utorak, 08.02.2011.

The Maid (2005)



Sve u svemu: 3,5 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com

Sama po prvi put i udaljena od svojih roditelja iz Filipina, Rosa dolazi u grad Singapur kako bi radila kao služavka. Njeni uposlenici gospodin i gospođa Teo vode Kinesku dijalektalnu opernu skupinu i imaju sina, Ah Soona. Po kineskoj praznovjernosti, sedmi mjesec po mjesečevom kalendaru je deklariran kao mjesec gdje se otvaraju vrata pakla za zle duhove koji će hodati po zemlji 30 dana. Za Rosu je to nepoznato, i ona dolazi upravo na početak tog mjeseca, i njezin pakao tek počinje...

The Maid je jedan od onih filmova koji su na neki način poznati po svom tijeku događaja, pogotovo ako pričamo o azijskoj kinematografiji. Kako vidite, tematika je opet obuzeta duhovima, što mi je već malo ošlo iznad glave. Oprostite na neaktivom pisanju, pogledao sam puno azijskih filmova ovih dana, ali nisam imao vremena napisati recenzije, ali ću se potruditi do kraja mjeseca napisati ih što više mogu.



Začudo, ne mogu naći puno slika o ovome filmu na netu, čak nisam uspio naći ni neki pristojan trailer, ali sam prije dosta čuo o ovom uratku i eto, odlučio sam ga pogledati dok traje mjesec azijskih horrora. Po ocjeni vidite da mi se film u globalu dosta svidio. Drago mi je što ne vuče neke stereotipe, našao sam dosta stvari što npr. nisam dosad vidio u nekim europskim, a pogotovo ne u američkim horrorima slične tematike. Slatka glavna glumica je, kao i ostali odlično odradila svoj posao i unijela je dobru atmosferu u film sa svojom glumom.

Duhovi u filmu su zapravo dosta statični i služe kao prikazivanje i eventualno plašenje gledatelja, jer iako su povezani s pričom, zapravo se ništa korektno nije s njima događalo, što mi se baš i nije svidjelo jer nije bilo toliko dinamike koliko je bilo statike. Film mi je u globalu brzo prošao, zatreskao sam se iskreno na neke scene, moram reći da je stvarno napet i puno strašniji od ovih američkih 'scary' filmova. Iako imam par zamjerki za iznijeti kao što su malo komatozni tijek radnje ili neaktivnost antagonista, The Maid je svakako horror kojeg preporučam i na kojeg ćete se ugodno zatreskati jer ipak, što vas bolje može uplašiti od dobro organiziranih i dobro napravljenih duhova?

Ovakav tip horrora će možda i psihološki utjecati na vas, jer obrađuje i teme socijalne i moralne svijesti, tako da dobro pripazite kada gledate i dobro promatrajte detalje, možda vam nešto zapne za oko što meni, recimo, nije. Sve u svemu, mislim da nećete pogriješiti sa odabirom ovog filma jer on je jedan od boljih ghost filmova koje sam gledao u zadnje vrijeme.

23:19 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>