Jedina stvar koju sam u posljednje vrijeme radio na Teni, bila je što sam otvorio auspuh. Razmišljam; možda se pri nižem broju okretaja stvara neki krivi podtlak/nadtlak u ispušnoj grani koji uzrokuje nepravilno pražnjenje cilindra, pa sljedeći takt ne izvrti kako treba... ne zvuči mi logično, ali bolje da isprobam prije nego raskopam motor. Stavljam ja lijepo prigušivač natrag na auspuh i krećem u probnu vožnju.
Problem nije takav da ga mogu isprobati "po kvartu"; zagrijavam bajk po cestama podsljemenske zone pa onda krećem od Tunela, Sljemeskom cestom. Sve radi kako treba, prolazim prvih par serpentina kad odjednom zamucne! Par trenutaka zatim radi dobro, pa opet! Pa trokira sve više i više! Shit; nije baš da sam odabrao najbolju cestu za isprobavanje bajka; jednosmjerna je i jedini način da se vratim doma je da produžim do vrha Sljemena! (JA ne kršim propise, barem ne one koji su očigledni i kojima se riskira glava, hvala lijepo - u životu nisam na bajku platio kaznu).
Dođem nekako do vrha (ma, ide Tena, samo trokira i više me je je strah (i sram!) nego što stvara pravi problem u vožnji), i pustim je sa strane da radi na leru, da se malo vrati k sebi. Zvuk tog rada; fuj, možeš ga poslušati ovdje. Ni nakon pet minuta rad se ne popravlja, pa se već pitam da nije nešto u vezi sa tlakovima, zbog nadmorske visine? Ma, ne može biti, pred mjesec dana u Bosni fino je radila na dva puta većoj visini. Ipak, kako se spuštam tako radi sve bolje i bolje, da bi u gradu opet radila bez i najmanje greške, razvijala punu snagu i ubrzavala na semaforima kao deset godina mlađi motori... uhh, čeka me istraživačko "šrafanje".
Post je objavljen 05.06.2011. u 13:46 sati.