petak, 02.07.2010.

Silver Bullet (1985)



Sve u svemu: 4,5 / 5 thumbup
Više o filmu: Imdb.com
Video

U malom gradiću koji se činio miran i spokojan posljednjih mjeseci mještani završavaju brutalno zaklani i ubijani. Kako šerif i lokalna vlast ne poduzimaju ništa, mještani i mali Marty sumnjaju da je riječ o ljudskom biću i žele uzeti pravdu u svoje ruke i riješiti se čudovišta. U pomoć Martyu pristižu njegova sestra i ujak Red i dat će sve od sebe da zvijeri stanu na kraj...za vrijeme punog mjeseca.



Kupio sam prije otprilike mjesec dana Stephen King Box Set Collection od 7 njegovih filmova za mizernih 129,00 kn...uza sve dodatke i kvalitetne DVD-ove. Među njima se našao i Silver Bullet, film koji je nastao u režiji Daniela Attiasa prema Kingovoj noveli. Čuo sam za ovaj film dosta puta, pogotovo na anketama i listama gdje je bio uvršten kao neka zlatna sredina među najboljih werewolf filmovima, što mi je bilo jako drago, jer konačno je dospio u moje ruke i krenuo sam na gledanje. Nakon svega drago mi je što mogu reći kako mi je ovo jedan od najboljih filmova sa vukodlacima kojeg sam u posljednjih godinu dana pogledao. Jedna slučajnost se također potkrala: prije par dana komentirao sam film Dracula iz 1958. (vidi dolje) i stvarno je bio predobar, a sada sam nabasao na werewolf film kojemu ću dati jednaku ocjenu jer su stvarno filmovi za svoj podžanr napravili i više nego što su trebali, a to je da su gledateljima omogućili pravu i dosljednu zabavu.



U ovom filmu stvarno sam rijetko gdje mogao naći neke primjedbe na nešto, taman u tih sat i pol dogodilo se sve što se trebalo dogoditi. Atmosfera je apsolutno genijalna, kao da gledam mirniju verziju 2000 Maniacs, jedna zajednica koja pokušava opstati, ali ne uspijeva jer nastaju problemi. Glumci su isto na mjestu, mali je genijalan glumac, Corey Haim, a poseban lik u filmu kojeg ću dugo pamtiti je svakako njegov ujak Red, odnosno Gary Busey, zabavan lik a još više genijalan glumac.
Iznenađuje me u filmu i vukodlak. Zanimljiva kreacija, jedan od snažnijih, ali nekako mirnijih primjeraka vukodlaka nego kakvih se viđa u ostalim horrorima. Transformacijama u filmu sam jako zadovoljan, konačno jedan dobar preobražaj čovjeka u zvijer...nisam se toga baš u zadnje vrijeme nagledao, ali ovo je sasvim uredno napravljeno i u dosta scena se vukodlak zapravo skriva, što je i dobro jer da su ga previše pokazivali, imam osjećaj da bi negdje zeznuli. Ovako ne.



Ovo je jedna od jako uspješnih Kingovih ekranizacija, zadovoljan sam svime i potkrao se jedan mali minus da film bude odličan: forsiranje Martyevog hendikepa...previše se na to obaziralo i ima još jedna sitnica, većini nebitna: film završava nekako nedorečeno, da se još našlo 5 min bilo bi super da se do kraja razvije radnja. Ali nema veze, Silver Bullet je horror koji je kod mene probudio onaj osjećaj da je bilo dobrih werewolf filmova i da će ih nadam se, na mom repertoaru još i biti.

15:00 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>