NEMANJA: SMIRENOUMLJE

petak, 24.08.2007.

MOISTURE

Act Of Being Polite



Image and video hosting by TinyPic

IZGNANIK

NEMANJA OBRAĆENIK

Negdje u bezvremenu
Kristovu srcu
nešto kvrcnu

To sa svijeta
netko mudrosti
i dobrote ište
Nemanja
čovek-sveska-bog-skladište


Image and video hosting by TinyPic

IZGNANIK

POČINAK

Mokasine
Od bjelokosti štap
Tabakera olova puna
Duša od platonovine
Gdje prebivaju efebi
Kontemplacije Nemanjine.


Image and video hosting by TinyPic

Pesmica Lečenogkatolika

CAR NEMANJA BLOGA BOGU (zapis sa stećka na Ksaveru)

Nije manja,
ne manja
slava jeste tvoja,
tebi se klanja
na sva ta sranja
car Nemanja,
budi volja svoja.


Image and video hosting by TinyPic

Luce

SAVRŠENA ŽENA

Odazva se Bog
i spusti na zemlju
ljepotu duha i tijela
čistu
nepatvorenu:
Nemanju
čoveka
svesku
boga
skladište
stijenu

Savršeno utočište
za savršenu
gladnu
ženu


Image and video hosting by TinyPic

U zahvalu svima koji su mi posvetili poijeziju, uzvraćam udarac ovom elegičnom liturgijom nastalom u trenucima osvještenja, ili proviranja, onog ženskog (anima) u meni:

ISTICANJE

Izgorit ću
Tjeram se snažno
kao što bi Krka tjerala turbinu

Izmeđ' sisa osjećam duhovnu prazninu

Oh, ja led sam
Iz posudice u frižideru
A ti me baci na vrelu cestu
Neka me noću puževi žderu
Pa kad umrem od isticanja
I ostavim na asfaltu tek srce ubogo
I dv'je, tri kuštrave, kestenjaste dlačice
Na mokrom mjestu
(Kao sitnu, ljubavnu gestu)
Pogledaj tužan
Niz autokartu


Ovaj me je puž sluzavim tragom tananih odraza kroz moje snove i postove (ima li tu razlike?) odveo do pjesme "Moisture", s albuma 'Commercial', predragih 'The Residentsa'; tu pjesmicu pjevušim već gotovo trideset godina, i ako postoji nešto što su mi za cijeli jedan život Residentsi darovali, onda je to stih 'But when they opened up her purse, they found a snail inside.' To su ti puževi, kako bi Siouxie kazala: My night shift sisters, await your nightly visitor... O 'Moisture' pak, pisao sam već u postu posvećenom "Ženski francuskoga poručnika'; pod tim je postom ona sjajna diskusija o naslovu toga djela, o žen(sk)i, polemika koju je Njetočka bravurozno dokončala bemrtnom opaskom:"Ona se usudila biti njegovom ženskom, dajući time dignitet toj riječi!" Ah, kakvih ovde ekstaza (i agonija doduše) duha ima...Idemo, puževi, hajmo...



The Residents, Moisture

Someone saw a strange amount
Of moisture on her lips
And it was also seen upon
Her arms and on her hips
No one knows exactly
Who she was or how she died
But when they opened up her purse
They found a snail inside.


- 00:58 - Komentari (10) - Isprintaj - #


View My Stats