaće da ostavim na stanici, ali sam se uplašila da neki pošteni nalazač ne počne trčati za busom i mahati gaćama.


Stižem u Zemun, samo preko pijace i na Dunavu sam u sigurnosti kafića, i onih mesta gde se ide popraviti puder na nosu.
Kako prolazim kroz masu tezgi, na svakom prodaju gaće. Šire one gaćetine prema meni, nude povoljno, akcija i sveže stiglo iz Turke, čist… ne nego će neko kupiti prljave gaće.
Gaće držim već sa dve ruke, do kolena samo što nisu stigle. Srećom ne nosim minić, inače bi već izašle na svetlo dana.
Idem nekim čudnim korakom, malo stisnuta kolena, a gore stegnula zube kao da su mi gaće u zubima.
Preznojih se do kafića.
Svi veselo mašu, kelner prilazi sa salvetom preko ruke, mahnem i ja i fijuuuuuuuuuuuuu gaće na sred kafića padoše, upetljaše se negde na Ahilovu petu, zapetljaše na sandalu sa glupim kajšem i ne stigoh da se elegantno izvučem. Svi gledaju zabezeknuto, a ja ne znam što ću. Da li da iskočim iz njih ili da ih navučem?Besna na ceo sve, na njih što su to videli, na sebe što imam puzajuće gaće, a najviše na njih jer su pojurile u kafiću napolje. I najviše što sad svi znaju kakve nosim.
-Vi ne nosite gaće? Menjamo kafić neću da me pamte po negaćama.
Kafić je kriv, gaće su do njega izdržale…

- 07:40 - Komentari (28) - Isprintaj - #