Super humani idiot

10.05.2014.

I dok neki pišu na svojim blogovima kako se jebu i to pjesničkim stilom, ja moram požaliti i položiti bogu račune.
Shvaćam da me ne voli jer ja u njega ne vjerujem. Uopće ne znam zašto tu riječ koristim.

Prestao sam pisati jer sam vidio da to nema nikakvog smisla. Fali tu pažnje i milovanja... mnogo pažnje i milovanja.
Blog.hr je ionako truli prostor ako bi netko želio da ga se čuje. Popularni su samo oni koji se prokurvaju pa svima komentiraju. Ja takav nisam i hvala lijepa, neću biti. Ako me pitate zašto se onda uvijek žalim na to, odgovorit ću jednostavno: jer mogu.

Ljudi pišu o svačemu i onda se neki drugi ljudi zabavljaju kad čitaju što oni pišu. Najbolje prođu (ali i najbrže završe sa svojom slavom) oni koji pišu neke slasne teme (možda bih morao razmisliti o tome da počnem pisati o seksu). Onda vas čitaju svi jer nekima ste zgodni pa ih zanima kako to radite, drugi to ne rade pa im je jedini užitak čitati o tuđim seksualnim životima, a oni treći pak samo ismijavaju i vas i vašu ljubav. Ima svačega i to uvijek ima svačega. Nisam već dugo naletio na neki takav blog, ali navodno ih ima. Čuju se neke priče. A možda vam ni ne treba blog za to; samo napišete notes na facebooku pa ste u trenutku slavni kod svojih prijatelja - ili ih više nemate jer vas svi obrišu :)

Jučer sam imao neku ideju o tome što pisati. Moj vjerni prijatelj (koji me ostavio kad mi je bilo najteže, ali oprostit ću mu) i ja smo bili u brlogu maloljetnika. Kako se te djevojčice oblače, to nije humano. Onda se ljudi čude zašto ima silovanja i svega ostalog.
Kaže mi prijatelj da on ne bi želio imati kćerku (pazi, sad već razgovaramo o djeci, a još jučer smo slušali o tome kako ne bi imali djecu) jer bi onda morao paziti kako se oblači i s kim se jebe. Strašno. Uopće pomisliti da se žensko biće može kontrolirati je jebeni apsurd. Odjeća? Ma kakva odjeća. Imaš takvih da bi otišle i gole van samo da mogu i da nisu odmah labelirane kao čudakinje. Onda je ok ići na rođendane u visokim petama na kojima jedva hodaš i spreman si pasti svaki trenutak. Još je ljepše dok te doveze netko u limuzini (tzv. tata transport) ili dečko u nissanu 350Z ako si sretna i ako imaš dečka. Obično ga nemaš u tim godinama jer kome bi se onda prodala kurvo? Ma ne, što ja pričam?! Može imati više dečkiju. To je danas normalno i neki to zlorabe pa nazivaju to poligamijom.

Ponekad fašist u meni progovori pa onda shvatim zašto bi ljude trebalo dovesti u red. Ne možeš ljude okolo navlačiti za kosu (ili nešto drugo) i govoriti im što da rade. Hell, ne možeš ni osobi s kojom si u vezi reći ništa jer se to može protumačiti kao teroriziranje, a kasnije i silovanje. Više nismo nitko i ništa. Samo otuđena ekipa ljudi koji hoda okolo kao da imamo neki cilj. Neki i imaju, svaka vam čast. Neki drugi samo hodaju i govore sami sebi neke fine riječi. Riječi pred spavanje.

Zašto nismo razgovarali?
Zato jer to nema smisla.

<< Arhiva >>