BOŽIĆ!
Božićna čestitka:
NINOČKA ČAGA ZA ŽIĆBO!
• nemanja, crni nemanja, kako može pička da bude kič? stani malo, smiri se, nemoj da pišeš u afektu. njetocka 24.12.2006. 10:14
• Auuu, Markiže, sad je meni trebalo sat celi da pročitam sve ovo otkad sam se zadnji put javio. Baš banjački post. Ja se ne razumem u kabalu, ne sećam se više ni onih sfera, Nemanjo prepoznajem samo onu neobičnu reč gde zmija grize vlastiti rep, ali moram nešto da napišem, za peto od 33 poglavlja za Buskupa, koje bi moglo da bude delimično moje, u tom delu, dobro gađa Izgnanik, putopisno:
PJESMA S ELEMENTOM MAŠTE
Maštam o tome kako jašem na Cioranovim leđima, mamuzam ga, ordiniramo po Lici. Spuštamo se tristo metara metara kao krov kosom livadom do potoka. Vodim ga za uzde, prestrmo je za jahanje. Dolje mu dam da se napije vode. Prijeko gotovo okomito raste novo brdo, po njemu bukova i jelova šuma. Valja se prije duboke šume probiti kroz guštaru. Cioran ciči. Neposlušan je. Uspjeli smo. Slijedimo dalje greben, on je već položeniji. Nakon kojih sedamsto metara, od toga dvjesto jakog uspona, prelazimo šumsku cestu, onda hrbat pa se spuštamo do Čorkove uvale, najzapadnije europske prašume. Prijetim mu da ću ga uzjahati, da ne sopće toliko, da će nam rastjerati medvjede, vukove, kune zlatice, zločeste puhove koji nas gađaju češerima, tv reportere s lugarskim šeširima koji se, zajedno s kamermanima, naviruju iza stoljetnih divova. Cioran hoće piškiti. Mrzovoljan je, zastao je na proplanku prije lugarnice. Sazvali smo konferenciju za tisak. Proglasit ćemo diktaturu. Cioran će biti ministar obrane, ćudoređa i turizma. Drugih ministarstava neće biti. Cioran će biti i premijer a i predsjednik. Za one koji više vjeruju u monarhiju, ovdje ćemo ga proglasiti kraljem. Ja ću biti dvorski pjesnik, doznat ću sve o životinjama. Što one doista misle dok ubijaju a što dok jedu. U svakoj mašti klija masovno ubojstvo. Cioran odbija govoriti. Morat ću sve sam. Gdje su životinje? Gdje je medo? Trebali su stići irski pjesnici, najveći čudaci, njima ćemo prepustiti sve niže razine zapovijedanja. Tv-reporter se spotaknuo. Sad i on skiči. Čini se da je slomio nogu. Zašto ide u šumu u crvenim cipelicama s visokim petama? Stigao je Jednorog. To nije dobar znak. Krvav mu je rog, na njega je nataknut živ profesor književnosti. To je dar od Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti. Bolje rečeno, prinesena žrtva. Koprca se, kravata mu je nakaradna. Nosi žute cipele, misli da zna latinski, pojma nema zašto je Vergilije htio spaliti Enejidu i zašto je izmislio izlet s Danteom, da on osobno nije nikakva žrtva, da lupeta bez veze, da će preživjeti i da ćemo ga baciti pred noge tv-reporterima da ga definitivno proslave. Cioran je razmažen. Sad hoće jesti salame. Noć se nahvatala za sekundu. Svijetle mu oči u mraku. Ništa nismo napravili. Pokolj je u šumi. Medvjedi se goste vrištećim ljudskim mesom. Zvjezdano nebo nad nama morat će pričekati. lečenipravoslavac 24.12.2006. 12:16
• Njewtočka: Ti znaš onaj vic o Bari koja je prijavila Štefa za silovanje, pa na pitanje suca: Je li to bilo u afektu?, odgovara: "Nije, gopon sudec, bilo je v štaglju!"? Ne? E, eto, sad znaš...
Kako može da bude? Pa šta si to uradila od pišče, Njetočka? Svetli k'o Vegas! Jest da su blagtani, ali nije Maja!
Lečeni: poglavlje je tvoje! Ajde da to natamburamo u sedam dana i potpišemo lepo s nekiim imenom napisnim po Vuku, kao Garsija Lorka ili Benito Musolini, to će da nam donese barem 10 000 prodanih primeraka samo u Italiji, da o vrlo Crnoj Gori i ne govorim! Nemanj 24.12.2006. 14:17
• Jebote, što sam pametan! Stavim u post na svom blogu sve što sam sam napisao, a onda kopiram sve što vi dometnete, i teko imam i ja blog, a opet, to ste sve vi meni napisali! Jebote, ja sam čovek sutrašnjice! Nemanja 24.12.2006. 14:50
• Njetočka, bre,
Zapravo, molio bih KIZZU da dože blizu i da otvori ovu veliku raspravu koja se nameće sama od sebe: KAKO BRE PIČKA MOŽE DA BUDE KIČ?
Predlažem da prvi referat, u duhu prosinačkog pominjanja Danila Kiša, bude: Šta je kič Danilu, a što Kiš kiču?, kako bismo prvo definisali tu tešku, jeguljastu reč!
Potom lahko prejdemo na pičko! Nemanja 24.12.2006. 14:52
• Čuj, KIZZA, ako misliš pisati invektive, pazi na interpunkcije! Recimo, de ga se denu upitnik, u rečenicu koju citiram: "Koliko puta ste se našli na izložbi rabljenih kurtona u galeriji MM gdje vam je domaćin objašnjavao smisao te izdrkotine dok je umjetnik u pozadini napuhavao skorene prezervative i svirao Marseljezu na čmar što je zapravo simultani performance koji simbolizira ispraznost (kurtona, života) i autorovih crijeva (glad, osviještena socijalna komponenta)." ? Jasno, upitnik sam upiso ja, jer pitam: De ti je upitnik? Sad, i ovaj upitnik nije na rečenici: Jasno, upitnik..., nego na pitanju: De ti je upitnik?, ali, sred koncentričnih pitanja što se množe i ovo se desit može!
Inače, Plazma je u zelenu sobu, i nije Pionir, jebem vas cepidlačne! To je neka posebna plazma što plazi po zidovima tanka 4 milimetra i raznih oblika. Ili je neka obična, jebemliga, samo se ja još nisam skulirao. Čekaj da me prestanu pucat ovi bekovi, pa ću da ti kažem de je, postoji li uopšteno i kakve je boje soba voistinu! Nemanja 24.12.2006. 15:03
• Kič je Slabinac Kićo. zovi 24.12.2006. 15:08
• MARKIZ: Vidim zapravo da si zavidan na mom nacrtu, i to me silno rastužuje u ovo predbožićno veče! Pa jedino ti nisi dao doprinos mom romanu Simiću! Ako ne računamo moju legitimnu krašu Makedonskog bluesa! Nemanja 24.12.2006. 15:08
• Idemo redom:
1. Nešo hvala na korektorskom zahvatu, ima da ispravim. Nešto drugo me muči, kako bre nisi odvalio na predzadnje dve rečenice (fali upitnik).
Jebo ga ja da ga jebo, jesam lepo u uvodu napisao da će da odvališ, a ti mene jebeš s nekakvi upitnici. Ili sam možda trebao da ih boldujem k'o knjiški moljac da ubereš o čemu je reč (i jope nema upitnika) Naivno sam vjerovao da ćeš misao deducirati iz naslova, ali ti mora da jebeš gredu.
2. Već marljivo radim na novoj glavi romana koju ću vam večeras pokazati.
3. Izvršen je strahovit pritisak na mene, moram zaklati neko ždrijebe koje mi se našlo ispod kotača. Kud baš na Bladnjak? Markiz de ga Sad 24.12.2006. 15:51
• Živjela revolucionarna metoda boldanja. Moljo će ući u povijest zbog svojeg doprinosa smanjenju buke u komunikacijskom kanalu. Baka 24.12.2006. 16:12
• Tako je bako! Vrat ždrijebeta je žilav i mislim da će ovo potrajati. Stoga vam pejstam jedan stari pasus koji bi se možda mogao ubaciti u roman. Nemanja što misliš o ovom prijedlogu? Savjetuj me uredniče.
Danas mi je iscurilo oko. Jebe me plač. Postao sam sentimentalan zbog krize na Bliskom istoku, a ustvari lažem jer me uopće ne zanima rat i politička nekorektnost. Uživam gledati kolone napaćenih civila u egzilu i neprestano doživljavam orgazmičku katarzu, proporcionalnu rastu broja unesrećenih. Svima govorim da treba uzeti u obzir povijesni uzrok sukoba, iznosim činjenice i stavljam se na stranu slabijeg. Komornici to vole slušati jer onda misle da razgovaraju s humanim lešom. Kako bih ispao pametan spominjem i božju kaznu u vidu strašne kuge koja je poharala Grke nakon Sokratovog ubojstva. Bliskoistočni sukob nije vrijedan pažnje i vjerujem da ću u slučaju 3. svjetskog nuklearnog rata biti dobro zamrznut u komori, ako bude struje. Svojedobno se moglo nešto i poševiti tim intelektualnim pristupom, ali danas se svi stavljaju na stranu jačega.
Muškarac današnjice mora pribjegavati novim metodama ako želi umočiti.
Na primjer, u robnoj kući se zaletim u dlakavu djevojku koja mi se sviđa i kažem
- Oprosti, mislio sam da si lutka.
Onda me ona odjebe i to bi ukratko bilo sve. Markiz de ga Sad 24.12.2006. 16:35
• Ja prihvatam Nemanjin izazov, ovde ću da pišem roman. Vi, bre, Izgnaniče i Markiže, jeste se prvi dosetili da pišete roman uđuture, no Nemanja se prvi dosetio da zajebe vlastiti blog i da deluje isključivo u komentarima, pa i kad roman piše. Na meni je, dramskom kritičaru, da to konstatujem. Dakle, Markiž vodi kolo a mi komentarišemo. Bezbeli, može i Markiž da komentariše, pa da bude interblogan, to je nov pojam koji ovde uvodim kao prilog u raspravi o naratologiji ako uzmemo u obzir da je ceo blog jedna pripovedna celina. Jao, pa ovih dana će da iziđe novi broj Fantoma slobode gde je ovaj blog ukoričen zajedno s komentarisanjem. Bre, uspeli smo dakle da se elitno plasiramo na papiru. Sada to možemo da zajebemo za neko vreme, uspeli smo što ovim moljavim šupcima od bloga nikad neće, bre da ugledan književni časopis pažljivo beleži ama baš svaku našu psovku, zarez i zaumnost koju priberemo u anonimnoj fusnoti. Da bre ko lovački pas traga za našim pseudonimima ko za šniclama kanibalizovanim s Portove guzice. Mašala.
Prihvatam izazov, ja ću da pišem o baki, to je za 23 poglavlje romana.
Poglavlje o baki, uvod:
Baka živi u kući do. Nedavno je ostala bez majke pa sada non-stop visi kod nas. Starija je od Tita i šparta dnevno po desetak kilometara. Ja ne podnosim miris ribe, osobito kuhane, od mirisa bakalara povraćam trenutačno. Zato u mojem lijepom građanskom stanu, u lijepoj građanskoj kući, u lijepom, solidnom, polufašističkom kvartu našega malog grada, miriše samo borovina. Žena i dijete su kod njezinih a Baka ima sintesezijsko popodne: ide biblijski film, peslijepa je da bi čitala titl, engleski zna slabije nego jelka što se nad njom pružila, uostalom nagluha je, ali vreba ekran ko kobac, s dva metra. Kuži u osnovi slike i kuži da je priča o Isusovu rođenju. Mislim, kuži to iznutra pa rasuto, u strogom ritmu recitira odlomke iz Biblije, pa i nariče a s vremena na vrijeme smisleno i jaukne. Na mojem papiriću piše king size rizla plus the art of rolling. Poslije ću baki nakapati oči, popije ona pola čaše vina dnevno, to joj dođe kao luksuz, staroj seljanki, koja čak nije kmetskog porijekla, ostalo vina od karmina, donio kum, s kojim katkad odem u planine, pa s ostalim šumarima planinarim i pijem do litru rakije dnevno. Zatekla se baka, koja je cijeli život provela na selu, na svijetlom parketu građanskog stana, sama je u sobi, igra teris s jagnjićima, svecima i aureolama, vino pije. Povirim, jebote, treba babu slušat, je l ti vidiš koliko je ona poživjela i kak joj je sad dobro. Nema te droge koja te toliko može ufurati u sliku, koliko nju može njezin vid, biblijska dob i tema. Toliko za uvod. U sljedećim nastavcima prenijet ćemo koju od bakinih priča. lečenipravoslavac 24.12.2006. 16:42
• Jebi ga, ispravak, igra Baka tetris. lečenipravoslavac 24.12.2006. 16:44
• Čuj, LEČENI: HVALA na komplimentu da sam se ja prvi setio, ali, kurac će Markiž kolo da vodi!
Imam ja svoga bloga, pa je tamo matidca: sve što se bilo gde o romanu pojavi, ima tamo da se: a= pasta kao moj deo, ako ja potpisujem i to u POST, B = PASTA kao vaš udeo, ako vi potpisujete i to u KOMENTAR. Na taj način na blogu: NEMANJA: MIT ILI ČINJENICA? imaćemo ceo roman kao work in progress. Zajebi to kao ja sam se setio, fala, e, a sačemo mi to da potpišemo! Jesam ja gad, ali nisam glup!
Markiže, kako ti se sviđa ova rečenica!
Inače, meni je briljatna zadnja rečenica posta: ono s fašizmom malo mi je oskarvajldovski, paradoks kao manira, igra reči; poslednja je rečenica iskreno pametna, i tu je snaga oblikovanja pridošla prirodno, kao u svim slučajevima kad čovek ima šta da kaže!
Ovo s negativom je blog blogova!
Iako...
Ono što te molim jest da promeniš NASLOV POSTA I DA STAVIŠ OVAJ INGENIOZAN NAZIV:
B L A D NJ A K!
To je izistniski dragulj ovoga posta! Nemanja 24.12.2006. 17:10
• Ti Zovi što se Slomom zoveš sjaši s kurca moga z 24.12.2006. 17:14
• Kruži, kruži Nešo kao mačor oko vruće kaše. Evo boldovao sam ti Ortegu y Praseta da se ne smoriš mozgajući. Vidiš kako se to kukavičje jaje lijepo uklopilo u današnju priču. Želim da nekako uključite i Alemku u roman, to je lik s kojim smo Izgnanik, Igra i ja dogurali do 15. glave. Šteta da se baci.
Dodajem i Bladnjak, vidim da onaj prethodni nije bio dovoljno krvav.
P.S.
Javio se Izgnanik i rekao da bismo se večeras mogli okupiti na patologiji, lagano pijuckati probrana vina i svetkovati. Markiz de ga Sad 24.12.2006. 17:28
• Lečeni, odlično si se sjetio da pišeš roman o baki. To je iznimno zanimljivo, a i tematski se uklapa u program Markiževe stranke - klasicizam bez romantičarskih ekscesa. Jer staricu više i ne mogu prati neke velike emocije, weltschmerz i slične pizdomaterine. Samo joj valja prati dupe koje ne može sama obrisati zbog artritisa. Uzmi u obzir i da su pelene za inkontinenciju skupe i stoga nema uzvišenih mirisa u njezinom skromnom sobičku, koji bi krasili budoar jednog Byrona. Baka 24.12.2006. 17:28
• Baka: prva je to uvela Zrile-Debile! Ona je tak pametna da neke pojmove valja poboldati koliko su joj pametni izgledali kad je pisala te svoje pravopisnokorektne dnevnike jedne suvišne neuroze.
DEDA LEČENI: Nemoj ti sad da misliš da sam ja neka jajara, ali, znaš kako je: skoči do moga bloga, pozz, kiss, i videćeš da ima šta već da se vidi: sve je tu na jednom mestu, pastano, i svaka ovdašnja zajebancija - a dopustiće, i moje ini doprinosit na 45 lines i JL-u: jugoslavenskom leksigografskom...tu su sabrani I DOBROTOM MARKIZA, pa tako, Lečeni, nema tu zle krvi i zavisti: kao što je Kizza sasao moju veličanstvenu zajebamciju s Valentom i Nikolinom, tako mu se ja odužujem ovim okolobožićnim nastojanjima da ovde bude cyber-polnoćka, i da ste neki jebači, oko pola 12 svi bi visila na Patologiji i špricali parem desetinu mojih prinosa, ma koliko to bilo nemoguće. Jebemu, pa kad je i Igra ubacio u četvrtu, onda je jasno da se ovde nešto opasno kuha. Nego:
1. Svako za sada neka uzme jedno podlavlje. Ima ih vala 33 pa ima mesta za sve. Onda će da se menjamo: ja ću da dodam nešto na tvom tekstu, ti na Igrinom - kao što sam ja ubacio žabu da se pretvori u princa u jednom polutotalu, objektivno, a ne kao izraz Kir Kirilove subjetivne vizije, što je čisti ekspresionistički prosede na tragu Kabineta Dr.Caligarija! - Igra na Markizovom, Kizza na mom - he, he... puste božićne želje, ali, da se krivo ne shvati: evo, mogu da preformulišem: Kad si Kizza zadnji puta šetao Namom? ahahaha...koji štos, ah, famos... - i tako. To se onda zove intersubjektivnost, impersonalnost itd. Još kad uključimo upliv svetoga duha, to će biti zaista APOKRIFNI BLADNJAK!
A evo, budući da sam ja ovde najpametniji, kako će i sveti Duh da interveniše i da svi skupa budemo in- spirirani, in špiritu, daklem samo pisari, beležnici, njegova diktanda, a ne pisci: lepo će da se javi imanentno mediju, kao DEUS EX MACHINA! Kako sad to?
E, pa blesani, MACHINA je, jasno, PC, KOMPJUTOR. Znate onu divnu mantru koja oslikava neurozu per definitionem: PC IS A SOLUTION WITHOUT A PROBLEM! To je definicija histerične situacije po definiciji, kako već u pogovoru Patološkom narcisu tumači Slavoj Ž., div iz Ljubljane, a njemu je za verovati, kad se histerije smatra.
Još nešto - videste li vi DA MI OVDE IZMISLISMO JEDAN NOV JEZIK: DOMALO će svi da pišu nekim bastardom zerbokaotiše šprahe, i tu može da pucamo na regionalizam, multi-kulti, pa da dobijemo strane sponzore, svetla međunarodnog monitoringa, nije to bezveze!
Dakle, machina je personal computer, a deus je NADOSOBAN komputer, to je INTERNET kao takav, BLOG kao medij: on će osobn, kao DRAGI BLOG, čista formalna mogućnost ispisivanja teksta, da izbije na površinu teksta kao onaj divan primer na devedesetim stranama Hazarskoga rečnica neverovatnog, escherovskog, paradoksalnog Tatoo-a: jedan lik ima tatoo na kojemu je opisana bitka čiji ishod je nepoznat jer je tatoo oštećen ožiljkom zadobijenim u toj bitci! A vrtoglavice, a loopa! Jebači, tako će i ovde DRAGI BLOG da intrerveniše u događaje na prosto strukturalan način - kako, e, o tom, potom!
Za Badnjak vam šaljem divan esej u kojemu se tumači to čudo od Tatoo-a, kao i ona korporealna anksionznost o kojoj sam vam govorio.
IGRA, OSTAVI MI neku mail adresu na nigdjezemska@yahoo.com Nemanja 24.12.2006. 17:31
• Stvano, moj greh! Nisam prepozno! Igra, jesi ti znao ovo za Ortegu y Gazettu de lo Sport?
Jebiga, a predstavljao sam ga publici! Ona predavanja koja su digla na noge ceo Madrid. Nema veze, ja sam čovek koji ume da prizna kad nešto ne zna, dapače, ja volim da pitam: A što je ovo? Zato i jesam tako pametan.
Nego, Kizzo, podudariše nam se misli. I ja mislim da je red da proslavimo Badnje veče na Patologiji. Nemanja 24.12.2006. 17:35
• DRUGARI!
Imate POKLON ZA BLADNJAK i BLOŽIĆ na mome blogu!
Kopirajte si tekst gospođe Hayles, jer zaista ga treba pročitati.
Sretan Bložić!
P.S.
Evo, ti KIZZA Bladnjak, ja Bložić, i nakako smo opet bratski sve doterali do savršenstva.
Saću da ti kažem nešto što će da te razneži: u protekloj godini jedna od najboljih stvari koja mi se desila jeste što sam stekao novoga drugara. Tebe, naravno. Sve najbolje tvom malom sinčiću, tvojoj dobroj ženici koja te voli i trpi, i, stari druže, tebi!
Baš sam se raznežeo. Moram odma nešto da pokaram.
De je Njotočka da joj kičku popasem! Nemanja 24.12.2006. 17:50
• SAĆU JA OPET OVDE DA KAŽEM KONAČNU REČ, JER JA SAM OVDE ŠEŠELJ, NAJAČI I NAJPAMETNIJI: OVO JE DAKLE KONAČNA REČ O KLASICIZMU vs. ROMANTIZMA:
1. Prvo, neću da čujem da se raspravlja o klasicizmu i romantizmu kao stilskim epohama, epizodama u večnom kratanju duha do samoga sebe, poglavljima istorije književnosti ili lepih umetnosti etc.! To je za pelivane i sićardžije! Ako ćemo to da rešimo, ima da KLASICIZAM i ROMANTIZAM promišljamo kao Hocke MANIRIZAM: kao formu mentis! Ispod te razine možete da mi pušite kurac. Kao što je Villiers kazao: Ljudi se dele na dve skupine: na romantične i glupane! O tome valja razmisliti.
2. Cela je spika pogrešna: nazor na stvaralaštvo, u onom bitnom smislu: mimesu prakse, pri čemu bi sama praksa bila već shvećena mimetički, kao nasljedovanje samodjelatne biti PRIRODE ljudskim stvaralaštvom, dakel to jedino korektno razumjevanje i POIESISA I FISISA, koje bi u slučaju KLASICIZMA za ulitima ratio stvaralaštva uzimalo sam ratio, dakle RAZUM, a u slučaju ROMANTIZMA iracionalnu MUZU, pri čemu bi umentik kao na-danut bio uvek in-spiriran, samo pisar Duha, kako se zeza Borges, Duh je već puno put u povesti umetnosti izložio na ovaj ili sličan način. Pogreška bi dakle bila u naivnom verovanju da bi umetničkom stvaralaštvu/proizvodnji izvor imao biti ili ono RACIONALNO ili ono IRACIONALNO; prvo bi bilo jamstvo VOLJNOG čovekovog stvaralaštva, umetnosti kao SLOBODNOG čina, štoviše, čina OSLOBOĐENJA (VIDI MARX: igra vs. otuđeni rad), dočim bi drugo od umetnika stvarano Izabranika, ali ipak nesvojevoljnog medijatora između ovog i onog sveta, ma što to onaj svet bio: u najboljem vidu, SVET IDEJA koje onda sjeje u OSJETILNOSTI! U posljednjem slučaju reč je o ROMANTIZMU u čistom obliku: o romantizmu klasičnog njemačkog idealizma. Tu je Roma + Antika metafizička ČEŽNJA ZA HEIMATOM, za zagubljenim izvornim zavičajem! Odale bitno utopijski karakter romantizma. (Nije čudno da je Schelling umetnost stavio na vrh trijade, jer, već je sve kod Kanta slutilo na takav rasplet: ta, pitanje je transcendentalne apercepcije u konačnici razrešivo jedino umetničkom proizvodnjom.)
Laž ove dileme razum ili muza, racionalno ili iracionalno, da profaniram sve gore rečeno, a da vi lakše pratite stvari, nije u njenoj ideološkoj lažnosti, ili arbitrarnosti samog para opreke: razum-muza! Laž je ove dileme u njenom postojanju: dileme, naime, nema! Evo kako!
3. Poe, kao romantičar, piše briljantu ironiju naslovljenu "Filozofija kompozicije", u kojoj pseudoznanstvenom preciznošću persiflira KLASICISTIČKI PROSEDE razumske poetske procedure: Never more je, kao biva, nadošlo čisto logično, izborm slova M i R, koja imaju naročita akustička i ina svojstva, a uz o....ma nemojte me Edgare jebat, prosil bi vas!
Dakle, već je Poe prokaza svu besmislenost te navodne opreke: on, kao romantičar, zagovara klasicistiku poetiku! Ha, ha...A romantičari Njemačke, kaj po tekama Tibingena pišu hen kai pan, bivaju najumniji sljudi svijeta: Hegel, Schelling, Horderlin; o hajdelberškom romantizmu mogli bi zasebno, ne!?
4. Zato, svako pametan, ima da od danas pretpostavi jednu SEPARATNU INTELIGENCIJU - nije moj izum, nažalost - na kojoj, ako i kad mislimo, participiramo. Ovim elegantnim neoplatoničkim potezom amalgamiram klasicizam i romantizam u jedno: kao klasicist, spašavam PAMET (da ne cepidlačim o razlikama uma i razuma, Igra sorry), a kao romatičar, spašavam LUDOST, u rasponu od manirističke mahnitosti, pa do ludizma današnje, light umentosti! Ovaj moment MAHNITOSTI presudan je za razumevanje cele stvari: pogledajte samo kako mi mahnitamo! Jebači svih epoza radili su isto: stari Mikaađelek kao i Arčimboldo, dečki iz Ferare stoljeće pre kao i Chris Mars, recimo, u današnjoj Ameriki (namerno biram taj primer), orfici, pa ako se hoće: sam Heraklit Mračni i cela mati Helada zaigrana oko raznih misterija eleuzinskih, delfskih, ovih i onih, srednji vek što se kreše destilatom pljesni hleba i slika kroz kićicu H.Boša cijeli jedan Mundus Inversus a na zapadnim zidovima i izlazu iz desetak tisuća crkava romanike i gotike cijeli fantazmagorični bestijarij demona, besova i zloduha, koji čak izlaze van,ne samo na lunetama timpana već i na trimu pokojega ulaza u crkvu, renesansa i barok od Pika Mirandole, Marsilia Ficina pa do Bruna, Newtona i svih ostalih jebača koji su na svaki tom fizike dodali po tri u raspravi s Agrippom, dakle mistike, itd.itd.: o 20. stoljeću kao posve iracionalnom, treba li uopće govoriti? A srednji je vek spram 19.stoljeća Vegas spram sprskih sela u današnjoj Lici!
Nema umetnosti bez igre, nema igre bez pravila!
Nema umetnosti bez pameti, ni istinske mudrosti bez ludosti!
Dilema je lažna: laž je da dilema postoji!
Also sprach Nemanja! Nemanja 24.12.2006. 18:34
• A kao raspop i netko tko je okusio malo teologije, evo, u ovo Božićno vrijeme, a na tragu rasprave o mahnitosti i ludosti, da stvar zabetoniram Biblijskim autoritetom; dakle, braćo u Kristu/Hristu, sam je Bog na našoj strani, jer - tu neka mi pomognu Igra i ona Bićarka, jer težak je tu jedan grčki glagol kojime se kaže da je bog "izludio" mudrost svijeta - mudrost je mudrih pičkin dim za Ludost križa, pa, kad je već tome tako, evo, s Božjim dahom (ruah, op.ja) u naša jedra, Sejling tu d Bizantinum, u izvedbi Prvih Korinćana, jebem li i njih da ih jebem:
1:18 Uistinu, besjeda o križu ludost je onima koji propadaju, a nama spašenicima sila je Božja. (Logos kao dinamis, za one pažljivije i upućene u nijanse...)
1:19 Ta pisano je: Upropastit ću mudrost mudrih, i odbacit ću umnost umnih. (tu je taj jebeni glagol, mislim nekako enmoranen, nemam prezentan grčki izvornik...)
1:20 Gdje je mudrac? Gdje je književnik? Gdje je istraživač ovoga svijeta? Zar ne izludi Bog mudrost svijeta?
1:21 Doista, kad svijet u mudrosti Božjoj Boga ne upozna mudrošću, svidjelo se Bogu ludošću propovijedanja spasiti vjernike.
1:22 Jer i Židovi znake ištu i Grci mudrost traže,
1:23 a mi propovijedamo Krista raspetoga: Židovima sablazan, poganima ludost,1:24 pozvanima pak - i Židovima i Grcima - Krista, Božju snagu i Božju mudrost.
(Ovo moram da tumačim: Židovima je sablazan - skandalon - da bi bog bio ponižen do Križa, raspeća: sramnog instrumenta muke, patnje i smrti; to je semitskom duhu jednostavno neprihvaljiv koncept! Paganima, a misli se na jebače stoike, i, možda epikurejce, kao i na cijeli grčki misaoni background, ludost je da bi bog - umro! To je pak njizi za popizdit od ludila! Oni su ovu poslanicu igrali u vodviljima, kao odličan humoristički tekst, nešto kao Runjićevo Kazalište u kući!)
1:25 Jer ludo Božje mudrije je od ljudi i slabo Božje jače je od ljudi.
1:26 Ta gledajte, braćo, sebe, pozvane: nema mnogo mudrih po tijelu, nema mnogo snažnih, nema mnogo plemenitih.
1:27 Nego lude svijeta izabra Bog da posrami mudre, i slabe svijeta izabra Bog da posrami jake;
1:28 i neplemenite svijeta i prezrene izabra Bog, i ono što nije, da uništi ono što jest,
1:29 da se nijedan smrtnik ne bi hvalio pred Bogom.
1:30 Od njega je da vi jeste u Kristu Isusu, koji nama posta mudrost od Boga, i pravednost, i posvećenje, i otkupljenje,
1:31 da bude kako je pisano: Tko se hvali, u Gospodu neka se hvali.
Ja mislim da bism ovo trebali ubaciti u Manifest, koji će biti zadnji manifest, kako sam već dolje objasnio! Nemanja 24.12.2006. 19:01
• ... dragi moji, evo i drugog dela onog u dva navrata osujecenog posta od nocas. kada bi barem imali kakve golube-psihonoshe, pa da ne moramo da se nosimo sa ovim mashinama- koje u poslednje cenim kao dostojne protivnike.
sve
dakle, evo i mojih zuljeva da vam priteknu u pomoc.
nacrt romana drzim za usud chije bi hrabro ostvarenje bilo namenjeno iskljuchivo ugodjaju i prehrani najvecih duhova nasheg govornog podruchja - dakle geografskog obima mishljenja.
bacimo se na samu srz ovog golema u izgledu (moguceg).
chovek ne moze da bude- bog ne moze postati chovek - i samo u ovoj nemoci chovek moze da se oseca bozanski, a bog ljudski;
odeljujuca opna izmedju imanetnih sudbonosnosti choveka i boga najtanja je upravo na ovom mestu obostrane nemoci, koje jedino udruzene uspevaju da budu ono shto nisu.
pali andjeo, koji po pravilu jebe jeza u ledja na zemlji dosade i pojavnosti,
sa uvek novom u nizu nedovrshivih Objava, u vechnom krugu ponavljanja (jer ko jednom udje izlaska mu vishe nema); poslanik koji u svojoj vernosti gospodaru i revnosti dolichnom svojem redu, sa djavolom doslednoschu pokushava da obavi inicijaciju Objave, ischezlu zajedno sa bogom da je vishe nema, sa bogom koji je josh i pre samog anjelovog otprema i odlozenog prispeca na zemlju i sam nespretno aterirao na istu odrekavshi se vrhovnog svojeg bozjeg preimucstva da NIJE Chovek, slomivshi tom priliko vrat i rebra da bi postao olichenje ubogog zemaljskog - sto mu se i pored svih peripetija dojmi (zapravo nije siguran, kao choveka izjeda ga crv sumnje) i zbog sada svojih ljudskih cudi gordosti i ponosa ne dozvoljava bivshem izaslaniku da odahne dushom i da shvati; mada neguje i vrcavu samilost prema njemu zbog kojeg ischitava sve njegove pokushaje Objave chesto na ivici odavanje svoje infrenalne tajne.
izaslanik za to vreme-vecnost menja oblike, traga za praObjavom i pokushava povremeno da stupi u kontakt sa sada samo nalogodavcem, nekada voljenim gospod bogom; ne uspevshi da ga pronadje, i dalje veran i revnosan, uzdize ga povremeno apologijama i palimpsestima odsustva Objave (tu bi mogao da se pojavljuje u duhu i telu gnevnih pravednika luthera (ili kinga) ili tome akvinskog, mada ima tu i daha kafkijanskog mehanichkog poshtenjaka);
u drugim, pak, oblichjima i vremenima-vechnosti razdiru ga bes i mrznja prema ischezlom, chija mu sveprisutna sablast hara i pljachka snove, trujuci mu srce otrovom koji sobom nosi, u ovom sluchaju pravednih gnevnika nietsczhea ili artauda .....
ovog puta mi je izlaganje jadno omanulo, ali eto , shta je tu je.
i da, nemanja - shdrakula[blockquote][/blockquote]yahoo.com
markize, danashnji post je mocan. mrachna homologija 24.12.2006. 19:25
• GOSPODO, otpočelo je. Hrvatsko gledaj, stiže, kraj svih krajeva borhesovština nakon borhesa, ovime što se danas spremaju napraviti tri jahača bit će uništen svaki život u literaturi, mi smo omega. DO SAMOG NAZAREĆANINOVG RODJENJA MI ĆEMO NAPISATI TOČNO 999 KOMENTARA I TAKO ODVEZATI ZVJER KOJA ĆE ODMAh BITI RASPORENA, a mi zapamćeni kao oni koji su tome doprinjeli. Ja sam se kao što vidite već lagano nakresao kanadskog viskija, uložio sam u njega 80 kuna. Zagreb će se danas u ponoć zatresti, rtl televizija pljuje na nazarećaninov rođendan. Igor mandić doma peče sa ženom ćurkicu na rimski način po receptu dobcenom od veljka baraberija, nakon toga će se nakon dewset godina ponovo iskarati sa ženom. bit će to mučna jebačina oboje neće moći svršiti satima, spolovila će biti odurno i suho izranjavana, mnogo će se toga noćas desiti nad zagrebom, liječeni ustaj, piju li ti vuci sa izvora vodu. Komentari će sad krenut dok ne dostignu svoju brojku 999, a onda ćemo vidjet što će se dogodit, ovo još nije viđeno, ovo je kraj svega, nakon ovog literatura više ne postoji, samo će još jergović pisati svoje božićne novelete u stilu ivana aralice, a kraj će već biti iza njega, jedino što on to neće znati. Bulić će prebrzo glodati kost od patke koju je kupio s bonom od foirme u konzumu i onako napušen i gladan zahliknut će se u pola žderanja. Dkle i taj segment blogovske književnosti bit će svršen. NOĆ DOGADAJA, noć nedogađaja. Prizivamo beketa, prizivamo i pozivamo IZGNANIK 24.12.2006. 20:07
• Nemanjo, ja se sa svim slažem. Neka pejsta ko šta hoće i gde. Svratio sam ti na blog. Neka on bude retorta, jebe mi se. Ja nemam snage za toliko opsežne zahvate. I još moram da pročitam esej na engleskom a Badnjak je i polako pijem pivo saću i viski... Tulum, mlada žena, koja je zgrožena činjenicom da iznosim našu krivotvorenu intimu u blogosferu, dete, uživancija, i još crnogorski prozaici pod krevetom. lečenipravoslavac 24.12.2006. 20:21
• Baka je pojela žgance s kiselim vrhnjem. Idem sad da je usnimim za novi komentar. Pazi sad, evo krećem, bor svetluca, pas laje, idem prije toga na vece a i ženi moram da oljuštim bajame. lečenipravoslavac 24.12.2006. 20:24
• Bakina bladnjačka paranoja:
"Još za vrime našega dede bilo je lipo, ljudi su se slagali, delali su, a danas mladi samo kradu, po hiži it pa ukrast kadi kaj je, i dobro. Namirit se na ovakvu sirotinju staru. Ne verujem nikome niš kaj idu u hižu moju. Pa se ja maknem a oni obare novce. Ali ne smim se jadit jer onda budu mi još i veće zlo delali. To je sve ludo. Možeš svašta mislit ali opet... lečenipravoslavac 24.12.2006. 20:38
• oVO MI SVE POČINJE BAZDIT NA QURUMAŠKE SPIKE. ODLAZI SVE U KURAC PREUZELI SMO NA SEBE PRETEŽAK ZADATAK, A ZAPRAVO SMO JADNICI KOJI SMRDIMO SA SVOJIM OBITELJIMA I POZNANICIMA I SJEDAMO POVREMENO ZA KOMPOVE, MA KOJI JAD SVI ĆE NAM SE SMIJAT SUTRA, IDEM PO JOŠ JEDAN VISKI MOŽDA ME DIGNE, PADAM KO FABRIJEV KURAC U SUOČENJU SA POLUCIJOM STAMAĆ IZGNANIK 24.12.2006. 20:42
• Devetsto devedeset i devet komentara za druga budućeg predsednika. Zamislite vi to, dragi kolege, mi ovde prisutni poznajemo barem dva tipa, relativno mlada ili još mlađa, koji će jednom da postanu predsednici republike. Bilo bi lepo sprečiti kojeg. Ja sam za to da predsednik uvek bude biran na lotu. Evo recimo, moja Baka, ona bi bila idealan predsednik. Stara je, mudra, paranoična, zna Sveto pismo (Santa Scrittura) napamet, obožava tv programe, ništa ne čuje, ne vidi, ima odličan apetit, lako uspostavlja kontakte, nije dosad propustila ni jedne izbore, zove policiju, kad je kriza, dvaput dnevno, nema ništa protiv diktature, ima poseban sustav zaključavanja za svoj kabinet, ima vlastitu kuću s nesređenim papirima, neprestano je u pokretu, dnevno po triput ode da kupi naranče, i za Badnjak, precizno ogovara najbliže suradnike i brine se o javnoj potrošnji. lečenipravoslavac 24.12.2006. 20:48
• U, Igra, jebo ga ti: na sam BOŽIĆ TI USTVRDIŠ da Bog ne može postati čovjek, i tako, usput, sjebaš svo kršćanstvo, temeljno, u osnovu, onako: baš u srce dogme!
Čudno!
A što je s onim Vjerovanjem:
Vjerujem u jednoga Boga, Oca svemogućega,
Stvoritelja neba i zemlje,
svega vidljivoga i nevidljivoga.
I u jednoga Gospodina Isusa Krista,
jedinorođenoga Sina Božjega.
Rođenog od Oca prije svih vjekova.
Boga od Boga, svjetlo od svjetla,
pravoga Boga od pravoga Boga.
Rođena, ne stvorena,
istobitna s Ocem,
po kome je sve stvoreno Nemanja 24.12.2006. 20:52
• Dragi moji patolozi, zahvaljujem na dobrim željama i uzvraćam istom mjerom (mjera za mjeru, šejkspirovski rečeno)
Nemanja nemoj tako doslovno shvaćati Igru, on ima veoma istančan smisao za crni humor. To sam shvatio onomad kad sam ga maltretirao prije upoznavanja.
Pridružujem vam se oko ponoći kao pravi vampir, budite vrijedni. Markiz de ga Sad 24.12.2006. 21:12
• žELIO BIH DA OVU VEČER IPAK PROVEDEMO U KRŠĆANSKOM DUHU. jA ĆU PEJSTAT ODABRANE PJESME NIKOLE ŠOPA gusku. Igra zašto ne vjeruješ u stvoritelja zar nije netko rekao da je nepobožan pjesnik kreten, a ti si pjesnik. Na ovu badnju veče pozvao sam MIRJANU MIOČINOVIĆ DA MI SE PRIDRUŽI U MOM SKROMNOM STANU, ŽELIO BIH NA NJEZINU TIJELU ŠNJOFATI OSTATKE DANILA KIŠA. nE znam hoće li se odazvati. Osječam da će nam se nemanja u dikensovskom duhu uskoro kroz pola sata javiti s nekom božićnom pričom u kojoj će akteri biti stvarni likovi, a sve će djelovati katarzično i vjernički. Martkiže nije valjda da si baš sad našao jebati. Zar te uzbuđuju ovakvi svečani trenuci, pseto pohotno IZGNANIK 24.12.2006. 21:12
• ne Izgnaniče, ne, ja volim drkati na Bladnjak, o kako volim drkati Markiz de ga Sad 24.12.2006. 21:23
• @IZGNANIK: Ma idi u krasan kuratz! Prvo, znam Kvorumaše, upravo sam pričao s onime koji je napisao Remu, nenaoružanom i bezopasnom: Koji si ti kurac čovječe..., pa su mu svi fini dečki jako zamjerili, no, nema to veze s njizi: Oni se ne znaju logirati, ej, čovječe, kaj briješ, ono, mislim starno si u krucu, kuiš, čovječe...
Daj, odi na tulac, nekaj popij, jer, vidiš da ti mamurluk fura bediške: jebote, ti si trijezan kao ja na meskalinu: ja mislim da mogu preletjeti krov štale u selu našeg Lečenog, a ti misliš da sve postaje opasno ozbiljno! Ti boluješ od erektilne disfunkcije, vidim ja to: sve je dobro dok drkamo o pičkama, ali, čim treba nekaj pokarat, Isus ti bog, stari, kaj ti je, čovječe, mislim ono, kaj ti briješ, ejjj, zbiljam koja brija, čovjeeeečeee, ej....
@Lečeni: UNESI MALO ŽIVOSTI U TU IDILU: baka, žena, crnogorski prozaici, purica...Recimo, neka ženica čita prozaike, a ti s bakicom opali spikicu o sedmom božjem atributu! Nemanja 24.12.2006. 21:23
• kreni s pejstanjem dopa, izgnaniče, ovakvim tempom nikad nećemo stići do hiljadarke. Manistra 24.12.2006. 21:31
• @Izgnanik: aaaaaaaarrghhh...da Nikole Šopa gusku! aaaaa...pao sam sa stolice. A pjevat će nam Palagruža Pospiš-Baldani, za mir i dobro je zaduženj Budalaj lama, na majicama je Che Guevara na kartama, ja telki je Inter : Milan Bandić, na stolu Že Min Ži Baobab, tekmu komentira Zvonimir Jure i Boban...aaaaaa...koje fore, čovječe, ej, koja brija, eeeejj.. Nemanja 24.12.2006. 21:36
• Koji je ovo kurac: shdrakula[blockquote][/blockquote]yahoo.com
Kako dakle glasi Igrina adresa?
shdrkula@yahoo.com
ili
nekako drukčije? Nemanja 24.12.2006. 21:39
• Manistra, ljubavi, nema tvoj broj pa ti ovako želim svako dobro za rođenje Isukrstovo! Neka ti krava ima dobru travicu, magarac v štalici neka tjera šalicu, a sveta obitelj neka ti iluminira sve mračne zakutke duše da ti rasvjetli sve nepoznanice i bude ti sve jasno kao u po bijela dana, i to najduljeg u godini, dakle na Ivanje.
Znam da je ovo malo čudna čestitka, ali, velim, nemam tvoj broj. Puno sam bolji at live. Nemanja 24.12.2006. 21:42
• Oh, pojavila se manistra i sam zbilja erektivno disfunkcionalan, poslušo sam savjet i popio još koji viski, ali ovaj manistrin ulet izbacio me iz prvotne namjere sad se moram prestruktuirat ko nagužena vojska, ne znam zašto sam spomenuo quorumaše, valjda zato što mi je lečeni doimao prezadubljeno u svoju prozu a mislio sam da vas prijatelji nigde nema, da ćerećite svoje purice s obiteljima, a ono svi ste ovde kao suncokretova prna, ne znam što sad da pišem., plašim se blasfemija na ovaj dan. Ovo da quorumaši ne znaju doć na internet je prejebena opaska, lagano me katarzirala. IDEM PO još jedan viski jer sam se kao malo sledio moram nešto smislit, i želio bi nagurat do to999 komentara. Ja sam depešovac, pustili su depešovce i idem sad malo mahat glavom. Možda se zaletim do jabuke rujana i ekipa su tamo, možda se fakat zaletim tamo, ima ko će me vozit. Želim plesat s rujiniranom đeger na depešovce, ne idem sad po viski. Lečeni izgleda mora stavljat navrhnjak na bor. Ne znam zašto se u svom pismu pohvalio da mu je žena vrlo mlada. Razmišljat ću malo i o tome, inače i ja sam quorumaš. Od mičanovića još imam teglicu meda od njegovih iz Gunje. GUNJA AHHHA-AHHHAAAAA. nISAM SNOB, ALI MISLIM.... IZGNANIK 24.12.2006. 21:50
• nemanja, ti si moj broj, ko što kaže popularna pjesma. ja baš slušam driving home for christmas i mislim kako je to baš prikladno (radujte se narodi kad čujete bas) jer iz kuhinje mirišu fritule i obitelj, nazdravljamo koječemu domaćom orahovicom (a vi ste, kao, trijezni?!), evo, mama mi kaže da je neprimjereno što se svako malo zaletavam do kompa (kao jarić u vime) da čeknem šta je nova, neću više, pusa pusa Manistra 24.12.2006. 21:51
• Izgnanik, sorry, ja zaista ne znam kako se dođe do Kršćanskog duha. Ne znam zašto si htio da ovu noć provedemo baš u "Kršćanskom duhu", kad smo mogli "Westinu" kao svake godine, ali, evo, škvadro, ako netko zna put, neka mi javi. Nemanja 24.12.2006. 21:52
• Manistra, jesi li pripremila jaslice? Nemanja 24.12.2006. 21:52
• jel to ono s prhkim tijestom i grožđicama? Manistra 24.12.2006. 21:56
• Čuj, Izgnani, znam ja kako ćemo nagurati do 999, ili barem ako dubimo na glavi - dobro, u TRI PIČKE MATERINE, AKO TREBA MOŽEMO I KOMP OKRENUTI!!!!:
Evo, kako, idemo započeti poglavlje u kojemu Kir Kiril sretne pjesnika i humanistu Slavka Mihalića na vratima DKH. Ti izaberi hoćeš li biti Kir Kiril ili Mihalić.
Važno je kazati da je ovo zaista novatorija: Izgnanik i ja ćemo GLUMITI nepostojeće/još-ne-napisane likove, tj. oni će biti napisani tako da mi GLUMIMO kao da su dijalozi već napisani, dočim će improvizirani dijalozi, istom postati taj tekst koji samoga sebe pretpostavlja.
Igra, primjeti molim te da u svakom segmentu moga prosedea valda to načelu CAUSA SUI: sada i DIJALOGOS sebe stvara ne iz Ničega, nego, kao pauk o vlastitoj niti, ide ravno do bezdana - STVARE SE NI IZ ČEGA, nego: IZ SEBE SAMOGA!
Jasno, to je toliko genijalno objašnjenje da je svaki dijalog suvišan, tako da neva veze što će biti isprazan i neduhovit; to nam je i cilj, kako ne bismo odvratili pažnju od ove vrhunaravne forme.
Još jedna opaska psihologijske naravi: očito, Izgnanik i ja pokušavamo posuditi Glas nepostojećim likovima, nekom pramotivu likova, čistoj predodžbi o njima: čistoj INSPIRACIJI. Dakle, mi glumimo PRALIKOVE, ili, ako se hoće MI glumimo da likova IMA, te sama gluma/maska postaje lik. TO je sve JAKO KOMPLIIRANO, i zato nas nemojte više jebat! Jer, tuj očito nje riječ o psihologizaciji, nego o para-psihologiji: mi glumimo kao da naši likovi imaju nekakvu duševnost, ali, budući da ih još nema, nego tek nastaju, mi se pretvaramo kao da ta psiha jest, iako zapravo nije. Nemojte se zato čuditi ako u dušama i u dramaturgiji zaigra deus ex machnia u obliku sudden choices: čitajte Hockea, sve će vam biti jasno! Čista dramaturgija prvog dijela Romea i Julije; manirizam, dakle. Naše osobnosti postaju LIKOVI KIRILA I SLAVKA, a njihove novonastale persone postaju odraz stvarnih ljudi!
Molim da to LEČENI OBRADI KAO DRAMATURG I KRITIK: po prvi puta u povijesti civilizacije LIKOVI GLUME GLUMCE, ali ne tako da u drami imamo lik glumca, nego ovdje LIKOVI Kira i Mihalića igraju Izgnanika i mene, budući da su inače ljudi bez duše, kao što završava Eco jedan svoj i opet maniristički roman - onaj pun kočeta, od naslova nadalje. Nemanja 24.12.2006. 22:10
• ... alegorija je uvek gluplja od autora samog. metafora je, u principu, trebalo bi da bude mudrija.
vidim da se polako oprashtam(o) od metafore (entropije) ne bi li se priklonili kurvinski glupoj alegoriji.
ipak je kljucahjuca zamisao nemanjine konstrukcije odvec glomazan zalogaj kojeg se mora temeljno sazvakati, prezivati i, onda, tek onda ispljunuti.
za rodjene psihologe, dakle one do koske prozete i odane iskljuchivo "stvarima vishim" ne bi mozda odgovarao zadah i mraz ove patologije, ali bi verovatno zbog dobrih izgleda na ulov zrtvovao guzicu gorepomenutoj intelektualnoj savesti.
chak i da verujete u telo i krv kristovu - zar morate, bre, da me zajebavate posvecenog?!
pticharu, ne znam odakle ti ideja da sam JA pesnik, ali pod ovim okolnostima odbijam isti da budem, chak iako zbog toga ne mrem (hr.) biti.
+
"ja je neko drugi"
ps. pynchon je nedavno objavio pet u nizu chudovishnih romana. Against the day obuhvata 1092. strane, a pisan je, verujem, dugo.
preporuchujem vam shalicu emocionalne ambivalencije i dugi odmor od knjizevnosti (web-simulator smeha dolazi na ovo mestu, ali ja ga neccu sigurno koristiti. JA ne.) mrachna homologija 24.12.2006. 22:13
• knčeta, concetto, u kurac! Nemanja 24.12.2006. 22:22
• ISPADAM iz igre, imao sam prevelke apetite, idem se naroljat, nemrem više balansirat između kompa i cuge, djelujem ovima prebolesno, jebi ga. čestit božić. do nekog drugog dana, a i mute mis se slova, ispadam IZGNANIK 24.12.2006. 22:24
• evo me, uspio sam malo pobjeći od bičevanja mrtvog ždrjebeta
idem mu sad zabiti mamuze u slabine
ihaaaaaaaaaaaaaa konjiću! Markiz de ga Sad 24.12.2006. 22:25
• gle, na telki je Bonaventura Duda, mislio sam da je Dean
ha, ha, ha, ha... Markiz de ga Sad 24.12.2006. 22:29
• Igra, pet u nizu ili peti u nizu?
Zapravo, to mu je šesti roman. Upravo sam ga naručio.
Reci, jesi li ti čitao Dahlquista, The Glass Books of the Dream Eaters? I, propadaš li možda kultu House of Leaves?
I, jebemu, daj mi objasni taj svoj mail! Koja ti je adresa? Ili mi jednostavno pošalji mail na
nigdjezemska@yahoo.com
Jebote, Igra, što si kompliciran! Nemanja 24.12.2006. 22:40
• IGRA: Ne znam zašto, ali ja nikad nisam podcjenjivao alegoriju. Zapravo, mislim da je Croce
zajebao stvar, tumačeći alegoriju kao Goethe manirizam; s nerazumjevanjem, površno, zapravo pejorativno.
Zapravo, kad razmislim, mislim da su me godine filmske kritike i filmofilstva sklonile alegoriji: ja mislim da je, primjerice, američki film u bitnom alegorijska umjetnost, u najboljem smislu te riječi, i da svaka umjetnost kojoj je obraćati se siromašnima duhom upućena na alegoriju kao na svoju prirodnu saveznicu i element u kojemu se osjeća kao doma: djeca gledaju kako Kapetan Kuka strahuje od Tick Tock the Crocka, a mi znamo da se Kapetn boji vremena (a psiholozi onoga smera koji uvažava činjenicu da je ja netko drugi, znaju i više: krokodil je ili druga smrt ili nekakva kastrativna prijetnja ili tko zna što sve ne).
Ova nagnuća metafori i simbolu, koji su kao neiscrpni i neiscrpivi, znaju biti opasna: ako simbol nije ono što znači, onada je jalovo sredstvo u rukama nemuštih i nedorečenih mistifikatora!
Dat ću ti dva prijera; jedan je alegorijski: Anders za Kafku veli da je alegoričan nepoznatih pojmova! Misli da je to dobar argument za alegoriju, unatoč ovoj bitnoj dimenziji odsutnosti pojma.
Nasuprot toga, Lynch, kojega ja obožavam, često pokazuje da ne razumije naravn vlastita talenta: do te mjere siluje neki motiv-simbol, da ga, u pokušaju da samoga sebe dovede do pojma ili barem jasnoće simbola, svodi upravo na najvulgarniju alegoriku, ono po čemu je alegorija ozloglašena: vuk=pohlepa, npr.! Recimo, titranje svjetala u Lynchovim filmovima jadno je skončalo u susretu Kauboja s redateljem na onom koralu: kad god se događa nekakava spoznaja, jebote, pali se žarulja! Pa to je kao u dječjim stripovima s Paškom ili Pajom Patkom!
Dakle, stari, oprezno s time: jest da je metafora kao naum sigurno utočište i azil ambicije, ali nije tako opasno skočiti u vodu i početnoj ideji navući ruho. Pogotovo ako se to čini iz i za zabavu.
I, da, koji si kurac htio kazati s rečenicom:"za rodjene psihologe, dakle one do koske prozete i odane iskljuchivo "stvarima vishim" ne bi mozda odgovarao zadah i mraz ove patologije, ali bi verovatno zbog dobrih izgleda na ulov zrtvovao guzicu gorepomenutoj intelektualnoj savesti"? Nemanja 24.12.2006. 23:04
• zvončići zvončići zvone cijelu noć, cijelu noč. cojelu noć u kurac ću ti djedo doć. tihha noć, tiha nooć, imam osjećaj za dobru iz čaše loč, AHHA-HHHA -HAA- KAKO SAM DUHOVIT I DOSJETLJIV, SVI TO OVDHE KAŽU, AHHA-HA. IGRA, IGRA ČIGRA IZGNANIK 24.12.2006. 23:04
• JOŠ SAMO 49 KONETARA, AJMO, AJMO IZGNANIK 24.12.2006. 23:06
• Tu se nakotilo toliko teksta da već vidim da mi sleduje multiple orgasm. njetocka 24.12.2006. 23:48
• Ili ovako:
A savage place! as holy and enchanted
As e'er beneath a waning moon was haunted
By woman wailing for her demon lover! njetocka 25.12.2006. 00:09
• a jel znate onu frankovu:
Poludio je kretski bik od orgazma,
a ja, Minotaur,
ponovno sam rodjen,
jedinstven, unikat - samooplodjen,
mislima oca uzdignut, vodjen;
iskliznuo sam iz utrobe paklene majke,
na rogovima su visjeli ostaci crijeva,
pohotno je vristala - nikad djeva. vilenjak 25.12.2006. 00:36
• Pozdrav Many, nadam se da ti je ovaj Božić prošao bez hljebca i Marga. Igra, vrati se i objasni ono s glupom alegorijom. Sad fakat više nisam siguran jesi li ti napisao potpuno sumanuti tekst ili je to možda od vina. Markiz de ga Sad 25.12.2006. 00:37
• MARKIZ: Sad ja tebe ne razumijem: zašto bi se to dvoje isključivalo? Pnapisao je sumanut tekst jer je pijan! A vino je ovdje samo da nas podsjeti na Hőlderlina ili Krista, kao i hljeb.
VILENJAK: A znaš ti onu: Moj stric tvome stricu tura žicu u guzicu!
Prijatelju, čeka te poklon na mome blogu, kao i sve uzvanike ovih svečanosti: ispod malog spomena na Bladnjak, uz ilustracije Marka Ryana i sonet i elegiju Johna Donnea, nalazi se esej koji sam često spominjao, a nigdje drugdje nije dostupan.
NJETOČKA: I, je li pička kič ili nije? Što ćemo? Nemanja 25.12.2006. 00:45
• pička je polni organ koji smrdi Markiz de ga Sad 25.12.2006. 00:47
• mARKIŽE, U PIČKU MILU MATERINU GDJE SI SAD NAŠO TO, KAKO SI BLASFEMIČAN. IZGNANIK 25.12.2006. 00:51
• Nešo bre, čekam ceo bogovetni dan da pohvališ prvu dosjetku u naslovu, a tebe boli uvo. Bladnjak smo apsolvirali, što ćemo sa Pobunom pasa?
Jebo te Benedeto Kroće. Markiz de ga Sad 25.12.2006. 00:54
• Slušaj, znaš kako je, ako niko ne trza na dosetku, biće da i nije nešto: Šta sad s tom Pobunom pasa?
Nego evo ti dosetka: na jebo te Benedeto Kroće, a velim:
-Kroće, ako Benedeto neće!
Ahahhahah....Evo, pitaj Izgnanika je l se pocepo od ludila!
I stvarno si pretero: pa što dezavuiraš rođenu ženu? Nemanja 25.12.2006. 01:00
• Stvarno si lud: ceo dan čekaš da Pobunu masa, koju si prekrsteo u Pobunu pasa odobrim kao uspešnu dosetku! E, jebemu, ostavićete žena zbog neduhovitosti. Onda će reći: neslaganje karaktera! Nemanja 25.12.2006. 01:04
• Buuuuu, nisi ubro Grasseta iz naslova i sad tu meni kenjaš. Drugi put đozle na klun i pažljivo čitati. Markiz de ga Sad 25.12.2006. 01:10
• Nego gdje je Ne-točka? Rekla je da ide ovo pročitati i doživjeti višestruki orgazam, siguran sam da si je već noktom raskrvarila međicu. Markiz de ga Sad 25.12.2006. 01:12
• .. igra koji se ponavlja; ovog puta sa naglaskom na izlishnosti objashnjavnja bilo chega bilo kome.
ko razume, shvatice.
shta sam htio reci uvidjam da je vazno, a da sam pjan-nisam.
zapochnimo stvarima daktilografskog domena : da, nemanja- peti u nizu kiklopskih romana, shto prebivaju po mrachnim pecinama, srazmerno broju ochiju manje pateci od tame ambicije; shto zderu samo zalutale i sluchajno prispele.
ljudska dusha i njene granice,istina neispitane), i uopshte do danas dostignut obim ljudskih unutrashnjih iskustava -visine , dubine i duljine ovih iskustava , chitava dosadashnja odiseja dushe i njene josh neispijene mogucnosti - u tom smislu je ovo bogato lovishte, ili bi barem to moglo biti, za choveka posvecenog chupavoj misiji istrazivanja neopipljivog i nepostojeceg jer naizgled beskrajnog. za vas su ali potrebni chopori gonicha, asistenata i njushkala uopshte.
alegorija je samo sredstvo tuplje od metafore , za mene - a vi kako god zelite.
za povod me ne pitajte.
nakon guste shume neartikulisanosti nastupa> lug homologije 25.12.2006. 02:28
• Želim tebi i tvojoj obitelji sretan miran i blagoslovljen Božić 1NJOFRA 25.12.2006. 11:05
• I to je proslo, pijem kapucino kod susjeda koji u potkosulji ziba sina. smrdi mu ispod pazusa. mislim da bi tako mogao zapoceti jedan realisticki roman. kod roditelja me ceka odojce sa francuskomsalatom koju cu si namazati po guzovima i traziti od mladih bratica da mi to polizu. onda cu ih izjebat u supkove i otic se doma pripremit za radne obaveze. Nemanja, nadam se da imas dobar apetit i da ces mnogo pojesti danas za blagdanskom trpezom, voljeli bi da nam u maniri francuskog novog romana ispises jelovnik. lijeeceni sigurno sad negdje u sumi ide vratit natrag jelku u zemlju koju je grubo iscupao da zadovolji prohtijeve zahtijevne obitelji u kojoj se sve vise osjeca stranac, a tom je uvelike pridonjelo to sto se sve vise utjece pisanju knjizevnosti sto je veoma opasna i po obitelj nepovoljna stvar. strahujem da bi zbog toga mogle trpjeti i njegove obveze oko posla. cestiti bozic svima racingeru upravo jedna stara casna sestra pere noge u limenom lavoru na cijemi je dnu dzepnim nozicem urezano ss IZGNANIK 25.12.2006. 12:58
• http://www.elfyourself.com/?userid=1e4f8aad6359f2fed21b4b1G06122508 Čang Šlang 25.12.2006. 19:33
• NINOČKA NAM ČAGA ZA NOVU GODINU! Nemanja 25.12.2006. 19:34
• Na televiziji je film o Hari Skvoteru ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhhaahh, Hari Skvoter, prejebeno, ahhhhhhhhhhhhhhhhhahhhhhhhhhhhhhaaaaaahhhhhhhhaaaa IZGNANIK 25.12.2006. 20:10
• Nemanja ova Ninočka je prejebena. Kako se to može staviti u post da svi vide? Ne mislim kao link, nego kao pravi božićni filmić. Trebam tehničku pomoć. Izgnaniče ode ti ukurac. Markiz de ga Sad 25.12.2006. 20:17
• Markiz, mrzla pizdo, ne bi ni čestito. Baka 25.12.2006. 20:53
• Bako čestitam, a sad se nagni. Markiz de ga Sad 25.12.2006. 21:16
• Dobro, ali dok me nabijaš, moraš mi govoriti: "Sretan ti Bložić." Baka 25.12.2006. 21:30
• KANCELAR ELF HIMSELF! Nemanja 25.12.2006. 22:51
• Danas, kad se smračilo, odvezao sam Baku na selo da vidi mlađeg brata Fabijana (85), kojeg uvijek zajebava jer je mlađi i jer ima ljubomornu ženu, koja je i na Baku, tako Baka kaže, izrazito ljubomorna. Ja tamo nisam bio jedno petnaest godina pa ne znam gde je to, osim na kojoj cesti. Baka može u toj Božićnoj noći da se orijentira jedino s pomoću visokofrekefentnih vriskova, poput šišmiša. Kuće su osvijetljene, sve jače što dublje ulaziš u selo, milijarde lampica oblikuju sobove, djedice s bradom, niske, kolutove, zmije što grizu vlastit rep, sobove, zvona, i Baka i ja smo lutali od dvorišta do dvorišta. Oko sata, ne dulje. Ona je vriskala svako toliko "zalutali smo" a ja sam bio kuler. Brat je isto nagluh, pati, navlas kao Baka, od manije hodanja bilo kamo. Budući da je muško, on ne ide samo u crkvu, na groblje i u Mercator (Baka je jučer do podneva već bila triput bila skoknula koji kilometar da kupi naranče i svaki put ih je kupila), nego i na političke skupove. Nedavno su mu odrezali prst na nozi pa je, za oporavak, zavjetno pješačio u Škabrnju noseći poster Ante Gotovine. Brat jako viče, glasnije od Bake pa mi je njihov susret protekao dinamično. Baka mi nije vjerovala da pijem sok na razrjeđivanje, pa je kušala ekstrakt bez vode. Pocuclala je pola čaše. Liker, rekla je škiljeći izazovno u mene. Sretno smo se vratili u civilizaciju, uz Kupu, preko polja obavijenih maglom, po kojima i dan danas jezdi Stipica Radić na debeloj kobili kojoj su zbog visokog šećera odrezali grivu. lečenipravoslavac 25.12.2006. 23:46
• Budući da mnogo hoda i uvijek je svježa, Baka puno i jede. Za Božić je pojela: žgance i kiselo vrhnje za doručak, onda je nakon mise i groblja svratila nama, gdje je pojela zdjelicu čvaraka, nešto nareska, tri šnite kukuruznog kruha, dva komada orehnjače, nešto malo sira škripavca te za ručak tanjur juhe, mnogo povrća, dvije sarme, podosta pirea, popila je čašu vina i pojela još jedan kolač. Poslije je, kad je predahnula, pojela dva kolača a zatim smo krenuli na selo. Kod prve rodbine pojela je tanjur francuske salate, tanjur kuhane šunke, dva kolača i popila čašu vina. Kod Brata je jela skromnije: malo francuske salate, nešto malo mlinaca i komad purice. Pojela je šest šnitica kolača koji je jako fin ali se zove salama i tražila je da joj narežu još. Popila je čašu vina. Potom me upitala da kako to izgledam i otkad to nosim očale, koje nosim četvrt stoljeća (isprva one najružnije, pa sve manje ružne, do danas, kad su ti novi okviri presavršeni za moje ugojene obraze i neurednu bradu). Nakapao sam Baki oči pa se zaključala u svoje dobro zagrijane dvore od stodvadeset kvadrata, a ja sam do duboko u noć iskopavao iz turbolimač gline plastične kosti stegosaura. Moram pod hitno pobjeći u Metropolu, na neki mondeni domjenak, gdje ima svega po veceima. lečenipravoslavac 26.12.2006. 01:08
• Meni je danas uginuo pas. Od starosti.
Ipak, to je strasho.
Umro je predamnom, doslovno tu, ispred mene, nakon sto me je desetak minuta gledao drzeci glavu medju sapama polozenu na pod hodnika kuce u kojoj je cijeli zivot zivio. Onda se okrenuo na bok, i kroz minutu, dvije - umro.
I sta ja sad da radim?
Moj pas umro je na Božić 2006. godine.
Čudno je to vrijeme darivanja. Nemanja 26.12.2006. 01:27
• Volim Lečenog. On tako nježno bilježi Baku da me sve dira usrce. Baka 26.12.2006. 02:11
• Nemanja žao mi je zbog tvojeg psa, biologija je neumoljiva. Nemoj plakati on je otišao u vječna lovišta. Markiz de ga Sad 26.12.2006. 10:15
• Baki sućut za psa, to čeka sve nas koji imamo kućne ljubimce. Evo jedne pesme:
CRNKO
Popišao mi se pod poplun,
ne zna, još je malen,
liže moje ruke,
njuškicu mu guram u mokrinu.
Skiči.
Otac ga je donio u vanjskom džepu vojničke jakne,
u proljeće 1992.,
plašio se grmljavine do kraja života,
uginuo je od starosti,
mnogo nakon oca,
i on u naručju moje majke. lečenipravoslavac 26.12.2006. 12:33
• Hteo sam da kažem, Nemanji sućut za psića. lečenipravoslavac 26.12.2006. 12:34
• i pse treba vakcinisati protiv bjesnoće njekada.
i posvuda kontracepcije, nigdje koncepcije.
i hepi patobožić! čitateljka 26.12.2006. 16:00
• igra, riši! čitateljka 26.12.2006. 16:01
• Svi umiru, i psi, i ptice, i ljudi, i gmizovi. Zar čitav život moram pognut koračat za nekim sandučetima... Oh, nekad sam bio mlad, nekad sam bio tako mlad! IZGNANIK 26.12.2006. 17:44
• Po pitanju pičke i/ili kiča mogu da kažem sledeće: kič je forma ispražnjena od značenja. Teško da bi se moglo ustvrditi da je pička ispražnjena od značenja. Upravo suprotno, pička je i neiscrpna i tegobno značenjska. Samo, treba to značenje dosegnuti tj. uroniti glavu u mračni izvor bitka. Našu gospodu takav postupak neizmjerno plaši, pa radije u beskraj usložnjavaju strukturu, nadajući se stvoriti alternativu toj strašnoj šupljini. Umjetnošću i kulturom protiv pičke.
Ukratko, čak ni božićno drvce ukrašeno svjetlećim pičkama ne bi bilo kič, nego više kao neka objava. njetocka 26.12.2006. 17:52
• pička ti materina, njetocka IZGNANIK 26.12.2006. 18:00
• maki ti šalje pusice, markizdo gawrun 26.12.2006. 18:28
• Njetočka, sve i kad bi bilo tome tako - a ne može biti ni u tisući svijetova - da je kič forma ispražnjena od značenja (Isuse, tko ti je dojavio takvu hulu i takvu besmislicu?), ipak bismo se mogli složiti da je, barem što se tvoje tiče, pička ispražnjena od bilo čega, kako značenja tako i kurca već predugo vremena. Jedina glava koja bi mogla s razumijevanjem pristupiti rješavanju ove tvoje tegobe, nažalost ima rupu posred tjemena i zasigurno bi te u nekom trenutku pljunula! Ne znam znači li to da bi s tobom posla mogli imati jedino oni kojima je pamet izvjetrila, ili pak u konačnici čestiti ljudi, ali, u nedostatku i jednih i drugih savjetujem ti da se natakneš na bor! E, to zaista ne bi bio kič, nego više kao neka objava.
Da je tvoja pipica mračna, slažemo se svi, jer je čuvena sa svoje neistraženosti: nema kiklopa koji bi tu kročio! I nije riječ o izvoru bitka, nego gubitka, i to vremena: vrludati tvojim brežuljicma, padinama, trbušastim brdima, kraterima pupka itd., jednako je popodnevnoj šetnji pustinjom Gobi! I, draga, čak ti ni sikoanalitički prispodoba ne stoji: ne maskira kultura kao simptom nedostatak pičke, pa to zna i Zigi Freud. Ono što tu nedostaje, tebi nedostaje.
Ipak, mi te svi ovdje volimo: već sama činjenica da si ovdje, a ne pri kopanji Svinjskog pisma, svjedoči da je ovaj tvoj kitsch-projekt božićne pipice bio samo neukusan gaf. (To je da je riječ o NEUKUSNOM gafu dojavio nam je Moljac; njemu se baš zato svidio.) Nemanja 26.12.2006. 19:19
• Njetočka, ova formulacija o kiču kao formi ispražnjenoj od značenja je briljantna! Upravo stoga, kao što i gornja analiza pokazuje, u tvom se osobitom slučaju radi o kiču par exellence: mogli bismo se složiti da je, barem što se tvoje tiče, pička ispražnjena od bilo čega, kako značenja tako i kurca već predugo vremena. Jedina glava koja bi mogla s razumijevanjem pristupiti rješavanju ove tvoje tegobe, nažalost ima rupu posred tjemena i zasigurno bi te u nekom trenutku pljunula! Ne znam znači li to da bi s tobom posla mogli imati jedino oni kojima je pamet izvjetrila, ili pak u konačnici čestiti ljudi, ali, u nedostatku i jednih i drugih savjetujem ti da se natakneš na bor! E, to zaista ne bi bio kič, nego više kao neka objava.
Da je tvoja pipica mračna, slažemo se svi, jer je čuvena sa svoje neistraženosti: nema kiklopa koji bi tu kročio! I nije riječ o izvoru bitka, nego gubitka, i to vremena: vrludati tvojim brežuljicma, padinama, trbušastim brdima, kraterima pupka itd., jednako je popodnevnoj šetnji pustinjom Gobi! I, draga, čak ti ni sikoanalitički prispodoba ne stoji: ne maskira kultura kao simptom nedostatak pičke, pa to zna i Zigi Freud. Ono što tu nedostaje, tebi nedostaje.
Ipak, mi te svi ovdje volimo: već sama činjenica da si ovdje, a ne pri kopanji Svinjskog pisma, svjedoči da je ovaj tvoj kitsch-projekt božićne pipice bio samo neukusan gaf. (To je da je riječ o NEUKUSNOM gafu dojavio nam je Moljac; njemu se baš zato svidjelo.)
Kao što vidiš, ovako ili onako, najebeš svakako. Nemanja 26.12.2006. 19:22
• Liječeni, hvala! Nemanja 26.12.2006. 19:38
• Užitak je nadahnuti tako bijesnu repliku, pa čak i ako je od skribomana.
No što se odnosi na nemanju, ne odnosi se na markiza kojemu se duboko klanjam. njetocka 26.12.2006. 20:09
• Vidim da je rasprava pod ovim postom počela i završava s njetočkompičkom i kičem. Nemanja i Njetočka. Već smo rekli, Nemanja zapravo znači ne manja pička a Njetočkoa znači pička bez ge točke iliti frigidna pičaka. Između uvijek ne manje pičke i frigidne pičke postoji stanovita sličnost. Ova je teorija, dakako, nominalistička, a može biti i fenomeneološka: je li stožerno svojstvo njetočke njetočkatost a Nemanje nemanjost moga bi da bude produktivan zen. Baki sam zaboravio nakapati oči, sastavljam drugoga plastičnog kostura stegosaurusa koji satima valja iskapati iz turbolimač gline. Pripit sam, dakako, kum je bio pa je donio tog stegosaurusa iza devet gora jer misli slično kao i ja, koji sam također kupio istog stegosaurusa, jer posrijedi je isti lanac dućana, i globalizacija je na djelu, koja je ljudska kao i sve ostalo, pa tako biva znakovitim da smo i kum i ja kupili stegosaurusa iz te proizvodne linije a ne, primjerice, triceraptosa, brontosausurusa, tyranosaurusa rexa, koji se isto nude na istoj polici. O ima li ovdje pluram tantuma? Ooo, nema jer, posrijedi su novovjeke kovanice pa ih možemo ovako seljački sklanjati ko hrvatske riječi. Zaboravio sam napomenuti da Baka izjelica ima 45 kg na otprilike 145 cm visine. Snimao sam je danas kamerom, zumirao s prilične daljine. Ima lice djevojčice dok se slika ne razbistri nakon naglog zumiranja u polumrak. Moram dete da spremim u krevet, žena je na koncertu što znači da neće doći prije dva ujutro. Došao je mali sad do mene, ne može sve to udisati. Penje mi se na leđa. Ajd bok svima. lečenipravoslavac 26.12.2006. 20:13
• INCEST (NJetočki)
Došel sam ti snoćka
Nje,točka.
Tvoj sam tatek, pijan i grub
pičkom tvojom nedirnutom želim razlohati stola rub
Ne, ne bum te ja karal pa da me žandari vode vu rešt
ja bi rajše vu tvoju pizdu stavil nešt
Al da nekak ipak nije moje
jer ne bište htel da ne mejnše slički dete tvoje! IZGNANIK 26.12.2006. 20:26
• Parafraza:
Jebat vas treba sve,
i vaše mačke i pse.
Intelektualističku vam jebem mater,
jebem vas u analni krater.
Potentni mužjaci u gomili,
tu ste se udomili!
Jebo vas kič i pička
i Krležina slička.
Napalila sam se ko kuja,
trese me izmjenična struja. Baka 26.12.2006. 21:44
• Hej, dovraga, Luce je obrisala komentar koji sam parafrazirala. Luce, vraćaj to ovamo smjesta! Baka 26.12.2006. 22:01
• @Njetočka: Razlika tebe i svih ostalih komentatora ovoga bloga je višestruka, ali, zadržimo se na dvije najbitnije distinkcije: svi se ostali zajebavaju, jedino si ti ozbiljna; svi su komentatori relativno normalni, prosječni ljudi, jedino si ti idiot. Dozatati ću prvo potonje: nakon što si napisala da je kič forma lišena značenja, odgovorio sam ti vrlo jednostavno: bio on to ili ne, ti si u krivu. I prvi i drugi argument koriste navlas iste formulacije, i stoga sam drugi argument jednostavno kopirao. Ali, ti si toliki imbecil da to nisi uočila, jer, ti ne čitaš tekstove koje komentiraš, budući da ih očigledno nisi u stanju razumjeti. Na svaki način, vidiš, ti si nepopravljiv idiot. Meni ne predstavlja ama baš nikakvo zadovoljstvo konstatirati takvo što i tvrdim to sasvim bezinteresno: kao što je David briljantna skulptura, tako si ti potpuni idiot. Ti si ostenzivna definicija idiota, štoviše. Potom, zaista samraš tom svojoj sumornom ozbiljnošću: u haklu, za takve poput tebe postoji izraz: konjina! Ne konj, ne konjusina, nego konjina. To su tipovi koji blage veze s nogometom nemaju, ali su revni za popizdit: trče, guraju se, udraju, uživjeni su kao Stanislavski, uglavnom metodični akteri! Tako i ti: živi dokaz neuništivosti materije, govorili su naši stari. Jedino, to mi se već pomalo gadi, kao kad za hakla neka konjina stalno na meni visi svojim znojnim maljavim ručerdama, pokušavajući agilnošću kompenzirati posvemašnji nedostatak talenta. Smrdimo po tebi, Njetočka, svi smo već na tebe znojni! Ej, sjaši s kurca, dete, i odi onoj debeloj na blog, molim te! Plav mi je od pušenja, bre!
Konačno, ti si i krme: u onom izvorno moralnom smislu: evo, ne propuštaš prigodu polizati šupak domaćinu, jer to bi ipak bilo pomalo riskantno! Nažalost, moram ti kazati da od tvoje speleologije ništa: Porto je već pitao Markiza može li malo u guzu, pa vidiš kako je prošao!
Sretna ti nova godina. Pokušaj gajtan primiti levom, a batrljke desne rešeno nabij u utičnicu. I u veličanstvenom luku pređi u večnost: pepeo pepelu... Nemanja 26.12.2006. 23:49
• Lečeni: Ili terapiju ili doktora, rekao bi Bejzik, i odmah se ispravio: menjaj doktora, jer terapija očito ne pomaže! Isprva sam mislio da si pjan, ali, onda sam se odmah dosjetio da si zasigurno trijezan kad pišeš ovakva sranja:"... je li stožerno svojstvo njetočke njetočkatost a Nemanje nemanjost moga bi da bude produktivan zen."
Ipak, odmah potom iskupljuješ sve grijehe: nastavljaš o Baki, pri čemu moramo kazati presudnu činjenicu: riječ je o Baki Sliškoviću, mostarskom geniju i šeretu. Kako bi kazao moj prijatelj Igra, retrojekcijski stvar dobiva sasvim druge konture, zar ne: Tomy snima Sliškovića, i misli da je riječ o ženici od svojih 45 kila! Bože, nacrtaj i nama pokoji lik! Ti si Turopoljski Castaneda! Letiš preko krovova kao kineski wu-shumari, ubadaš kao jaskanska osa! Dragi Tomy, ljubičice bijela, tebe voli blogosfera cijela!
A ja ne samo tebe, nego i cijelu tvoju malu obitelj! Svako dobro, prijatelju, Nemanja 26.12.2006. 23:57
• Lečeni: Nemanja dolazi od Ja, neman! I to dolazi kad se najmanje nadaš. Nedjeljom. Nemanja 26.12.2006. 23:59
• Daklem, komentar je glasio otprilike ovako:
Sve vas treba jebati, majku vam jebem intelektualističku, hrpo napaljenih genijalaca, nadrkanih potentnih mužjaka gomilo. Pismenih.
Jebo vas kič, i pička, i kip i čipka, te crknuti pas da jebo vas.
Jebo komentara, sva sam se napalila.
I nisam ga obrisala ja već valjda Markiz ili ovaj kurac od bloga, kurčevu mu silu jebem. Luce 27.12.2006. 02:26
• Dinko Tomašić je onomad, pre osmadeset godina, lepo opisao Hrvate podelivši vas u dve grupe: u prvoj su patrijarhalni dinaridi a u drugoj matrijarhalni zadrugari, uglavnom na severu. Vaš je problem što ste bre ovde svi zadrugari, nema Dalmoša, nema Hercegovaca, nema Ličana, pa vam žene oće kolo da vode. Vi bre teško radite one bre teško psuju i glavne su u kući. Treba bre da se izbace sve ženske iz komentarisanja. Ovo nije ženska autonomna kuća "Psujem, dakle imam kurac" nego bre muška birtija, gde se, u kasne časove, ne prostači olako. Baku danas vodim u bolnicu, na pregled. Baš će lepo da se provedemo. lečenipravoslavac 27.12.2006. 09:52
• Dragi nabijemtenakurac i ostala ruljo kurcomlati,
Dobro se svojedobno pitao Stipe Čuić (ili Ćujić, ne pamtim više) - tko to ide u Hrvatskoj bez kurca jebat? Upravo sam naišao na tekst u kojem se to navodi (tekst o kurcu), pa vam ga dostavljam da si njime poravnate leđa. Nabijemtenakurac - lako je to reći. Ali, čime? Kako?
Pogledaj kako su to rješavale stare enciklopedije:
kurac (također ud/o, pimpek, puzdra, kita, kar/a, kur/onja i dr.; lat. penis), Def: nar. naziv za muški spolni organ; Knjiž: noviji oblici ukrutbeni ubodnik (S. Babić), rjeđe i međunožni nježnik (S. Rog). Filol: Riječ praslav. (od kur' pijetao) i indoeurop., vjerojatno iranskog podrijetla: od korijena hrv' -srb' kao u glagolima shrvati i srbiti u značenju jebati i/ili biti sjeban). Kult.-polit. povijest: K. se javlja u raznim veličinama i oblicima, te stanjima i značenjima. Iz prapov. kulture žarnih polja poznati su k. žarnjaci; Dalmati i Histri u obliku k. izrađuju goleme mengalite, vjerojatno radi izračuna kurčeve godine. Već Japodi navlače nakurnjake izvezene na način tzv. kurčevog pletera (poslije hrv. pleter); Daorsi (Prozor, Hercegovina) tetoviraju k. s tri točke u obliku slova V (poslije U). U doba naseljavanja (VII. st.) Hrvati kao štovatelji Sunca-Svemuda pobjeđuju nomadske Avare te se ovima kao kurcima od ovce gubi trag u povijesti (K. Porfirogenet).
U doba narodnih vladara snažno se izdiže Kurcimirov penis erectus croaticus, jedan od najstarijih k.u Europi. Za turske prevlasti hrv. k. se rjeđe diže, iako ga spominju narodne pjesme (kuro-barjaktar, kuro-buljubaša i dr.). U vojnoj taktici Turci prvi primjenjuju tehniku zastrašivanja pomoću k. (Idu Turci, vide im se kurci). Krajišnici naspram toga primjenjuju taktiku k. na batini, ali još dosta nepreciznu (odatle: mlatiti k. po koprivama). Za franc. uprave na cijeni je luksuzni k. gladac. U osvit Narodnog preporoda prvi se izdiže k. zornjak, a veoma je popularna Štoosova elegična budnica Tugjim kurzem po gloginjah mlatiti (1841) koju su pjevale i oduševljene Ilirke. Za Bachovog apsolutizma vlast podmeće kao narodnu poslovicu hvala k. na udarcu ( utvrđeno kao falsifikat). K. postupno postaje tema mnogih knjiž. djela (A. Šenoa, Prosjak Kura; E. Kumičić, Začuđeni kurci i dr. ), što se prenosi i na hrv. modernu (A. G. Matoš, Utjeha kurca; T. Ujević, Žedan kurac na studencu) te socijalno-nacionalnu prozu (M. Kleža, Deset kurčevih godina; M. Budak, Na kurčevu ognjištu). U suvr. knjiž. k. je obradio G. Tribuson u bolničkom romanu Kuratorij; u obliku intimističke ispovijedi D. Ugrešić (Forsiranje kurca). Značajna su djela i 5. brzina kurca I. Rogić-Nehajeva, Magnum I. Aralice, te Čujete li kako krče kurci u u pizdama vaših gospodarica N. Fabrija. Tematika kurcoslavlja javlja se u širokom rasponu od sado-esejizma (V. Pavletić, I. Mandić i dr.) do pripovjedačke mazo-proze (P. Šegedin i dr.). K. na filmu obradio je H. Turković (Filmsko vrijeme i trajanje kurca), a u hrv. glumištu B. Senker i T. Mujičić u zajedničkoj monografiji Od Kar-Pata do Kar-Adžića. U glazbenoscenskim umjetnostima k. su obrađivale Jagoda Martinčević, te Sonja Kastl, Seadeta Midžić i dr. Prijevod antologije limerika On Pricks and Pussies objavio je I. Ott pod naslovom O onome i onome (1989). Tema k. javlja se i u glazbi (J. Gotovac, Kuro s onoga svijeta, K. Odak, Purica pleše). Za Obznane nastale su revolucionarne pjesme koje su komunisti i republikanci pjevali u zatvoru u Mitrovici i dr. (Dragi druže, to me vrijeđa, izbiješ mi kurcem leđa te Dok si ovo smislio na mome si visio). U NOP-u je snažnu borbenu poruku nosila pjesma Kurčev naprijed (V. Nazor) te u trenutcima opuštanja potresna pjesma Sred kuraca bajuneta. U ustaškoj vojnici prevladavali su ojkački elementi (Oj sikilju pizdin barjaktaru, vazda li si kurcu na udarcu). Kuro Barjaktare 27.12.2006. 15:06
• U doba narodnih vladara snažno se izdiže Kurcimirov penis erectus croaticus, jedan od najstarijih k.u Europi. Za turske prevlasti hrv. k. se rjeđe diže, iako ga spominju narodne pjesme (kuro-barjaktar, kuro-buljubaša i dr.). U vojnoj taktici Turci prvi primjenjuju tehniku zastrašivanja pomoću k. (Idu Turci, vide im se kurci). Krajišnici naspram toga primjenjuju taktiku k. na batini, ali još dosta nepreciznu (odatle: mlatiti k. po koprivama). Za franc. uprave na cijeni je luksuzni k. gladac. U osvit Narodnog preporoda prvi se izdiže k. zornjak, a veoma je popularna Štoosova elegična budnica Tugjim kurzem po gloginjah mlatiti (1841) koju su pjevale i oduševljene Ilirke. Za Bachovog apsolutizma vlast podmeće kao narodnu poslovicu hvala k. na udarcu ( utvrđeno kao falsifikat). K. postupno postaje tema mnogih knjiž. djela (A. Šenoa, Prosjak Kura; E. Kumičić, Začuđeni kurci i dr. ), što se prenosi i na hrv. modernu (A. G. Matoš, Utjeha kurca; T. Ujević, Žedan kurac na studencu) te socijalno-nacionalnu prozu (M. Kleža, Deset kurčevih godina; M. Budak, Na kurčevu ognjištu). U suvr. knjiž. k. je obradio G. Tribuson u bolničkom romanu Kuratorij; u obliku intimističke ispovijedi D. Ugrešić (Forsiranje kurca). Značajna su djela i 5. brzina kurca I. Rogić-Nehajeva, Magnum I. Aralice, te Čujete li kako krče kurci u u pizdama vaših gospodarica N. Fabrija. Tematika kurcoslavlja javlja se u širokom rasponu od sado-esejizma (V. Pavletić, I. Mandić i dr.) do pripovjedačke mazo-proze (P. Šegedin i dr.). K. na filmu obradio je H. Turković (Filmsko vrijeme i trajanje kurca), a u hrv. glumištu B. Senker i T. Mujičić u zajedničkoj monografiji Od Kar-Pata do Kar-Adžića. U glazbenoscenskim umjetnostima k. su obrađivale Jagoda Martinčević, te Sonja Kastl, Seadeta Midžić i dr. Prijevod antologije limerika On Pricks and Pussies objavio je I. Ott pod naslovom O onome i onome (1989). Tema k. javlja se i u glazbi (J. Gotovac, Kuro s onoga svijeta, K. Odak, Purica pleše). Za Obznane nastale su revolucionarne pjesme koje su komunisti i republikanci pjevali u zatvoru u Mitrovici i dr. (Dragi druže, to me vrijeđa, izbiješ mi kurcem leđa te Dok si ovo smislio na mome si visio). U NOP-u je snažnu borbenu poruku nosila pjesma Kurčev naprijed (V. Nazor) te u trenutcima opuštanja potresna pjesma Sred kuraca bajuneta. U ustaškoj vojnici prevladavali su ojkački elementi (Oj sikilju pizdin barjaktaru, vazda li si kurcu na udarcu). Kuro Barjaktare 27.12.2006. 15:07
• U komunizmu je bilo zabranjeno svako kurcoslavlje, osim službenog trčanja kurca na Dan mladosti. Zabranjivana su i filozof. djela kao što je knjiga Praxisove skupine autora Kurčevo mišljenje kao mišljenje kurca (1973), kao i knjiga polit. uspomena D. Horvatića Noge sve manje, kurac sve tanji (1972). Službenu potporu imale su knjige J. Blaževića, Tražio sam kurčevu nit (1988. s predpušenjem Z. Tomca) i A. Berus S kurcem u revolucionarnom vrtlogu. U razdoblju demokratskih promjena važnu je ulogu odigrala krilatica Š. Đodana Hrvatski kurac u hrvatskoj pički (poslije pizdi). Nakon stoljeća tuđinske kurokracije, uspostavom vlastite države (1991) ponovno je objavljena kurcijalna knjiga F. Tucmana Mali narodi, veliki kurci. Opširna monografija A. Mijatovića i don Ante Bakovića Kurac u Hrvata daje poticaj novim istraživanjima k. baštine u okvirima velikog projekta Studia curatica croatica, kao i pronatalitetnim civilnim pokretima među Hrvaticama pod geslom Jedan ko nijedan. Razvijaju se i regionalna društva za očuvanje kurčeve baštine (Hercekurac, Ogulin - kurac zagulim i dr.) te manifestacije i brojni festivali ( Šokadija na kurčevu sijelu, Kurčevi vezovi, Naš kurac je lip i dr.). Velik doprinos suverenosti hrv. k. daje i dijaspora. U iseljeništvu kao krovnu organizaciju G. Sušak i A. Beljo osnivaju U-Kurac (Toronto, 1970), od koje se poslije izdvaja skupina oko M. Meštrovića koja formira Za-Kurac (New York, 1987). Usprkos potrebe za jedinstvom hrv. k. u Domovinskom ratu, Hrvatska demokratska zajebnica (HDZ) ne uspijeva formirati jedinstven Hrvatski kurčevi blok (HKB), nego se formira više zasebnih stranaka (pravaši Za kurac spremni, liberali Kurčić-Fižulić i dr.). Naprotiv lijevi drkadžije uspijevaju se ujediniti: Račanova ranija Stranka demokratskih pizdarija (SDP) s Vujićevim Socijalno dopušenim sranjem Hrvatske (SDSH) formiraju novu SDP (Staloženi dupedavci i pušioničari; pobijedili na izborima 2000). Među civilnim pokretima javljaju se najprije feminističke skupine koje dominantnoj i autoritarnoj politici tvrdog kurca suprotstavljaju elastičnu politiku pizde, na što reagiraju slupine tvrde desne mlaćenice okupljene oko H. Šošića i njegove udruge Hrvatski brabonjak. Potonji pokreti ipak ne nailaze na širi odaziv, osobito nakon pojave programatskog eseja S. Čuića Tko u Hrvatskoj ide bez kurca jebati (Vjesnik, 14. VII. 1995). Usprkos državnih napora te poticajnih mjera za uzdizanje hrv. kurca, demografska istraživanja koncem milenija pokazuju i dalje tendenciju pada njegove moći s obzirom na posljedice njegove pretvorbe i privatizacije po kojima se najbolji dio hrv. k. našao u stranim rukama. Kuro Barjaktare 27.12.2006. 15:08
• Lit.: F. Rački - E. Laszowski, Institutio penisario copulationem Croatorum, Rad JAZU, 251, 1890; D. Mandić, Hrvati i Srbi - dva stara kurca, Sydney 1938; A. Beljo, U iseljeništvu pod tuđim kurcem, Toronto 1985; L. Bulczu, Potieče li hrvatski kurac od iranskog 'hourac hourowatha', Jezik 23 - 24, 1993; Š. Š. Čorić (urednik), Uz kurac - niz kurac (Zbornik radova: G. Sušak, Kurac u obrani hrvatske državnosti; V. Šeks, Temeljci pravne kurčevitosti; H. Novak- Srzić, Kurac kao masovno općilo i dr.), Neum-Klek 1995.
(dopuna, prosinac 2006.)
Uz dominantne teme o raznim pizdarijama (Bere Tič, Vladić Ubuljić i dr.), u suvremenoj hrv. književnosti k. se izraženije javlja tek u elektr. medijima (nabijemtenakurac.blog i dr.), a među autorima se ističu Markiz de ga Sad, Liječeni Katolik i dr., te srp. disident Nemanja koji je, na Runjaninovu tragu, za svoju novu domovinu "ispevao" i himnu Lepa naša pripizdina.
PS. Jesam li dobro razumio da je na Božić uginuo pas, i to baš Strašnom Bardu. Izražavam sućut - Grdne rane, na Ivanje, sažaljeva. Kuro Barjaktare 27.12.2006. 15:08
• PS. Jesam li dobro razumio da je na Božić uginuo pas, i to baš Strašnom Bardu. Izražavam sućut - Grdne rane, na Ivanje, sažaljeva. Kuro Barjaktare Kuro Barjaktare 27.12.2006. 15:10
• Jesi, dobro si razumio neznani moj enciklopodistički kondulatoru. Hvala na sućuti. Pazi ovu priču...."TI imaš shar-peija, čak si mi jednom poslao njegovu fotku uz komentar (parafraziram) "nema photoshopa" misleći da nemam pojma o psima, pa sam Ti odgovorila da preko puta mene stanuje gospodin koji ima dva shar-peija kakve si mi poslao na fotki, mužjaka i ženku. I kako sam Ti to napisala, sjetila sam se da ga užasno dugo nisam vidjela u šetnji s psima, a inače se ionako ne viđamo. I danas ga sretnem nakon nekoliko mjeseci, bez pasa, i pitam ga što je s njima. Pazi priču: mužjaka je pregazio auto, nakon čega je ženka počela odbijati izlaske iz stana i morao joj je na balkonu organizirati zahod jer žena jednostavno ne želi izaći i to sad traje već oko 6 mjeseci. Nije li dirljiva priča?"
Jebiga, čekao je da se vratim doma, i u desetak minuta netrimice me gledajući naprosto se okrenuo na bok i - umro. Nemanja 27.12.2006. 18:13
• Javi se stari, imaš gore, pod novim postom, moju adresu. A ako znaš tko sam, možeš i izravno: ime.prezime@zg.t-com.hr Nemanja 27.12.2006. 18:14
|