četvrtak, 11.02.2010.

Drive Thru (2007)



Sve u svemu: 2,5 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Skupina nadobudnih teenagera dolazi do fast food restorana gdje se odluče za drive narudžbu. Dok ih glas preko mikrofona vrijeđa, odlaze s njim riješiti račune sa pištoljima, ali iz restorana ne izlaze jer ih se dočepao klaun sa velikom satarom. Prebacujemo se na sadašnju radnju gdje mlada djevojka Mackenzie sa svojim prijateljima odluči napraviti party nakon kojeg ništa neće biti isto jer njeni prijatelji jedan za drugim nestaju, a ona mora naći poveznicu između žrtava...ili će i sama biti zaklana.



Još mi se jedan slasher našao na listi gledanja nakon zabavnog Laid to Rest (vidi dolje). Samo što ovdje imamo klasičnu radnju i pomalo klasičnog ubojicu. Priznajem, masku koju ima stvarno je odlična i baš mu paše jer je jedna od jezovitijih klaunovskih, ali mogu reći da mi se ne sviđa cjelokupan dojam filma. Filmu sam našao jednu pravu riječ kojom bih ga opisao: bezveze.
Ovdje možemo vidjeti skup više poznatijih horrora u jedno, jednostavno ima previše scena i priča koji me na nešto podsjećaju, a ako ste malo bolji poznavalac, shvatili biste o čemu pričam, a ako niste, ne biste ni tražili ovaj film.



Imamo i svakave muzike u filmu, od rapa pa do metala, ovisi u kakvoj se sceni nalazimo.
Scene ubojstva su recimo dobro razrađene, ubojica koristi različito oružje i ima par zanimljivih ubojstava, popraćene prilično prikladnom glazbom. (m/). Ovo je horror koji nije običan slasher, jer ima par scena koje prikazuju supernatural utjecaje ubojice, tako da mi je to još jedan minus jer na kraju priče, kada saznamo tko je ubojica, nitko ne sazna odakle mu neke moći s kojima je mogao upravljati nekim stvarima. Zadnje scene filma i rečenica ''It's not over'' otvara mogućnost nastavka, ali mislim da smo sa ovom pričom nekako stali (to uopće nije loše).



Drive Thru je bezvezan i viđen film tako da preporučam da ga preskočite. Ni jednom pogledu osim maske i mjuze me nije zadovoljio tako da i ova ocjena što sam mu dao je i predobra, valjda zato što sam se zaželio slashera i klauna. Tko zna, okorjelim slasher fanovima bi se možda i svidio, ali meni također kao slasher fanu nije se dopao, na vama je da odlučite. Ponavljam, bezvezan i konvencionalan film, kao da sam ga već negdje i gledao.

15:19 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>