četvrtak, 22.10.2009.

Boo (2005)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 2,8 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

You Don't Have A Ghost Of A Chance...

Uoči Noći vještica grupa prijatelja organizira zabavu u jednoj napuštenoj bolnici u njihovom kvartu i tamo odluče provesti noć. Samo postoji problem što nisu mislili da će njihove jezive smicalice biti mali dio onog što će stvarno proživjeti u bolnici koja skriva još strašniju istinu...

Image Hosted by ImageShack.us


2006. godine film je bio nominiran za najbolje Horror DVD izdanje te je trebao dobiti poznati Saturn Award priznanje. Kako sam film već odgledao četiri puta, svaki put sam pokušao naći rješenje i razlog zašto bi ovaj film bio uopće nominiran za tako nešto, ali nikako nisam uspio. Svaki put sam nažalost dobio sve manje razloga jer sam sve više shvatio da ovom filmu nevjerojatno puno fali doza bilo kakve smislene priče. Film otvara scena na večer Halloweena gdje plavuša (inače protagonistica filma) biva pozvana na tu neku ''zabavu'' u bolnicu i dalje se sve scene osim te početne odvijaju u bolnici, što je na više trenutaka bilo monotono.

Image Hosted by ImageShack.us


Ajde, velika mi je pozitiva u filmu što ima dosta napetih scena koje prolaze kroz cijeli film, ali kad malo pogledate, nije to bilo ni teško napraviti s obzirom na mjesto odvijanja radnje, pa mislim napuštena bolnica, i najhrabriji se mogu zamisliti.
Duhovi mi nisu jača strana u horrorima, iako volim i mogu pogledati bilo koji tip horrora, ali nekako su mi vampiri i duhovi pri dnu, jer su većinom filmovi sa duhovima loši. Drago mi je opet što ovaj film ima svoje jake strane, ali opet ima i dosta rupa oko režije, scenarija, efekata i same ideje...

Image Hosted by ImageShack.us


Kraj film je dosta bedast, mogli su jednostavno ostati pri ideji da u toj bolnici duhovi vladaju, ne da trebaju ići u neku prošlost kako se to dogodilo itd itd. Sve u svemu, ajd nije loš film, malo je iznad prosjeka, ali mislim da se 5. gledanju nikako neću vraćati. Vi pogledajte jednom, ali ne pokušavajte prelaziti na 2. put.

15:57 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>