Nedjelja; napokon malo slobodnog vremena za "omastiti ruke" - kad već ne mogu brkove! Da vidimo mi te frgiće, mislim da me oni zezaju; tokom tjedna sam malo proučavao problem i raspravljao s ekipom na SuperTenere forumu što bi moglo biti, pa hajd'mo onda.
Valja mi rastaviti pola motora; sic, rezervoar, bočni oklopi, i eto me kod frgića. Prvo ispuštam gorivo iz posudica plovka; čisto. Stavljam ispitne cjevčice i provjeravam visinu plovka - kako treba biti, kojih 6 mm nad kontrolnom linijom. Pilot vijci; zašrafim pa odvijem 2 kruga, prema tvorničkim specifikacijama. To je sve što im mogu napraviti bez raskapanja i zamjena dizni, emulzijskih cjevčica i brtvi. Hajde, mogu još napraviti sihronizaciju frgića; priljučujem vakuum-metar na frgiće; malo su različiti, ništa strašno - podesim ih da budu identični. Vraćam vakuum crijevo na jedan i vakuum-čep na drugi fergazer; čep mi baš ne izgleda super; pogledam bolje, a on ispucao! Isprobam drži li podtlak - a on pušta! A tu li si; vakuum mu ne drži! Radim novo slijepo crijevo koje će držati vakuum, pa onda još samo dva sata da sastavim motor natrag na hrpu, i mogu na probnu vožnju...
Post je objavljen 12.06.2011. u 10:08 sati.