Zivot u Zabolandu

17.05.2013., petak

Kako funkcioniraju stvari

Iako je moja sudbina u Zabolandu nakon prvog srpnja jos uvijek nesigurna. Ima jedna svjetla tocka, a ta je da me Europski hokejski savez salje krajem lipnja da tjedan dana drzim klinike u raznim gradovima u Svedskoj i Danskoj tzv. Eurohockey Nordic Caravan. S time da vodim Dicka kao pomocnika. Zvuci izvrsno. No iako je prosla polovina svibnja, jos nisu rezervirani letovi, ne znamo kakav je plan i program, gdje sve idemo, koliko ce biti sudionika itd. Kao da se dogovaram sa Turskom.

Saljem mail Normanu Hughsu (Englez, ali vrlo kulturan) glavnom kordinatoru Europskog hokejskog saveza i javljam mu da sam dobio mail iz Svedske prije tri tjedna i da smo ostvarili prvi kontakt, ali da od tada nisam nista cuo, a imam jos nekoliko vaznih pitanja u vezi organizacije. U sali mu pisem ovu recenicu: „It seems I've been living too long in The Netherlands, wanting everything to be planned far in advance ;-)"

A Norman mi odgovara: “Yes I know what you mean but as you really know life does not work like that across Europe.
Re Nordic Caravan can you copy me the old e mails so I can push them to action as it is not so long away”

Zuti smajlic koji se valja od smijeha.

<< Arhiva >>