Vrijeme: Promjenljivo, toplo i sparno, kiša i pljusak, temperatura 19-24°C. Umjeren vjetar. Ceste: Uglavnom dobre regionalne i lokalne ceste. Ukupno pređeni put: 98 km. |
Opet "Sljemenski" test. Krstarim umjerenim brzinama prilaznim cestama, pa se polako počinjem uspinjati uz bregove. Veselim se ko' malo dijete; Tena veselo prede, vuče "iz podruma" bez trzanja i glatko; otvaram joj gas već na 1.500 okretaja po izlasku iz serpentine i ona se odaziva. Super! Da super; SuperTenere! Prelazim hrbat Medvednice i počinjem se spuštati u Zagorje. Zastajem i snimam kako sad radi, sasvim druga priča, zar ne? Tako, sad možemo kamo nam drago! Spuštam se u Stubake, gdje me dočekuje sasvim pristojan pljusak! Stajem i navlačim kišno odijelo; ne izgleda kao da će skoro prestati. Dobro, ovo je ionako bila samo probna vožnja, nije da moram nekamo ići. Nastavljam prema Lazu i okrećem za Sesvete; kiša ovdje nije ni padala, odlazim na memorijal poginulim dečkima u Sopnicu - tu večeras stiže ekipa zagrebačkih Veterana; vraćaju se sa višednevne skitnje po Slavoniji i Bosanskoj Posavini. Nalazim Bagzy-ja i njegovu dragu; došli su iz Đakova. Sjedimo i razgovaramo koji sat-dva, ostatak ekipe će stići tko zna kad, no ovakva glazba mi žulja uha, tako da polako idemo doma... |
Nedjelja; napokon malo slobodnog vremena za "omastiti ruke" - kad već ne mogu brkove! Da vidimo mi te frgiće, mislim da me oni zezaju; tokom tjedna sam malo proučavao problem i raspravljao s ekipom na SuperTenere forumu što bi moglo biti, pa hajd'mo onda. Valja mi rastaviti pola motora; sic, rezervoar, bočni oklopi, i eto me kod frgića. Prvo ispuštam gorivo iz posudica plovka; čisto. Stavljam ispitne cjevčice i provjeravam visinu plovka - kako treba biti, kojih 6 mm nad kontrolnom linijom. Pilot vijci; zašrafim pa odvijem 2 kruga, prema tvorničkim specifikacijama. To je sve što im mogu napraviti bez raskapanja i zamjena dizni, emulzijskih cjevčica i brtvi. Hajde, mogu još napraviti sihronizaciju frgića; priljučujem vakuum-metar na frgiće; malo su različiti, ništa strašno - podesim ih da budu identični. Vraćam vakuum crijevo na jedan i vakuum-čep na drugi fergazer; čep mi baš ne izgleda super; pogledam bolje, a on ispucao! Isprobam drži li podtlak - a on pušta! A tu li si; vakuum mu ne drži! Radim novo slijepo crijevo koje će držati vakuum, pa onda još samo dva sata da sastavim motor natrag na hrpu, i mogu na probnu vožnju... |
Vrijeme: Sunčano i suho, toplo i sparno, temperatura 18-22°C. Bez vjetra. Ceste: Dobre regionalne i lokalne ceste. Ukupno pređeni put: 46 km. |
Jedina stvar koju sam u posljednje vrijeme radio na Teni, bila je što sam otvorio auspuh. Razmišljam; možda se pri nižem broju okretaja stvara neki krivi podtlak/nadtlak u ispušnoj grani koji uzrokuje nepravilno pražnjenje cilindra, pa sljedeći takt ne izvrti kako treba... ne zvuči mi logično, ali bolje da isprobam prije nego raskopam motor. Stavljam ja lijepo prigušivač natrag na auspuh i krećem u probnu vožnju. Problem nije takav da ga mogu isprobati "po kvartu"; zagrijavam bajk po cestama podsljemenske zone pa onda krećem od Tunela, Sljemeskom cestom. Sve radi kako treba, prolazim prvih par serpentina kad odjednom zamucne! Par trenutaka zatim radi dobro, pa opet! Pa trokira sve više i više! Shit; nije baš da sam odabrao najbolju cestu za isprobavanje bajka; jednosmjerna je i jedini način da se vratim doma je da produžim do vrha Sljemena! (JA ne kršim propise, barem ne one koji su očigledni i kojima se riskira glava, hvala lijepo - u životu nisam na bajku platio kaznu). Dođem nekako do vrha (ma, ide Tena, samo trokira i više me je je strah (i sram!) nego što stvara pravi problem u vožnji), i pustim je sa strane da radi na leru, da se malo vrati k sebi. Zvuk tog rada; fuj, možeš ga poslušati ovdje. Ni nakon pet minuta rad se ne popravlja, pa se već pitam da nije nešto u vezi sa tlakovima, zbog nadmorske visine? Ma, ne može biti, pred mjesec dana u Bosni fino je radila na dva puta većoj visini. Ipak, kako se spuštam tako radi sve bolje i bolje, da bi u gradu opet radila bez i najmanje greške, razvijala punu snagu i ubrzavala na semaforima kao deset godina mlađi motori... uhh, čeka me istraživačko "šrafanje". |
Vrijeme: Sunčano i suho, toplo, temperatura 22°C. Bez vjetra. Ceste: Dobre magistralne i regionalne ceste, autoput. Ukupno pređeni put: 126 km. |