subota, 12.03.2011.

The Last House on the Left (2009)



Sve u svemu: 3 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Mari odlazi sa svojim roditeljima na vikendicu blizu jezera duboko u šumi. Nalazi se u obližnjem mjestu sa prijateljicom, gdje se susreću sa bandom lopova i ubojica koji ih siluju i ostave da umru nasred šume. Počinje nevrijeme i lopovi se moraju negdje sakriti. Pronalaze vikendicu Marijinih roditelja i tamo odluče boraviti, ali su nadrapali kad otkriju da su roditelji saznali za ono što su napravili njihovoj kćeri...



Još jedan remake koji nam se pogodio 2009. godine sa još par remakeova kao što su Friday the 13th i Prom Night, a to je remake klasika iz 1972. godine koji nosi isti naziv, a taj klasik je napravio Wes Craven. Iako ponešto izmijenjene radnje, karaktera i odvijanja događaja, redatelj ovog filma je nastojao napraviti neku svoju verziju i svoje viđenje onog poznatog horror klasika. Original je probudio mnoge interese, Wes Craven je bio proglašavan manijakom zbog toga što ljudi nisu bili svjesni da je samo prikazao neku realnost koja se može dogoditi bilo kada i bilo gdje na svijetu. No, da se vratimo na remake. Kako sam rekao, radnja je nešto promijenjena, ali ne nužno na bolje. Navikao sam na original, gledao sam ga 2-3 puta, tako da mi je ovo nekakva vrsta šoka jer sam očekivao film istog sadržaja. Ima male razlike, koje su unijele neku svježinu sa mog aspekta jer sam gledao original, ali mogu vam iskreno reći:pogledajte original pa možda onda remake, jer me se remake nije baš nešto posebno dojmio. Dobar je, ali po komentarima sam očekivao nešto bolje.



Gluma u filmu mi se jako svidjela. Tome pridajem veliki plus jer su stvarno bile zahtjevne uloge kod većine i drago mi je što se nisam razočarao. Garrett Dillahunt u ulozi Kruga je bio po meni dobar, makar su ga ocrnili da je možda bio too soft za svoju ulogu, ali ne. Imam dojam da je s namjerom lik Kruga pojednostavljen i ublažen, jer mi se ovako njegov karakter posebno dopada jer više promišlja i vidi se da je vođa antagonističke ekipe. Monicu Potter recimo pamtimo po nekim manjim ulogama kao npr. u filmu Saw ili u Along Came a Spider, također se odlično snašla. Scene nasilja i seksa ne pamtim po nečem brutalnom, viđao sam i puno brutalnije scene tako da vam neće biti nešto pretjerano antifilmski, ali moglo bi izazvati veliki preokret završnog mišljenja o filmu. Film ne traje dugo, ne traje ni kratko, njegova 'lenta vremena' je taman pokrila sve ono što se trebalo izdogađati, makar sam već rekao, na jedan drugačiji način, ali to ćete sami otkriti kad pogledate obadva filma. Film me u par navrata podsjetio na izvrsni Eden Lake, kojeg sam komentirao prije dva mjeseca. Atmosferičan je, napet i dosta realistički prikazan bez ikakvog pretjerivanja.



Mogu stvarno reći da Last House rimejk nije loš film, čak je vrlo solidan, ali po meni ne može dostići tu sirovu kvalitetu originala, makar mi je drago da se u moru loših remakeova pojavio jedan dobar. Nije mi žao gledanja, mislim da biste mogli baciti oko.

21:44 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>