ponedjeljak, 08.11.2010.

The Walking Dead S01E01 - Days Gone Bye



Ocjena epizode: 4,5 / 5 thumbup

Usred policijskog obračuna sa lokalnim kriminalcima policajac Rick Grames ostaje pogođen i odveden je u bolnicu gdje pada u komu. Nakon nekog vremena budi se iz nje i shvaća da je napušten od strane ljudi i da je sve što ga okružuje prazan prostor i pokoji živi mrtvac. Nailazi na još preživjelih i s njihovom pomoću kreće u borbu protiv hodajućih leševa...



Prva epizoda premijerno je prikazana za Halloween i ostavila je veliki utisak jer je u pravo vrijeme i na pravom mjestu pogođen termin za puštanje pilot epizode. Odmah da kažem kako se nisam nadao i čak nikada nisam još ni vidio ovako dobar uvod u neku horror seriju. The Walking Dead je zasad puni pogodak!
Ne znam odakle da krenem sa pohvalama, pa ću bolje prvo odraditi znatno manji broj kritika:
Jedino u globalu što mi smeta je ta neka prožvakanost zombie tematike koju viđamo po filmovima i serijama...nemojte to shvatiti kao neki minus jer danas se stvarno rjetko gdje može naći inovativan zombie film, tako da se ovo zapravo ne može ni uzeti kao minus, ali po nekim pričama što sam slušao o seriji očekivao sam možda neke promjene oko tog stereotipa...ali nema veze, ne uzimajte to za zlo...isto je i kod filmova sa duhovima.
Glumci, radnja, ideja, vizualnost, efekti...sve se to može uzeti pod jedan veliki plus. Iznenađen sam jako da mi je sat vremena koliko epizoda traje uspjela proći kao da traje 20-tak minuta, uživao sam doslovno u svakoj sceni i kadru. Brzina, atmosfera, drama, napetost...sve je stalo u jednu epizodu.
Priča se dalje razvija, nema prekida između epizoda i morat će se pratiti...druga se epizoda prikazuje 8.11. na Fox Crimeu.
Days Gone Bye je stvarno odlično iznenadio.

14:53 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>