Zmayski z Brega landra naokolo

12.06.2011., nedjelja

Mapa puta

Vrijeme: Promjenljivo, toplo i sparno, kiša i pljusak, temperatura 19-24°C. Umjeren vjetar.
Ceste: Uglavnom dobre regionalne i lokalne ceste.
Ukupno pređeni put: 98 km.
- 20:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

On the road again (pa makar samo za probu)

Opet "Sljemenski" test. Krstarim umjerenim brzinama prilaznim cestama, pa se polako počinjem uspinjati uz bregove. Veselim se ko' malo dijete; Tena veselo prede, vuče "iz podruma" bez trzanja i glatko; otvaram joj gas već na 1.500 okretaja po izlasku iz serpentine i ona se odaziva. Super! Da super; SuperTenere!

Prelazim hrbat Medvednice i počinjem se spuštati u Zagorje. Zastajem i snimam kako sad radi, sasvim druga priča, zar ne? zubo

Tako, sad možemo kamo nam drago! Spuštam se u Stubake, gdje me dočekuje sasvim pristojan pljusak! Stajem i navlačim kišno odijelo; ne izgleda kao da će skoro prestati. Dobro, ovo je ionako bila samo probna vožnja, nije da moram nekamo ići. Nastavljam prema Lazu i okrećem za Sesvete; kiša ovdje nije ni padala, odlazim na memorijal poginulim dečkima u Sopnicu - tu večeras stiže ekipa zagrebačkih Veterana; vraćaju se sa višednevne skitnje po Slavoniji i Bosanskoj Posavini. Nalazim Bagzy-ja i njegovu dragu; došli su iz Đakova. Sjedimo i razgovaramo koji sat-dva, ostatak ekipe će stići tko zna kad, no ovakva glazba mi žulja uha, tako da polako idemo doma...

- 15:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Problemi zbog probušene gumice

Nedjelja; napokon malo slobodnog vremena za "omastiti ruke" - kad već ne mogu brkove! Da vidimo mi te frgiće, mislim da me oni zezaju; tokom tjedna sam malo proučavao problem i raspravljao s ekipom na SuperTenere forumu što bi moglo biti, pa hajd'mo onda.

Valja mi rastaviti pola motora; sic, rezervoar, bočni oklopi, i eto me kod frgića. Prvo ispuštam gorivo iz posudica plovka; čisto. Stavljam ispitne cjevčice i provjeravam visinu plovka - kako treba biti, kojih 6 mm nad kontrolnom linijom. Pilot vijci; zašrafim pa odvijem 2 kruga, prema tvorničkim specifikacijama. To je sve što im mogu napraviti bez raskapanja i zamjena dizni, emulzijskih cjevčica i brtvi. Hajde, mogu još napraviti sihronizaciju frgića; priljučujem vakuum-metar na frgiće; malo su različiti, ništa strašno - podesim ih da budu identični. Vraćam vakuum crijevo na jedan i vakuum-čep na drugi fergazer; čep mi baš ne izgleda super; pogledam bolje, a on ispucao! Isprobam drži li podtlak - a on pušta! A tu li si; vakuum mu ne drži! Radim novo slijepo crijevo koje će držati vakuum, pa onda još samo dva sata da sastavim motor natrag na hrpu, i mogu na probnu vožnju...

- 10:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.06.2011., nedjelja

Mapa puta

Vrijeme: Sunčano i suho, toplo i sparno, temperatura 18-22°C. Bez vjetra.
Ceste: Dobre regionalne i lokalne ceste.
Ukupno pređeni put: 46 km.
- 17:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Treba živaca i vremena za vožnju preko Sljemena...

Jedina stvar koju sam u posljednje vrijeme radio na Teni, bila je što sam otvorio auspuh. Razmišljam; možda se pri nižem broju okretaja stvara neki krivi podtlak/nadtlak u ispušnoj grani koji uzrokuje nepravilno pražnjenje cilindra, pa sljedeći takt ne izvrti kako treba... ne zvuči mi logično, ali bolje da isprobam prije nego raskopam motor. Stavljam ja lijepo prigušivač natrag na auspuh i krećem u probnu vožnju.

Problem nije takav da ga mogu isprobati "po kvartu"; zagrijavam bajk po cestama podsljemenske zone pa onda krećem od Tunela, Sljemeskom cestom. Sve radi kako treba, prolazim prvih par serpentina kad odjednom zamucne! Par trenutaka zatim radi dobro, pa opet! Pa trokira sve više i više! Shit; nije baš da sam odabrao najbolju cestu za isprobavanje bajka; jednosmjerna je i jedini način da se vratim doma je da produžim do vrha Sljemena! (JA ne kršim propise, barem ne one koji su očigledni i kojima se riskira glava, hvala lijepo - u životu nisam na bajku platio kaznu).

Dođem nekako do vrha (ma, ide Tena, samo trokira i više me je je strah (i sram!) nego što stvara pravi problem u vožnji), i pustim je sa strane da radi na leru, da se malo vrati k sebi. Zvuk tog rada; fuj, možeš ga poslušati ovdje. Ni nakon pet minuta rad se ne popravlja, pa se već pitam da nije nešto u vezi sa tlakovima, zbog nadmorske visine? Ma, ne može biti, pred mjesec dana u Bosni fino je radila na dva puta većoj visini. Ipak, kako se spuštam tako radi sve bolje i bolje, da bi u gradu opet radila bez i najmanje greške, razvijala punu snagu i ubrzavala na semaforima kao deset godina mlađi motori... uhh, čeka me istraživačko "šrafanje".

- 13:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.06.2011., subota

Mapa puta

Vrijeme: Sunčano i suho, toplo, temperatura 22°C. Bez vjetra.
Ceste: Dobre magistralne i regionalne ceste, autoput.
Ukupno pređeni put: 126 km.
- 18:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Brm, brm, pant, brm, trokir, zamuc, brm...

Evo, ovako je ta namjeravana vožnja imala izgledati. No, ovog mi je proljeća izgleda grah krivo pao; Tena veselo brunda tih 60-tak kilometara koliko sam napravio do Jastrebarskog, no kako se počinjem ljuljati uz Samoborsko gorje, po tim usponima i serpentinama, kad opteretim moror na malom broju okretaja, počinje trokirati! Preskoči najprije jedan takt, pa za par trenutaka opet, pa dva-tri... Kad ga razvrtim na više okretaje, radi fino, ali na 2-3.000 trokira - a na ravnim dionicama i s malim gasom radi dobro.

Na samom prijevoju (dok se već pristojno sekiram što me Tena gnjavi; jer nije baš da sam navikao na probleme, pouzdan je to stroj...) nasred ceste heroj digao na nogare starog policijskog RT-a (kakvog sam i sam nekad davno vozio), 80-tku kako vidim. Stoji sa strane i na moj upitni pogled ne odgovara. Stao bih ja i pitao je li sve OK, ali dok me Tena ovako ne sluša. nije mi ni do čega. Nastavljam dalje nizbrdicom prema Samoboru, a kako kočim motorom na niskim okretajima, trokira isto kao kad ga opteretim uzbrdo! Pa što je ovo sad?!? Pustim motor u leru neka polako dođe k sebi a ja se dalje spuštam nizbrdo, tiho kao na biciklu; čudan je to osjećaj...

Nakon petnaestak minuta takvog "šuljanja" u leru dolazim pred Samobor, i oprezno dodajem gas; nakon ovog "odmora" on sad odjednom radi dobro! nono A već sam se vidio kako zovem frenda da s kombijem dođe po mene... svejedno, nemam više petlje ni mira nastaviti po željenom smijeru; odustajem, bacam se na autocestu i palim prema doma. Tena grmi punom snagom, malo je isprobavam i na semaforima po Slavonskoj derem punim gasom; ona ni da bi zamucnula! I sad ti znaj što možeš očekivati od nje i što napraviti na njoj.

Malo mi je ipak naraslo perje kad sam, nakon žešće i besprijekorne vožnje kroz grad, stao kod trgovačkog centra uzeti neki špeceraj - srećem dva bajkera iz Zadra; Zmija i njegov frend, pitam ih što ih vodi ovamo i kako su; tek toliko da se dečki osjećaju dobrodošlo, da ne misle kako u prljavom Zabregu ni bajkeri u bojama ne šljive jedni druge. Upoznajemo se, i jedan od njih na moje "Ja sam Zmayski..." odgovara "A, ti si taj Zmayski!" Čudim se kako mi zna nick, a on odgovara kako se dobar glas daleko čuje. Možda nije puno, ali čovjeku ipak digne moral. sretan

- 16:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Istok, zapad, jugozapad!

Iz brojnih zdrastveno-obiteljskih razloga, nisam vozio već mjesec dana! Grijeh, strahota, sramota! I špot! Još kad se sjetim da sam frendu ne tako davno filozofirao kako nema veze u kakvoj si situaciji, ili koliko love imaš; "Tko se stvarno hoće voziti, taj se i vozi!". Tako sam mudrovao. A sad ne mogu spojiti dva dana na bajku... šmrc. no

Ovaj vikend moja ekipa landra žestoko; Primorje, Istra, Gorski Kotar - a ja moram čuda smišljati da bih otišao na lokalni party. Dobro, što je - tu je, idem barem raditi ono što mogu, kad već ne mogu ono što hoću. Odlazim prvo do kluba. Tu vijori mega poster "Bog i Hrvati" - pitam, "Jel to zbog dolaska Pape?" - "Ma ne, zbog utakmice repke u Splitu!" ( a jesam i ja naivan...). Tu postavljam i priključujem komp, konfiguriram WLAN, slažem kabele... pa onda na obilaznicu i palim do Tome u Stupnik, na još malo šrafanja po kompovima. Dogovaramo se kako ćemo se naći navečer kod Bezkintosa, on ima neke popodnevne obaveze pa ostaje doma, a ja napokon krećem na pravu vožnju!

Najprije malo vrludam po Stupniku da ga vidim "iznutra"; sram me da ne poznam kvart u Zagrebu, ipak sam ja tu nekakvo domaće prase - pa izlazim na staru karlovačku i palim za Jastrebarsko. Želim od Jaske preko Samoborskog gorja u Samobor, pa preko Bregane za Žumberak, i onda preko Krašića, Vivodine i Jurovskog Broda do Velike Pake, na feštu Dugom i njegovim Bezkintosima. Okolo-naokolo, ali cesta mi je mila, vrijeme je krasno, a skitnja je cilj!

- 10:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.