četvrtak, 29.10.2009.

Drag Me to Hell (2009)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 4 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Even nice people can go to hell...

Christine je mlada, uspješna i sretna djevojka koja ima svog dečka i siguran posao. Radi u banci gdje iznajmljuje kredite i jedan dan joj dolazi starica kojoj ne može produžiti kredit na kuću te ju ova zbog toga prorekne. Od tada Christinin život postaje pravi pakao...

Image Hosted by ImageShack.us


Prije svega, dvije stvari: Happy Halloween!!! A druga stvar je ta da sam na facebooku otvorio grupu koja promovira ovaj blog i u 3 dana sam skupio oko 200 ljudi u grupi. Hvala Vam puno! To mi puno znači. E sada pređimo na film...
Drag Me to Hell je jedan od rijetkih novih filmova koji me je pošteno uspio zadovoljiti kao pravi horrorac. Moram odmah upozoriti mlađe ili gledatelje koji se nisu toliko susretali sa horrorima da će im ovo biti jedan jako napeti i uznemirujući horror. Od novijih horrora bih ga po napetosti stavio uz bok Rec-u iz 2007. ili Exorcism of Emily Rose iz 2005. godine. Nažalost, svakih 5 minuta straha u filmu dosta neuspješno pokriva rupe u filmu i samu ideju koja se meni nikako ne može dopasti.

Image Hosted by ImageShack.us


Znam da ćemo u rijetkim filmovima sa paklom vidjeti živahnu staricu i toliko napetih scena, ali nekako mi se sve to ne slaže sa smislom. Radnja teče mirno, bez nekih grešaka, ali Sam Raimi (redatelj serijala The Evil Dead, Spider Man) nije obraćao pozornost na to da će oni koji se malo manje boje više gledati na tok radnje, koja meni baš ne leži. Glumci su sve odradili na svojoj razini, odlični Justin Long (Jeepers Creepers, Die Hard 4.0) i Alison Lohman, slatka i nešto anonimnija glumica.

Image Hosted by ImageShack.us


Da me krivo ne shvatite, Drag Me to Hell me super zabavio i trebalo mi je upravo ovako nešto nakon dosta neuspjeha što sam gledao ovaj mjesec. Ali...uvijek postoji neki ali.

14:40 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>