ponedjeljak, 23.03.2009.

Midnight Movie (2008)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 2,9 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

U jednom kinu se prikazuje crno-bijeli film iz 70-tih i projekciji je prisustvovalo desetero ljudi koji bivaju zatočeni u kinu nakon što ubojica iz filma izađe iz njega i počne napadati njegove gledaoce...
Film sam skinuo prije jedno mjesec dana i konačno sam, između škole i drugih obaveza našao ovu subotu malo vremena da dam priliku ovom filmu. Nisam znao da ovakve glupe ideje za film još postoje u glavama scenarista i redatelja. Apsolutna glupost od ideje i film me totalno razočarao što se tiče radnje...potpuni promašaj. Morao sam biti ovako izravan, jer ne bih mogao nastaviti komentiranje da nisam ovako počeo.

Image Hosted by ImageShack.us


Mišljenja o ovom filmu su dosta podijeljena, tako da zapravo ni ja ne znam bi li mi ovaj film mogao ostati u pamćenju kao običan horror, smeće, zabava ili ga trebam zaboraviti. Maska ubojice je nekako bezveznog izgleda, kao da se filmska ekipa zajebava oko negativca. Čak nije ni strašna. Neke scene ubojstava bolje da se nisu prikazivale, jer onaj efekt sa strujom je i više nego očajan, po meni. Tako lažan i neozbiljan. Glumcima sam poprilično zadovoljan, dobro su ih okarakterizirali i svidjeli su mi se ljudi koji se nađu u panici, pa čak i onaj debeli biker, SPOILER koji je nažalost umro u filmu i to na grozan način. END SPOILER U biti, mislim da se ova ideja s kinom mogla puno znatnije i bolje i efektnije obraditi, i samo da su nekako promijenili taj dio da ubojica izlazi iz filma, što me strašno iznerviralo. Bilo bi bolje, iako je to već viđeno, da ubojica bude neki fanatik koji ga jednostavno kopira i koji može umrijeti.

Image Hosted by ImageShack.us


Da me sad krivo ne shvatite, nije meni film govno, što govori i ocjena koju sam dao, film ima svoje pluseve kao što su glumci, oružje ubojice, dosad ne korišteno, prostor u kojem se film odvija, i soundtrack. Film dobro teče kroz svoje trajanje, sve se odvija u vremenu kakav treba biti pravi slasher, početak ubojstava pri početku filma, otkrivanje ubojice pri sredini i konačan okršaj na kraju. Makar je istina da sam kraj jedva čekao.

20:48 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>