nedjelja, 27.09.2009.

Bats: Human Harvest (2007)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 2,3 / 5 headbang
Više o filmu: Imdb.com
Video

Don't Go Near the Dark...

Elitni tim američkih Delta specijalaca poslan je u šumu u Rusiji kako bi pronašli znanstvenika koji posjeduje zapise i informacije o tajnom oružju, za koje čečenski teroristi ne smiju saznati. Kroz šumu ne dopire satelit jer je gusta, puna zamki, no najveću prijetnju će vojnici otkriti tek kasnije: jato genetski modificiranih šišmiša koji se hrane ljudima...

Image Hosted by ImageShack.us


Sjećam se da je na TV-u dan-dva prije moje recenzije prvog dijela bio film Bats, i taman sam ovaj film kupio dan-dva poslije, jer mi se činilo zgodnim komentirati odmah jedan poslije drugog. Ali, nakon što sam pogledao prvi dio, izgubio sam volju pogledati drugi jer sam se tako razočarao prethodnikom da nisam vjerovao da će sljedbenik biti bolji. Na moju sreću, jučer sam ugrabio nešto vremena i pogledao ovo 80-minutno djelce. Mogu reći da mi je nastavak skoro pa duplo bolji od jedinice. Jest da je svejedno nevjerojatno glup i nedorečen. Malo filmova obrađuje tematiku sa šišmišima, malo ih i obradi dobro, jer kada se pokušavaju prikazivati takve vrste životinja potrebni su dosta dobri efekti kako bi to na nešto ličilo. Po meni dijelovi filma kada se prikazuje šišmiše u letu nisu me dojmili jer je i šuma lažna, to je očita pogreška.

Image Hosted by ImageShack.us


Isto tako smeta mi to što su šišmiši stavljeni kao sekundarni, odnosno sporedni antagonisti u filmu. Tu su prvenstveno Rusi kao negativci, jer oni po radnji najviše sprječavaju Amere. Šišmiši ih samo koče, kao i ostale što kroče po šumi. No, ako zanemarimo sve ovo, film mi je dosta brzo prošao, volim akcijske horrore, a tu akcije stvarno dosta ima. Ne vjerujem da će mi ovi glumci ostati u nekom lijepom sjećanju, samo moram istaknuti da sam zadovoljan glumom i karakterizacijom, koliko god bilo glupih dijaloga.

Image Hosted by ImageShack.us


I tako mi je prošlo sat i pol bez nekih pretjeranih emocija, jer film uopće nije strašan, lagano to može biti običan akcijski triler. Iznerviralo me malo što se ni na jednu scenu nisam trgnio, znaš kada će šišmiši napasti i kada će netko na.......da ne kažem što. Prekočite ako možete.

15:57 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>