Zivot u Zabolandu

03.03.2012., subota

Odlazak fuka

U cetvrtak je otisao Zvonimir, nakon desetak dana druzenja vratio se u svoj svijet u Zagreb. Bas smo se lijepo druzili i slagali. Kada je Zvonimir na kraju rekao da je i njemu bilo prekrasno i da ne zna kako da mi se oduzi. Sjetio sam se sebe, kako sam to isto jos davno rekao Riti i Franku. I kako sam tada zakljucio da im se vjerojatno nikada necu mocu oduziti, ali da cu mozda ja jednog dana nekome moci pruziti priliku kakvu su oni meni pruzili. Drago mi je da se bar mali komadic toga ostvario. Zvonimir se inace odlicno snalazio u Zabolandu i Arnhemu, naucio je dosta nizozemskog, napredovao u hokeju, upoznao hrpu ljudi, odlicno komunicirao na engleskom... Kako bi Rita rekla, jedno je pruziti priliku, a drugo je sto ce ta osoba s tom prilikom napraviti.

Kad smo vec kod engleskog. Predzadnji dan smo kupovali Zvonimiru kartu za vlak do Dortmunda. Na salteru malo starija sluzbenica, usminkana plavusa i Zvonimir komuniciraju na engleskom i Zvone pita moze li dobiti popust i pokaze medjunarodnu studentsku iskaznicu. Ona kaze: "Ne, ali je mogu iskoristiti da prepisem podatke za kartu." Uvijek treba probati. Zvonimirovo prezime je Vuk. Ona za potvrdu pita: "Vase prezime je Vuk?" Ali kak se na nizozemskom "v" cita "f". To je zvucalo kao: "Vase prezime je Fuk?" A to je na nizozemski isto kao i na hrvatski. Mi prasnemo u smijeh, a i ona se od srca nasmije. Kaze Zvone: "Nije, nego Vuk." Ona kimne glavom. Utipka na zaslon i okrene monitor prema nama, te za svaki slucaj upita: "Znaci ovako je dobro?" Na monitoru je pisalo "Fuck" !!!!! LOL :-)
Platismo kartu u smijehu i nevjerici, te je na odlasku Zvonimir pozdravi sa: "Have a nice ...!" :-)


<< Arhiva >>