utorak, 16.11.2010.

The Mist (2007)



Sve u svemu: 4 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Nakon neviđene oluje u malom gradiću kod Bostona stanovnici su spremni vidjeti gustu maglu koja se nadvila nad gradom iz koje izranjaju neobična stvorenja i čudovišta. Stanovnici preživjeli u supermarketu moraju pronaći način da timskim radom uspiju izaći iz magle i da živi ugledaju sunce...



The Mist je još jedan film prema priči legendarnog Stephena Kinga u režiji Franka Darabonta, čovjeka od kojeg upravo recenziram novu genijalnu seriju The Walking Dead. Koliko sam dosad upoznao njegov rad, čovjek stvarno puno novaca ulaže u samu vizualizaciju filma, da što bude kvalitetnije i vjernije prikazan neki određeni moment. Stvarno, sa vizualne strane njegovi filmovi izgledaju doista lijepo. The Mist je također jedan od njih. Kakvo je moje mišljenje o ovom filmu? Gledao sam ga prošli tjedan na TV-u, prvi put, duže sam ga vrijeme već htio pogledati, a sada mogu reći da mi je stvarno drago da sam ga pogledao jer je ispao kao jedan od najboljih priča Stephena Kinga u 21. stoljeću. Naravno, koja je ekranizirana. Sve je ovdje na mjestu: glumci pogotovo, radnja, razvitak priče, paranoja...sve 4, zašto ne 5? Navedem sad.



Efekti. Nažalost razočaravajući, čudovišta nisu ispala onako dobro kako je vizualno ispao cijeli film. Ima dosta toga plastičnog, što na neki način umanjuje tu neku atmosferu koju je film stvorio samo sa pojavljivanjem magle. Minutaža filma isto nije nešto posebno, možda čak i malo predugačko (2 sata), nekako se sve to moglo skratiti ako se izbace neke scene koje su se pojavljivale u knjizi jer nisu toliko bitne za ekraniziranje.
Ono što me se možda i najviše dojmilo u filmu je ta neka sekundarno/primarna ideja filma: ispitivanje straha kod ljudi, odnosno 'na muci se poznaju junaci'. Što to znači? Stephen King je bio poznat kao veliki kritičar prema društvu, pa je tako sa ovim filmom htio dočarati u što se ljudi pretvaraju kada se nađu korak pred smrt...ubili bi vlastitog brata, majku, susjeda etc...odlično prikazano, tu se stvara ta neka paranoja i pravi prikaz ljudskog društva (ili kako King to dočarava). Možda mi se upravo zbog tog film jako svidio...jer čudovišta da su bila primarna, pojavljivala bi se češće i više bi se zakuhtala radnja...ovako je ispalo čisto trilerski, ali odlično.
Zaboravio sam napomenuti da su glumci u svakom aspektu odlični, uživao sam u njihovoj glumi straha, ozbiljnosti, ljutnje, pa čak i smijeha. Stvarno odlična ekipa.



The Mist je svakako film koji valja popratiti, makar ima i ljudi koji smatraju da je film dosadan ili da zbog manjka akcije nije zadovoljio. Ali baš suprotno, mislim da je baš zbog tog vrijedan gledanja jer morate upregnuti mozak i paziti na svaku scenu da ne izgubite nit. Jako dobar film.

11:48 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>