ponedjeljak, 03.09.2018.

Resolution (2012)

MV5_BMTY1_OTI0_Njcy_M15_BMl5_Ban_Bn_Xk_Ft_ZTcw_OTc1_Nz_I5_OA_._V1

Sve u svemu: 2,5 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Michael je prisiljen zarobiti svog najboljeg prijatelja Chrisa usprkos njegovoj teškoj ovisnosti i življenju u praznoj kući na indijanskom resortu. Tjedan dana trezvenosti trebalo bi biti dovoljno da se Chris dovede k svijesti, no čudne okolnosti počinju polagano sprječavati Michaela u njegovoj dobronamjernosti...

MV5_BMTk5_ODE5_ODAw_N15_BMl5_Ban_Bn_Xk_Ft_ZTcw_Njgx_Njk3_OA_._V1_SX1777_CR00

Resolution je debitantski dugometražni redateljski projekt Justina Bensona (koji je i scenarist) te Aarona Moorheada. U found-footage stilu koji je pomalo neklasičan te ne trebate imati straha od odviše drmajuće kamere, Resolution je žanrovski miks drame s povremenim uplivima horora i komedije. Ako ste možda čuli prije za pojam meta-horor, onda biste mogli razumjeti kako ovdje nije riječ o klasičnom filmu strave i užasa, već se ovdje nastoji prikazati nešto drugačija stvarnost od one koju vidimo u filmu, koja je predstavljena na temelju raznih simbolika, metafora i sugestivnih scenarističkih poteza. Frend spašava frenda iz pakla droge dolazeći kod njega u trošnu kućicu u koju se uselio, da bi ga nakon nepristanka na liječenje vezao za cijev i držao ga na madracu punih sedam dana, no s dakako, velikim smetnjama i poteškoćama. Naizgled jednostavna radnja krije mnogo, mnogo interesantnih aspekata u priči i to je nešto što je najzanimljivije dok gledate film, što će se točno dogoditi, mada ovdje nije riječ o klasičnom filmu s twistom, već vas drži u neizvjesnosti do kraja, a onda kad do kraja dođete...ne znam, ja sam izgubio totalno pojam s realitetom samog filma i tu mi se potopio sav dojam. Nešto kao Enemy iz 2013., kraj mi je dodatno ostavio tisuće upitnika iznad glave i to je nešto što mi u ovom slučaju nije nimalo pasalo.

resolution-2012-2

Razumijem da meta-horori imaju posebne segmente koji definitivno nude mnogo više od onoga što na ekranu vidimo, ali ovdje je osim odlične glume dva protagonista, nekoliko zanimljivih usputnih likova i situacija, sve ostalo po meni nekako mlako i nedorečeno. Opet, valja gledati s objektivne strane, nedorečenost je ključna stavka u sličnim flickovima, ali Resolution po osobnom dojmu pati od barem potankog objašnjenja svih neobičnih okolnosti, a u prilog mu ne ide ni činjenica da je niskobudžetne prirode, pa se tako ni nije moglo puno toga dogoditi na realizacijskom polju, no po meni se scenarij trebao ponešto bolje razraditi, približiti gledatelju, barem malo pojasniti, nekako navući na neki trag, bilo što. Nisam jedan od onih gledatelja koji će odbaciti film zato što se "ničeg strašnog nije desilo" ili zato što je film usporen u svojoj namjeri da nešto adekvatno prikaže, ali bed je što uistinu odlični dijalozi nisu uspjeli doći do neke svrsishodne reakcije. Film brzo prođe te ne dovodim u pitanje njegovu dinamiku, međutim, unatoč raznoraznim interesantnim sranjima s lokalcima i čudacima oko kuće, film me nikako nije uspio dobiti, koliko god se trudio. U jednom trenutku sam čak bio i zadovoljan viđenim te sam mislio kako ću ga početi cijeniti u svoj toj subverzivnosti, no međutim, nekada se jednostavno ne kliknem s odgledanim. Ovaj je osvrt prilično pust s obzirom da ne smijem puno stavki otkrivati vezano za film, a ako ste pobornik ovog filma, slobodno me kontaktirajte da raspravimo o njegovom smislu/svrsi/zaključku, rado bih prokomentirao to s nekim tko cijeni ovaj redateljski pokušaj.

resolution_aaron_moorhead_3

Ove godine izašao je i film The Endless za kojega se govori da nije direktan sequel tog redateljskog dvojca, no da je riječ o istom univerzumu, pa ću s vremenom i tom filmu posvetiti pažnju, no nisam siguran koliko će me dotaknuti, ako mi već Resolution nije dao prevelikog razloga za veselje. Šteta, od glume do nekih neobičnih scenarističkih poteza i događaja, pa sve do finalnog razočarenja, mogu reći da mi je žao što je kod mene izazvao takav ishod.

02:26 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>