petak, 16.10.2009.

Plasterhead (2006)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 1,8 / 5 headbang
Više o filmu: Imdb.com
Video

U prijašnjoj recenziji sam najavio da je sljedeća recenzija o Creepshowu 3, ali...skontao sam da sam skinuo neku verziju na kojoj zvuk jako kasni pa me to nervira i nisam ga pogledao. No, naišao sam na ovo djelce o kojemu sam dosta čuo.
Svaki grad ima lokalnu legendu. Putujući za Miami da proslave zimske praznike, grupa studenata nabasa na mjesto gdje otkrivaju strašnu tajnu o tom mjestu i o njegovom ubojici...

Image Hosted by ImageShack.us


A đizs, stvarno svašta gledam u zadnje vrijeme. Naiđe i pokoji dobri film, ali stvarno 80% ih je loše...uključujući i ovaj. Mislim da je ovo jedan od najlošijih slashera koje sam gledao u zadnje vrijeme. Sve je apsolutno loše. Teško da sam uspio naći ijednu dobru stvar u filmu. Pazite molim vas radnju početka filma. Njih četvero u autu naiđe na torbu bačeno u polju i ovaj crnac koji ju pokupi odluči uzeti torbu i nalaze na KORI od bilježnice adresu stanovanja. Pa mislim zašto bi ona napisala svoju adresu na papir i ostavila je u SVOJOJ torbi?!? Svašta.

Image Hosted by ImageShack.us


Jedina poveznica kako su došli do ubojice je njeno vlastito slikanje dok je bila u podrumu ubojice. A ubojica...on mi je pravi. Kakvu izopačenu maštu moraš imati da ti je maska ustvari nakupina flastera zaljepljenih na faci? A Kriste, uber mega loše. Isto to mislim i za ove ''glumce'' koji su s nama podijelili svoju vještinu.

Image Hosted by ImageShack.us


Ponavljam: u ovome filmu nema apsolutno ničeg dobrog, jedino dobiva 1,8 zato što sam se zaželio malo kojeg slashera...možda bolje i da nisam.

13:28 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>