Zivot u Zabolandu

28.02.2014., petak

lightshow, soba, lampa

Prekjucer se spremam na spavanje i bas hocu ugasiti svjetlo u sobi, kad skuzim, pa svjetlo uopce nije upaljeno, to dolazi izvana. Spavaca soba mi je na strani ceste i lampa javne rasvjete mi je upravo cinila pravi lightshow u sobi. Ali od kud sad to, pa tu spavam vec mjesec dana i ta lampa je uvijek tu bila, ali jos nikada nije tako jako svijetlila. Naravno da ne pomaze to sto imam prozirne zavjese, ali opet od kuda sad ta promjena? Nije mi bilo nista jasno. No ja sam se i sa tim svjetlom zavukao pod poplon I zaspao.

Drugi dan sam se pitao, kaj je to bilo. Da nisu promjenili zarulju i stavili neku jacu? Ali za tako nesto jos nisam nikada cuo. Kak su radovi na cesti, mozda bi mogao te radnike pitati. Trebam li se zaliti gradskoj upravi? No s druge strane kako sam ipak normalno zaspao poceo sam zapravo sumnjati i u svojoj dozivljaj. Mozda mi se samo cinilo da je to bila jace svjetlo. Uglavnom misterij.

Jucer kasno navecer se vracam s autom s posla i gle srece nalazim mjesto tocno ispred svoje zgrade. Parkiram i u taj cas primjetim nesto cundo. Nedostaje stup javne rasvjete. Zapravo ne, pomaknut je. Kao i svi stupovi ispred zgrade. Svi su s vanjske strane plocnika premjesteni na unutarnju tik do zgrade. Aha! Zato meni .. lightshow…soba… lampa…


<< Arhiva >>